Jordi daarom zei ik ook half 12
Want als men om 12 uur zou moeten komen komen ze om half 1 en dan gaan we dus half 1 weg.
En als we dan om half 12 verzamelen komt men om 12 uur en dan kunnen we dus 12 uur weg
Priyantha schreef:Jordi daarom zei ik ook half 12
Want als men om 12 uur zou moeten komen komen ze om half 1 en dan gaan we dus half 1 weg.
En als we dan om half 12 verzamelen komt men om 12 uur en dan kunnen we dus 12 uur weg
Hee stil eens meeting-meerij-newbee
De oldskool A9-rijders weten allang dat dit goed gaat:
Marcel B. schreef:ach binnen een poep en een scheet zit je in de meern, als we 12:30 vertrekken is het vroeg zat
Dus nou niet gaan zeuren, anders rij je maar alleen
gheghe
ok ok ok
Ik zal er dan wel om 12 uur zijn
Vandaag de auto ff gewassen
Morgen ochtend denk ik nog ff kijken of zo'n schoonmaak box bij de Shell hier vlakbij vrij is, dan spuit ik hem nog ff af, want met dat stomme kalk in het water krijg je van die vieze strepen.
Ja maar.................
....het begon te regenen En het was koud en het waaide enzo, ik had express het water gewoon lekker gloeiend heet gemaakt dat ik me handen er zowat aan verbrande. En dan nog gaan zemen in die kou ? Das een veels te groot contrast.
Priyantha schreef:Ja maar.................
....het begon te regenen En het was koud en het waaide enzo, ik had express het water gewoon lekker gloeiend heet gemaakt dat ik me handen er zowat aan verbrande. En dan nog gaan zemen in die kou ? Das een veels te groot contrast.
Priyantha schreef:Jordi daarom zei ik ook half 12
Hee stil eens meeting-meerij-newbee
De oldskool A9-rijders weten allang dat dit goed gaat:
Marcel B. schreef:ach binnen een poep en een scheet zit je in de meern, als we 12:30 vertrekken is het vroeg zat
Dus nou niet gaan zeuren, anders rij je maar alleen
Kan iemand mij ff uitleggen hoe ik daar kom vanuit Amsterdam West ? Ik rijd dan bij de Jan van Galenstraat de A10 op.
Ik kan ook nergens een straatnaam vinden van die carpoolplek, dan had ik gewoon ff de routeplanner erbij gepakt.