Lijkt me ook wel een keer leuk om daar te rijden.Ik weet niet of je vorig jaar op veel punten hebt gekeken, maar er zit een hele leuke knik in.Het stukje achter de pitsboxen.StevenK schreef:
Overigens overwegen wij ook de wintercup (http://www.wintercup.be) te gaan rijden op 28 november en 5 december.
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
En inmiddels is er een voorlopige startlijst van de rally bekend:
1 Erik Wevers/Michiel Poel (NL/NL) Wevers Sport (NL) Toyota Corolla WRC A8
2 Dirk Boers/Frank Verhoeven (NL/NL) Masimique-Subaru (NL) Subaru Impreza WRC 2000 A8
3 Jasper v.d. Heuvel/Martine Kolman (NL/NL) Jasper v.d. Heuvel (NL) Mitsubishi Lancer Evolution 7 N4
14 Johan Deen/Elles Woltman (NL/NL) Elles Woltman (NL) Renault Megane Coupe A7
39 Gert-Jan Heutink/Wout de Klerk (NL/NL) Gert-Jan Heutink (NL) Renault Clio RS Ragnotti N3
40 Frank Kuitert/Vincent van de Berg (NL/NL) Frank Kuitert (NL) Renault Clio R5 N3
42 Steven Kroesbergen/Ronald Hupkens (NL/NL) Stichting Autosport Ede (NL) Renault Clio RS Sport N3
43 Krzysztof Kilka/Christian Feldmann (D/D) Krzysztof Kilka (D ) Renault Clio RS N3
45 Hein Zegers/Patrick Gevers (NL/NL) Patrick Gevers (NL) Renault Clio Williams N3
In de sprint starten Martijn Broekhuizen en Peter Lammers met de ex-Cats clio met nummer 122.
Ook is er ongeveer een schema bekend: het industrieterrein twentekanaal-zuid (bij de makro), wordt drie keer gereden, net zoals de proef Boldershoek.
De andere twee proeven worden twee keer gereden.
1 Erik Wevers/Michiel Poel (NL/NL) Wevers Sport (NL) Toyota Corolla WRC A8
2 Dirk Boers/Frank Verhoeven (NL/NL) Masimique-Subaru (NL) Subaru Impreza WRC 2000 A8
3 Jasper v.d. Heuvel/Martine Kolman (NL/NL) Jasper v.d. Heuvel (NL) Mitsubishi Lancer Evolution 7 N4
14 Johan Deen/Elles Woltman (NL/NL) Elles Woltman (NL) Renault Megane Coupe A7
39 Gert-Jan Heutink/Wout de Klerk (NL/NL) Gert-Jan Heutink (NL) Renault Clio RS Ragnotti N3
40 Frank Kuitert/Vincent van de Berg (NL/NL) Frank Kuitert (NL) Renault Clio R5 N3
42 Steven Kroesbergen/Ronald Hupkens (NL/NL) Stichting Autosport Ede (NL) Renault Clio RS Sport N3
43 Krzysztof Kilka/Christian Feldmann (D/D) Krzysztof Kilka (D ) Renault Clio RS N3
45 Hein Zegers/Patrick Gevers (NL/NL) Patrick Gevers (NL) Renault Clio Williams N3
In de sprint starten Martijn Broekhuizen en Peter Lammers met de ex-Cats clio met nummer 122.
Ook is er ongeveer een schema bekend: het industrieterrein twentekanaal-zuid (bij de makro), wordt drie keer gereden, net zoals de proef Boldershoek.
De andere twee proeven worden twee keer gereden.
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Wie o wie gaan er zondag naar de rally toe?
Misschien kunnen we op het makro-terrein in Hengelo (industrieterrein Twentekanaal-Zuid) een kleine meeting houden?
Ik ben er in ieder geval.
Groeten,
Rik
Misschien kunnen we op het makro-terrein in Hengelo (industrieterrein Twentekanaal-Zuid) een kleine meeting houden?
Ik ben er in ieder geval.
Groeten,
Rik
Kun je daar komen dan ? Dat is namelijk waar één van de proeven is...Rik Hamberg schreef:Wie o wie gaan er zondag naar de rally toe?
Misschien kunnen we op het makro-terrein in Hengelo (industrieterrein Twentekanaal-Zuid) een kleine meeting houden?
Ik ben er in ieder geval.
Groeten,
Rik
- Rik Hamberg
- Berichten: 2448
- Lid geworden op: di 5 jun 2001 0:00
- Car: Clio IV R.S. (JS)
- Locatie: Loozen (bij Gramsbergen)
Dat weet ik, maar het Makro-terrein is de parkeerplaats waar ik al jaren parkeer voor de rally. Vlakbij start/finish van de proef.StevenK schreef:Kun je daar komen dan ? Dat is namelijk waar één van de proeven is...Rik Hamberg schreef:Wie o wie gaan er zondag naar de rally toe?
Misschien kunnen we op het makro-terrein in Hengelo (industrieterrein Twentekanaal-Zuid) een kleine meeting houden?
Ik ben er in ieder geval.
Groeten,
Rik
Wie weet tot zondag Steven, in ieder geval heel veel succes

