NetjesMonica schreef:Ik zet ook hoger in......maar dit is mijn voorlopige record

Heb wel es begrepen dat sommige Twingo's nie veel harder willen

O wist niet dat die dan ook werkt, dacht alleen wanneer je direct op de site zit, maar 3950 is wel erg goedkoop voor een wagen met 44000 op de teller, niet??Jacco Twingi schreef:Aangeboden: Stoere Twingo - 44.000 km -1997
Prijs: 3.950,00
Beschrijving: Mooie nette Twingo
Elecktrische ramen, spiegels en deurvergrendeling op afstandbediening. In kleur gespoten RS bumpers.
Nieuwe schokbrekers. Speciaal gemaakte middendemper
Distributeriem 1000 km oud.
Sportvelgen.
Kortom in perfecte staat.
Foto's: Klik hier om de foto's te bekijken
Datum: 08-11-2004, 20:04
Gezien: 163 keer bekeken.
![]()
@ Ronnie:
Als je de link opent, zie je linksbovenin een linkje: TERUG, zo kun je alle info zien
eerst komt de kat dan de middendemper dan de einddemper...Ralf schreef:Misschien een domme vraag, maar ik keek net ff onder m'n auto (ja in de regen ja) om te kijken naar m'n kat.
Nou vraag ik me af, welke pot is de kat?
-Dat ding in de bocht gelijk vooraan (of is dat voordemper)
-of dat langwerpige potje (60mm dik) iets verder op het rechte stuk??
Jammer dat je er niet bij was, Stefan...Stefan T-SPORT schreef:Ik kon helaas vanwege privé omstandigheden niet bij de eindejaarsmeeting zijn. Jammer, want ik ben een heel eind opgeschoten met mijn project. Alles is gespoten en gemonteerd. Alleen de achterbumper nog niet, omdat daarvoor eerst nog "eventjes" een uitlaat op maat voor gemaakt moet worden. Jaja picas komen z.s.m.
That reminds me... Die heb ik ook nog liggenTwingoPurpleMonster schreef:Laguna lip aangeschaftalleen zonder luchthappertjes want die waren op, maar deze is dikker
nu even zelf luchthappertjes erin maken en monteren.. Fotos komen als jullie het willen zien dan
Zagen Knippen En Plakken (schroeven) danJacco Twingi schreef:That reminds me... Die heb ik ook nog liggenTwingoPurpleMonster schreef:Laguna lip aangeschaftalleen zonder luchthappertjes want die waren op, maar deze is dikker
nu even zelf luchthappertjes erin maken en monteren.. Fotos komen als jullie het willen zien dan
![]()
Van de week maar weer es aan de slag
Waarvoor heb je gekeken??Ralf schreef:eigenlijk wil ik al heel lang iets snellers, maar ik ben wezen kijken voor iets anders, maar voor m'n twingo krijg ik echt weinig terug.. Dus of een mooi bod, en anders hou ik um gewoon..