apk afgekeurd

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
willow

vandaag me auto laten keuren.. is die op de uitstoot gassen afgekeurd omdat er geen kat opzit..

uitstaat is 0.6 ipv de wettelijke 0.5

wat moet ik nu doen?? is het kwa vermogen goed merkbaar als je er weer een katalysator opzet en maakt het nog uit wat voor 1??

thnx
Bennie

willow schreef:vandaag me auto laten keuren.. is die op de uitstoot gassen afgekeurd omdat er geen kat opzit..

uitstaat is 0.6 ipv de wettelijke 0.5

wat moet ik nu doen?? is het kwa vermogen goed merkbaar als je er weer een katalysator opzet en maakt het nog uit wat voor 1??

thnx
Is zelf in 15 minuten op te zetten... ff dr opschroeven, keuren en er weer afschroeven (of heb je de orginele kat niet meer)?! Ik vin dat ie in de lage toeren iets pittiger is maja da kan ook schijn zijn :D
willow

nee die heb ik niet.... dus ja..
Bennie

Waar woon je, anders mag je de mijne wel lenen... De mijne gaat er volgende week weer onderuit...
willow

ik woon in pijnacker...tussen delft en zoetermeer :) maar is het nog van belang wat voor kat erop gezet word, want die garage had er nog een paar liggen (niet van clio 16v) en kon dr 1tje opzetten..
Tom
Moderator
Car: MB

APK zijn al enorm veel topics over. Probeer de volgende keer te posten in een bestaand topic. En over wat voor auto gaat het eigenlijk (denk clio 16V als ik dit hierboven lees), maar post dit in de EERSTE post AUB
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
willow

ok is goed...
Tom
Moderator
Car: MB

:wink: (Y)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Foeke

Ik heb m'n kat er sinds kort weer onder hangen, kan echt het verschil voelen, dat ik in lagere toeren meer trekkracht heb.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
willow

egt?? dus met kat ben je sneller ?? :wink:
Plaats reactie