Groeten,
Rik
-
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
- Locatie: Utrecht
Ik heb net in de onbekende renault gepost dat ik deze gezien heb.antoine schreef:Da's de auto van Stevenk.mark -19- 16v schreef:
ook uit ons dorp was er een clio aan wezig sponser renault garage vette (ehh vandaar dat me apk zo duur was hahaha)
De bestuurder is dus ook actief op het forum

Mooi ding man

Gr, Frits.
Iets over 10 uur start de eerste deelnemer voor de eerste keer op het industrieterrein.iwi schreef:ik kom ook! Samen met Jeroen (Jerom) en Erik (Schepjes).
Hoelaat gaat het feest ongeveer beginnen eigenlijk???
-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
ah dus we hoeven niet zo vroeg op.. als we om kwart voor 9 weg rijden.... zijn we er wel om 10 uur :
Afstand 181,7 km.
Reisduur 01:57



Afstand 181,7 km.
Reisduur 01:57
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
De A1 is overigens afgesloten tussen Hoevelaken & BarneveldErik (Schepjes) schreef:ah dus we hoeven niet zo vroeg op.. als we om kwart voor 9 weg rijden.... zijn we er wel om 10 uur :![]()
![]()
![]()
Afstand 181,7 km.
Reisduur 01:57

-
- Berichten: 4790
- Lid geworden op: zo 11 mei 2003 13:26
- Locatie: Alkmaar
- Contacteer:
ach...
iwi is de chafeur,
dus wij liggen waarschijnelijk nog te slapen

iwi is de chafeur,
dus wij liggen waarschijnelijk nog te slapen


Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Ja, de officiële omleiding (http://www.rijksweg1.nl/RWS_07274_A1_zs198x187.pdf) ; zelf zou ik adviseren om op de A30 de tweede afrit te nemen, je komt dan op de N22-nog-wat uit, de oude rijksweg van Ede - Arnhem; vanaf die weg ga je dan linksaf richting Hoenderloo/Apeldoorn; bij Apeldoorn ga je dan de A1 op. Dat is een heel stuk korter.Rick D. schreef:Das mooi klote!!StevenK schreef: De A1 is overigens afgesloten tussen Hoevelaken & Barneveld![]()
Kan het wel via de A12 en dan de A30 en dan de A1?
Beter laat dan nooit:
De mooiste inhaalactie van de rallysprint gehouden te Sloterdijk.
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=7719F ... 1FA748C361
De mooiste inhaalactie van de rallysprint gehouden te Sloterdijk.
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=7719F ... 1FA748C361
Je bedoelt zeker de grootste inhaalactie ? 60 MB voor 7 secondenRO 16v schreef:Beter laat dan nooit:
De mooiste inhaalactie van de rallysprint gehouden te Sloterdijk.
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=7719F ... 1FA748C361


Ik heb 'm in wmv formaat op http://iks.op.het.net/video1.wmv gezet (1.4 MB)StevenK schreef:Je bedoelt zeker de grootste inhaalactie ? 60 MB voor 7 secondenRO 16v schreef:Beter laat dan nooit:
De mooiste inhaalactie van de rallysprint gehouden te Sloterdijk.
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=7719F ... 1FA748C361![]()
Hm.. op de eerste proef m'n koppakking gesloopt
Nog wel proef 1 & 2 uit kunnen rijden, maar om verder beschadigen te voorkomen 'm daarna maar op de kar gezet.
De Duitse Clio RS stond op proef 1 al stil.

