Hmm en dat gewoon op een compressortje? Is ook wel een ideeFlorus schreef:Stralen rulezzzz![]()
,ik heb gewoon een los straalpistool,
geeft wel een t#ringzooi maarja dat moet dan maar.
Steven schreef: "Wanneer kan ik de mijne daar neerzetten?"
Inderdaad,bij mij was er 1 stukje van 2 bij 6cm chassis strip verrot,Patrick L. schreef:maar wat als nu die chassis-strip op verschillende plekken weggerot is?
Eerst een nieuw stripje lassen op de balk?
Ik straal met gewoon straalgrit,is een soort scherp zwartkleurig zand,arexstyle schreef:Ey florus waar straal jij mee? gewoon glasparel? enne waar heb je die aftermarket dorpelkokers vandaan?
Nee, alleen het stukje op de linker balk wat ik reeds al vernieuwd heb,de rest ziet er nog als nieuw uitRob schreef:He! Goed bezig...
Was bij jou de koker achter waar je achterbrug vast zit ook van binnenuit geroest? Want dat heb ik wel/ook.
Voor de rest succes dr mee
Gewoon op de LtsPatrick L. schreef:
waar heb je dat lassen geleerd?
Nee ik ga verder met die van mij. Weet ik straks tenminste zeker dat het goed zit. Tis wel veel werk, maar ja. Je bent jong en je wil wat he.Florus schreef:Nee, alleen het stukje op de linker balk wat ik reeds al vernieuwd heb,de rest ziet er nog als nieuw uitRob schreef:He! Goed bezig...
Was bij jou de koker achter waar je achterbrug vast zit ook van binnenuit geroest? Want dat heb ik wel/ook.
Voor de rest succes dr mee.
Ga jij met de jouwe verder,of zoek je een andere carroserie ?
Ziet er erg mooiFlorus schreef:[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/221481/incoming/f38.jpg[/img]
Hallow, die tank is echt niet gemaakt van snijkoek, anders hadden ze er ook geen uitlaat langs laten lopen met zo'n ielig hitteschildje5gt8vturbo schreef:Maare jij bent niet bang he lassen met je tank er nog onder
Steven schreef:
En wie weet had ie ook netjes een kartonnetje voor de tank staan