Ik heb hem pas 3 weken

Maar nee geen problemen.
Rijd perfect

Heb ook wel een grote reparatie gehad, maar dat kwam naar boven toen ik hem voor ik hem kocht liet nakijken.
ik denk dat het een beetje is wat de gek ervoor geeft. de prijzen van die autos liggen af en toe zo ver uit elkaar.... maar denk dat 5000 euro toch wel mooi bedrag is, al hij technisch 100 % is natuurlijk.Niels Takken schreef:Aha dat is wel een dure reparatie denk ik, ik hoop echt dat het een knap ding is! ben al jaren op zoek naar een echte goede maarja, wachten word beloont zeggen ze he![]()
Dus ik hoop dat het wat is, wat mogen ze voor zo een auto vragen? '93 1300000km, nl-auto, alleen roest op achterschermen
klopt. is van dat meissie. is echt een prachtige wagen dat!! en zekerz is topstaat!! maar ja is inderdaad een hoop geld. het is volgens mij een 94er.Niels Takken schreef:Ok, dat dacht ik zelf ook maar ja een second-opinion kan geen kwaad he!, Ze staan ook voor E10.000.-!! monteur van Veban ofzo, erg veel geld lijkt mij
hhahhaNiels Takken schreef:tja, die wielen zullen dan wel van ECHT goud zijn!
waarschijnlijk begrijp je mij verkeerd, maar goed la maar hangenFlorus schreef:Dat is zo,al die plastic shit kun je beter aan een 1.4s nep 16v wannabe plakkenP@TB@D schreef:snap ik wel dat je zo reageerd. Maar ik vind een willie toch iets speciaals en daarom vind ik hem mooier zonder al de plastic shit![]()
![]()
Zozo, dat is wel een heel hoge km-standNiels Takken schreef:Aha dat is wel een dure reparatie denk ik, ik hoop echt dat het een knap ding is! ben al jaren op zoek naar een echte goede maarja, wachten word beloont zeggen ze he![]()
Dus ik hoop dat het wat is, wat mogen ze voor zo een auto vragen? '93 1300000km, nl-auto, alleen roest op achterschermen
Klokkie rondThierry schreef:Zozo, dat is wel een heel hoge km-standNiels Takken schreef:Aha dat is wel een dure reparatie denk ik, ik hoop echt dat het een knap ding is! ben al jaren op zoek naar een echte goede maarja, wachten word beloont zeggen ze he![]()
ph 1, 2 of 3 dat boeit me nieGeniustheGzA schreef:Kijk ik een tijdje geleden door de voorruit van mijn Williams naar binnen. Zie ik dat W-logoŽs op de voorstoelen niet op dezelfde hoogte zitten (?)! Is er een verschil tussen ph1, ph2 en ph3 Williams stoelen?? Dit zou nl het verschil verklaren: er zit een vervangende stoel in.
Groeten,
GEFELICITEERD NielsieNiels Takken schreef:Dank je wel! Ik zal hem zeker niet wegdoen!
De toerenbegrenser is niet echt veel later ongeveer 6750 t0t 7000 t-min, maar hij had vermogensrapport erbij en daar kwam hij op 168 pk, niet verkeerd dacht ik!
Zal vanmiddag wat fotos naar collega Williams rijder sturen
Waar blijven ze dan? [img]http://smile.smilies.nl/1565.gif[/img]Niels Takken schreef: Zal vanmiddag wat fotos naar collega Williams rijder sturen
De mijne heeft 176 pk, heb ik dan ook een goed chippie?Basic schreef: Damn das een goed chippie dan![]()
Boneless?Basic schreef:Ik neem er een van Henk Dijkstra
En ik neem een custom made spruitstuk by boneless