Een zilvergrijze clio II, phase I.
Met cupvelgjes en een dubbele uitlaat (links en recht zo'n dikke pot).
Kenteken: XV-ZF-??
En de lichtblauwe clio van Frits stond er ook.
(heeft je zusje je lief aangekeken??
Gr, Frits.
Haar auto staat bij de spuiter, en aangezien ik binnenkort ook wat nodig hebClio Baccara 16v schreef:En de lichtblauwe clio van Frits stond er ook.
(heeft je zusje je lief aangekeken??)
komt uit haarlem,geen RTCer...Basic schreef:Gele Clio 16v met Williams velgen.
Op de n205 a.k.a. De 3 merenweg bij afslag Hoofddorp.
ja die zag ik effe snel nog in me ooghoeken verdwijnen. vond de combo geel met goude velgen niet echt geslaagd maar goed....jean-paul schreef:komt uit haarlem,geen RTCer...Basic schreef:Gele Clio 16v met Williams velgen.
Thoompie heeft ook een gele RS met gouden velgen.. Toeval?!RoyW schreef:ja die zag ik effe snel nog in me ooghoeken verdwijnen. vond de combo geel met goude velgen niet echt geslaagd maar goed....jean-paul schreef:komt uit haarlem,geen RTCer...Basic schreef:Gele Clio 16v met Williams velgen.
vanmorgen op de A4 een silvergrijze clio RS fhase 1, geen kenteken gezien was nog beetje slaperig![]()
o was richting amsterdam net voorbij het brugrestaurant
?? sorry ben net wakker maareee we zagen een gele clio 1.8 16v met gouden velgen.Chris schreef:Thoompie heeft ook een gele RS met gouden velgen.. Toeval?!RoyW schreef:ja die zag ik effe snel nog in me ooghoeken verdwijnen. vond de combo geel met goude velgen niet echt geslaagd maar goed....jean-paul schreef:komt uit haarlem,geen RTCer...Basic schreef:Gele Clio 16v met Williams velgen.
vanmorgen op de A4 een silvergrijze clio RS fhase 1, geen kenteken gezien was nog beetje slaperig![]()
o was richting amsterdam net voorbij het brugrestaurant
Marcel B. schreef:nope, zeist of iets in die contrijen
Hij was toch groen metaal? NP-DR-75.Ivo8hoven schreef:Clio RSI
Rood metallic
NP-??-75
Voorzien van goude RTC stickers op de achter ruitjes.
Te koop voor 6950,-
(wie herkent zn oude wagen hier...)
Wat is zo'n 21T zwaar om te duwen zeg, een Quadra al helemaalChris schreef:Gister op het terrein van JL Tuning in Zevenhuizen, de oude 21 Turbo van Gille.Wat een machine, dat je zoŽn beauty kan verkopen.. Ik geloof dat de huidige eigenaar hier ook op het forum zit.
PH-XH-71, dat ben ik zoals ik al zeiBram schreef:Jawel maar ik was ff cdtje aan het zoeken en hoorde tuut tuut tuut. Dus ik keek ff snel op en zag alleen de achterkant van grijs gtt'tje die voorbij brulde. in die kentekens ben ik niet zo heel goed maar volgens mij was dit PH-XN-??