Angeleyes clio 1!
-
- Contacteer:
Beste leden,
Eindelijk zijn ze er, angeleyes voor de Clio 1.
Eind November, begin december verwacht ik een grote zending. Voor degenen die graag een setje willen hebben, kunnen kijken op mijn site voor een foto en een prijs, http://www.rbcartuning.nl Ze staan bij maandaanbiedingen en natuurlijk ook gewoon in de catalogus.
Wees er snel bij want OP=OP!
Met vriendelijke groet,
Robert Breen
RB Cartuning
Eindelijk zijn ze er, angeleyes voor de Clio 1.
Eind November, begin december verwacht ik een grote zending. Voor degenen die graag een setje willen hebben, kunnen kijken op mijn site voor een foto en een prijs, http://www.rbcartuning.nl Ze staan bij maandaanbiedingen en natuurlijk ook gewoon in de catalogus.
Wees er snel bij want OP=OP!
Met vriendelijke groet,
Robert Breen
RB Cartuning
-
- Contacteer:
Nee er bestaan nog geen fotoŽs voor zover ik weet. Deze angeleyes zijn nieuw op de europeese markt.
Ik heb wel een fotoshop foto gekregen van een lid van RTC (geloof ik tenminste).
Alleen kan ik die hier niet opkrijgen, want ik heb het niet op het internet staan, alleen in ŽŽmijn documentenŽŽ.
Ik heb wel een fotoshop foto gekregen van een lid van RTC (geloof ik tenminste).
Alleen kan ik die hier niet opkrijgen, want ik heb het niet op het internet staan, alleen in ŽŽmijn documentenŽŽ.
-
Is er ook iets bekend over eventuele vochtproblemen en garantie hierop? Dit soort lichten zijn namelijk normaal gesproken nogal gevoelig voor condensvorming namelijk.
-
- Contacteer:
zijn het alleen die ringen of zijn het complete lampen(met e-keur)?
-
- Moderator
- Car: Megane
wel aan de prijs zeg
-
Inderdaad, zeker als je bedenkt dat 239,- een maandaanbieding is...P@TB@D schreef:wel aan de prijs zeg
Ik ben wel benieuwd naar een foto als ze gemonteerd zijn, maar dan niet in het donker maar overdag.
Gr, Frits.
lampen zijn snel duur, maar ze zijn wel superdik of niet? mooi helder in ieder geval, komt me blauwe verlichting beter uit
wie heeft er verstand van bumpers enzo, de mijne heeft lichte schade, tegen een roest vast staal blok aangezeten in pijnacker ( over het hoofd gesien
) blok kwam onder me auto en toen gelijk weer achteruit gereden, me auto is al zo laag ... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niet met die blauwe verlichting, wel met amber of geelTri$16v schreef:Misschien een domme vraag...
Zijn deze lampen legaal?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Supermooie lichten 

inderdaad, superrrrr vetttt 

Ik heb een poging gedaan om m eens op mn willi te shoppen
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SAAkA9UW ... 1804081378[/img]
Staat vet

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SAAkA9UW ... 1804081378[/img]
Staat vet

-
- Contacteer:
ziet er ckers vet uit jammer dat ik un nieuwere versie clio rijd anders had ik ut ckers overwogen om ze aan te schaffen 

-
- Contacteer:
zitten bij mij er dus wel op lexus look achterlichten chroom op zwart staat wel

-
- Contacteer:
Voor alle duidelijkheid, ze zijn toegestaan en ze hebben een E-keurmerk. Wat het vocht betreft, ik adviseer altijd siliconenkit (doorzichtig) op de randen te doen, voor de zekerheid. Hetzelfde geldt trouwens ook voor achterlichten....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dat zou voor het eerst zijn, dat blauwe verlichting ( en ik bedoel dus geen xenon) legaal is.
Ik neem aan dat dit gekeurd is zonder de blauwe lamp, want dat is verboden.
Ik neem aan dat dit gekeurd is zonder de blauwe lamp, want dat is verboden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Ehm, ze zijn niet blauw hoor.
Nergens staat het in de tekst, alleen op die foto zijn ze blauw.
Maar die foto is geshopt.
Gr, Frits.
Nergens staat het in de tekst, alleen op die foto zijn ze blauw.
Maar die foto is geshopt.
Gr, Frits.
-
- Contacteer:
Deze is niet geshopt!Bram schreef:[img]http://www.clioclub.nl/angeleyes/foto0046.jpg[/img]
Dit is de auto van ITDanger, hij heb zelf angel eyes gemaakt met blauwe LEDs en die stokjes voor je luxaflex.
Ziet er leuk uit in het donker maar het is toch niet the real thing he

-
- Contacteer:
Nee zo zien ze er niet uit. De angeleyes hebben niet zoveel blauw, die zijn inderdaad niet toegestaan.
De angeleyes die ik binnen krijg zijn wel toegestaan...
De angeleyes die ik binnen krijg zijn wel toegestaan...
Deze zien er veel beter uit idd, precies goed. Niet te groot, maar wel 2 dezelfde naast elkaar.REMCO-X schreef:[img]http://www.rbcartuning.nl/cmt/img_uploa ... 115SET.jpg[/img]
-
Misschien een stomme vraag, maar zijn die ringen te zien bij stadslicht of dimlicht? Met andere woorden, is het een gimmick of heeft het ook nog nut?
-
Oow sorry, ik dacht dat dat de foto was waar de man van RB Cartuning het over had...-=Chuckie=- schreef:Deze is niet geshopt!
Dit is de auto van ITDanger, hij heb zelf angel eyes gemaakt met blauwe LEDs en die stokjes voor je luxaflex.
Ziet er leuk uit in het donker maar het is toch niet the real thing he
Gr, Frits.
Normaal gesproken bij stadslicht, mits het goede zijn. Moet ff wachten op het antwoord van RB Cartuning.LotuzClioWilliams schreef:Misschien een stomme vraag, maar zijn die ringen te zien bij stadslicht of dimlicht? Met andere woorden, is het een gimmick of heeft het ook nog nut?
-
- Contacteer:
De ŽŽringenŽŽ gaan aan zodra je je verlichting aanzet, dus ook met stadslicht en dimlicht...
-
- Contacteer:
en wat is de prijs met clubkorting eraf?RB Cartuning schreef:De ŽŽringenŽŽ gaan aan zodra je je verlichting aanzet, dus ook met stadslicht en dimlicht...

Speciaal voor jouw 500eurotjesle mouton noir (sandy) schreef:en wat is de prijs met clubkorting eraf?RB Cartuning schreef:De ŽŽringenŽŽ gaan aan zodra je je verlichting aanzet, dus ook met stadslicht en dimlicht...

Ik bied 600jef schreef:Speciaal voor jouw 500eurotjesle mouton noir (sandy) schreef:en wat is de prijs met clubkorting eraf?RB Cartuning schreef:De ŽŽringenŽŽ gaan aan zodra je je verlichting aanzet, dus ook met stadslicht en dimlicht...![]()
zo die lampen zien dr zeker wel dik uit, ik denk dat ik ook een setje ga hale

-
- Contacteer:
de leukste thuis jef?jef schreef:Speciaal voor jouw 500eurotjesle mouton noir (sandy) schreef:en wat is de prijs met clubkorting eraf?RB Cartuning schreef:De ŽŽringenŽŽ gaan aan zodra je je verlichting aanzet, dus ook met stadslicht en dimlicht...![]()