opknapbeurt clio??

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Anonymous

kan iemand me vertellen wat je ongeveer moet uittrekken voor een opknapbeurt voor een clio 1.4RN. Ik zit met het dilema of de clio eruit en een andere auto of mijn wagen opknappen. Ik heb een redelijk buget. het probleem is dat ik goeie momenten heb gehad met mijn wagentje snappie dus als iemand ongeveer weet wat het gaat kosten graag pm me dan ff of repley ff alvast THX :worship: :smoke:
jeroen.k

Hahaha beste Sebastiaan...hoe moeten wij in godsnaam zonder je Clio ooit gezien te hebben bepalen wat een opknapbeurt gaat kosten? :lol:

Sorry voor het grove taalgebruik, maar kan je niet wat specifieker zijn? ALs je budget ruim zat is...andere auto kopen! ;) Een 16v ofzo :P
MarcoG
Contacteer:

Een net 16v'tje rijdt lekker Sebas. En als je daar je geld in steekt, merk je dat dubbel en dik aan zijn rijgedrag en vermogen.
Ter indicatie voor jou kosten: Heb de mijnes (16v uit 1991) voor 2400 gekocht, nu al net over de 2000 extra in moeten steken. Gaat voorlopig ook niet de deur uit, rijdt als een tiet.

Bak gereviseerd 700 euro
Distr/lagers
Multi, + gruwelijk
veel ander spul
(stalen remslangen) 800 euro
Nieuwe schijven achter
inc lagers+blokken 300 euro
Powerflex rubbers 140 euro
Uitlaat dichtgemaakt 4,70 euro :wink:
Rubbers voor uitlaat
ophanging 8,0 euro
etc etc.

Dat in een half jaar dat ie van mij is.
Maar zoals ik zeg, het loont zich zeker Sebas. Alleen, bij verkoop denk ik niet dat je teveel van je geld terug kunt verwachten.

Succes met je 1.4
Plaats reactie