na bijna alles vernieuwd te hebben op mijn turbo zoek ik alleen nog het volgende:
wiel lagers, fusee kogels, en stuur kogels.
Nou heb ik via internet een site gvonden die deze dingen allemaal standaart levert en zeer goedkoop:
deze site is alleen engels en ik weet de vertalingen niet kan iemand mij helpen?
thnx
vertaling aub
Kom maar op met die site dan 

ben benieuwd 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
dat is wwww.gsfcarparts.com het komt uit de engels gti preformance en ze werken cc maanag bestellen en betaald dinsdag keurig voor de deur afgegeven,
ik had een sportieve koppeling set (drukgroep, lager en platen) 3 motorsteunen bij elkaar voor 200 euro
bij renault zijn ze alleen de motorsteunen al die prijs
ik had een sportieve koppeling set (drukgroep, lager en platen) 3 motorsteunen bij elkaar voor 200 euro
bij renault zijn ze alleen de motorsteunen al die prijs
Nou...
Volgens babel:
fuseekogel -> fuseekogel (of fusee kogel -> fusee ball)
stuurkogel -> wheel ball
wiellager -> wiellager (of wiel lager -> wheel lower)
Spannend hoor

-
ik heb het onder tussen al besteld thnx voor de vertaling calle ik wist het niet helemaal zeker, dus vandaar ben zelf zeer tevreden over deze site als het goed is heb ik woensdag alles in huis
-
Ik heb er ook maar even een sachs uprated koppelingsset besteld. Prijzen zijn wel interessant, zeker als je een groepsaankoop doet en de verzendkosten deelt 

Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
-
Calle schreef:Stel mij niet verantwoordelijk als het toch niet helemaal is wat je dacht, ik ben geen professionele vertaler...
ja wel is dat raar dan als het niet goed is neem ik alles mee naar de meern en moet jij alles betalen

hahah nee tuurlijk niet ik dacht dat het dat ook al was maar wist het niet zeker maar als twee het denen zal het wel goed zijn, en als het iets anders is zal ik het vast wel een keertje nodig hebben het is en bijft een renault natuurlijk
@turbo-peer het is besteld

-
nieuwe wiellagers voor 25euro daar heb ik bij ome renault nog niet eens een halve voor! niet alles is goedkoper maar wel het meeste!