maar niet iedereen heeft zoveel geld, want hij is het gewoon waard. Maar ja geld is het probleem

ff voor r5 gtt girl op de 14de komt er een hele mooie gif groene(UNIEK)snelle 5 gt turbo die daarna te koop zal staan hij is totaal gereviseerd en alles is uit elkaar geweest en weer in orde gemaakt nergens roest en een nieuwe apk keuring. deze 5 is door door hard, strak, snel en goed misschien een leuke tip!!!!!!!R5 gtt girl schreef:die stond toch ook op marktplaats ??hijs zeker mooi en precies de kleur die ik wou
ik heb inmiddels een heel boek met berekeningen van de kosten en wat er waarschijnlijk vervangen moet worden en blablabla en ik heb standaard een voorliefde voor de R% gt turbo, mn hele kamertje hangt vol met die autootjes
of een megane-Ray- schreef:anders ruil je je williams toch in![]()
Cool, ik had ooit een projectje om ook zoiets te maken maar helaas hihi..5gt8vturbo schreef: de 14de komt er een hele mooie gif groene(UNIEK)snelle 5 gt turbo die daarna te koop zal staan
Ik heb nog een stalen ph.1 hitteschild set liggen, startmotor en uitlaat, wel wat roestig, kan ik meenemen naar de Meern.Michel S. schreef:Iets wat ik niet heb, kan ik er niet op monteren.Calle schreef:
Aan de fotos te zien missen er nog wel een paar belangrijke dingen: parafan afdekkings plastic (voorkomt lekkage naar interieur via ventilatie), doosje om de ontsteking (zeker nu er geen parafan plaat zit), hitteschild turbo en uitlaat (die mooie nieuwe kabelboom die er vlak boven loopt zal niet lang zo blijven in deze config).
Voor de rest een sjieke auto, al is het barretje op de achterklep niet mijn smaak.
Ben ik niet helemaal met je eens. Als je het paravan plastic erover hebt is het al wat minder belangrijk, maar in deze config laat je de onsteking "open" in buitenlucht zitten. Veel gtt blokjes sterven door een defecte ontsteking (meestal wel een kapotte vacuumvervroeger door de hitte boven te turbo) en zo'n plastic doosje kost ook maar een paar euro, waarom daarop besparen als je blijkbaar wel hart voor de auto hebt, anders zou die echt mniet zo mooi glimmen!Michel S. schreef: Plastic kapje om de onsteking is iets waarvan ik zoiets heb van, dan ga je het echt zoeken, en dan moet je ook geen GTT kopen, maar dan moet je hem gaan restaureren.
Ik heb het met eigen ogen mogen aanschouwen, ik bedoel ook een stalen.Michel S. schreef: En hitteschild.. Hmmm, zal maar niet vertellen wat een hitteschild doet na een tijdje.
Ik vind dat detail niet mooi, maar zoals eerder gezegd voor de rest een erg strakke auto, ik zou me absoluut niet schamen om erin gezien te worden. GTT blijftMichel S. schreef: De vleugel achterop. Sommige vinden het mooi, sommige niet. Ik heb liever de orginele. Maar om nou voor een spoilertje weer iets te laten spuiten en de prijs hiermee omhoog drijven.. Nee, dan laat maar zo zitten.
wat versta jij hieronder dan?Basic schreef:Oh dus niet echt gereviseerd of zoiets?
Dat 5je is zeker weten een aanrader.5gt8vturbo schreef:ff voor r5 gtt girl op de 14de komt er een hele mooie gif groene(UNIEK)snelle 5 gt turbo die daarna te koop zal staan hij is totaal gereviseerd en alles is uit elkaar geweest en weer in orde gemaakt nergens roest en een nieuwe apk keuring. deze 5 is door door hard, strak, snel en goed misschien een leuke tip!!!!!!!R5 gtt girl schreef:die stond toch ook op marktplaats ??hijs zeker mooi en precies de kleur die ik wou
ik heb inmiddels een heel boek met berekeningen van de kosten en wat er waarschijnlijk vervangen moet worden en blablabla en ik heb standaard een voorliefde voor de R% gt turbo, mn hele kamertje hangt vol met die autootjes
de rede dat hij hem weg doet is omdat hij er toch nog 8 renaults heeft staan.
Mooi grote neus? Dan heb ik dus ook een GT van 4000 euri-Ray- schreef:gewoon vanwege de naam en me grote neus nou goed...
alles wat er aan me GT is gedaan is goed gedaan en met nieuwe onderdelen, alles wat er vervangen moest worden of dreigde stuk te gaan is al dan niet prefentief vervangen. veel geld waard zijn is niet het juiste woord, het is gewoon een goeie GT, daar durf ik me handen voor in het vuur te steken.
enne stevie, dat weet jij ook heus wel van je neef, dus ga me nou niet af zitten vallen joh
Word ik hier bedoelt? voor mij was dit echt een serieuze vraag hoorSteven schreef:Mooi grote neus? Dan heb ik dus ook een GT van 4000 euri-Ray- schreef:gewoon vanwege de naam en me grote neus nou goed...
alles wat er aan me GT is gedaan is goed gedaan en met nieuwe onderdelen, alles wat er vervangen moest worden of dreigde stuk te gaan is al dan niet prefentief vervangen. veel geld waard zijn is niet het juiste woord, het is gewoon een goeie GT, daar durf ik me handen voor in het vuur te steken.
enne stevie, dat weet jij ook heus wel van je neef, dus ga me nou niet af zitten vallen joh
En tis trouwens preventief, als we ff taaltechnisch gaan kijken
En ik val niemand af, zeker geen familie
Ik weet ook wel dat jouw GT prima is. Ik erger me alleen aan het commentaar van bepaalde figuren...
ok dan is het goed was al bang dat mijn post verkeerd was overgekomenSteven schreef:Nee, jou niet.
Maargoed ik ga geen namen noemen, ik erger lekker binnen mezelf
hij heeft er toch te veelR5 gtt girl schreef:ik heb de gifgroene gtt gister gezien, zeer net bakkie![]()
zonde dat ie um weg doet
ik zet er van de week nog wat foto`s van op als hij mooi verlaagd is enzo ook foto`s van het motor ruim komen er dan op! waar aan je kan zien dat alles nog mooi standaart is! Je kan altijd een keer komen kijken je! moet je maar ff pm enSteven schreef:Nix voor jou?R5 gtt girl schreef:ik heb de gifgroene gtt gister gezien, zeer net bakkie![]()
zonde dat ie um weg doet