De Duitse Clio RS stond op proef 1 al stil.
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Steven , was dit net voor het einde van het eerste rondje? Ik dacht dat je je daar verremd had.Ik heb me weer een dagje vermaakt,met weer een mooie auto er hopelijk bij vooor volgend jaar.StevenK schreef:Hm.. op de eerste proef m'n koppakking geslooptNog wel proef 1 & 2 uit kunnen rijden, maar om verder beschadigen te voorkomen 'm daarna maar op de kar gezet.
De Duitse Clio RS stond op proef 1 al stil.
Foto's klik hier
Wij hebben het ook weer erg naar onze zin gehad tijdens de sprint. Enkel op proef 2 schoot de koppelingskabel los waardoor we verder hebben gereden in de tweede versnelling. Op de service was het gelukkig snel verholpen.
Verslagje en filmpje staat uiteraard weer op onze site.
Verslagje en filmpje staat uiteraard weer op onze site.
Nee, op 't tweede rondje, toen die peug niet opzij wilde.antoine schreef:Steven , was dit net voor het einde van het eerste rondje? Ik dacht dat je je daar verremd had.StevenK schreef:Hm.. op de eerste proef m'n koppakking geslooptNog wel proef 1 & 2 uit kunnen rijden, maar om verder beschadigen te voorkomen 'm daarna maar op de kar gezet.
De Duitse Clio RS stond op proef 1 al stil.
Staan jullie nu in de A7 ingeschreven ?DigiLife schreef:Wij hebben het ook weer erg naar onze zin gehad tijdens de sprint. Enkel op proef 2 schoot de koppelingskabel los waardoor we verder hebben gereden in de tweede versnelling. Op de service was het gelukkig snel verholpen.
Verslagje en filmpje staat uiteraard weer op onze site.
we stonden idd A7 ingeschrevenStevenK schreef:Staan jullie nu in de A7 ingeschreven ?DigiLife schreef:Wij hebben het ook weer erg naar onze zin gehad tijdens de sprint. Enkel op proef 2 schoot de koppelingskabel los waardoor we verder hebben gereden in de tweede versnelling. Op de service was het gelukkig snel verholpen.
Verslagje en filmpje staat uiteraard weer op onze site.
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook.StevenK schreef:Nee, op 't tweede rondje, toen die peug niet opzij wilde.antoine schreef:Steven , was dit net voor het einde van het eerste rondje? Ik dacht dat je je daar verremd had.StevenK schreef:Hm.. op de eerste proef m'n koppakking geslooptNog wel proef 1 & 2 uit kunnen rijden, maar om verder beschadigen te voorkomen 'm daarna maar op de kar gezet.
De Duitse Clio RS stond op proef 1 al stil.

Het viel mij op dat er diverse rijders al na het rijden van een rondje al problemen hadden.Soms zelfs wel minder dan een ronde.
Daar heb iok als het goed is een paar foto's vanStevenK schreef:Nee, op 't tweede rondje, toen die peug niet opzij wilde.antoine schreef:Steven , was dit net voor het einde van het eerste rondje? Ik dacht dat je je daar verremd had.StevenK schreef:Hm.. op de eerste proef m'n koppakking geslooptNog wel proef 1 & 2 uit kunnen rijden, maar om verder beschadigen te voorkomen 'm daarna maar op de kar gezet.
De Duitse Clio RS stond op proef 1 al stil.

Heb je ze met de meeting volgende week?iwi schreef:Daar heb iok als het goed is een paar foto's vanStevenK schreef:Nee, op 't tweede rondje, toen die peug niet opzij wilde.antoine schreef:Steven , was dit net voor het einde van het eerste rondje? Ik dacht dat je je daar verremd had.StevenK schreef:Hm.. op de eerste proef m'n koppakking geslooptNog wel proef 1 & 2 uit kunnen rijden, maar om verder beschadigen te voorkomen 'm daarna maar op de kar gezet.
De Duitse Clio RS stond op proef 1 al stil.
ik heb bij stage 1 en 3 gestaan en even io het service terrein rond gelopen.
Op stage 1 stond ik bij de meest noordelijke haakse bocht (iets van de 7e) Op het rechte stuk daarvoor viel de Duitse Clio uit. Toen ik daar een paar foto's van wilde maken stonden er ineens een aantal marshals voor me
Op stage 3 stond ik bij de hairpin, vlakbij de parkeerplaats die is aangegeven voor het publiek.
Op stage 1 stond ik bij de meest noordelijke haakse bocht (iets van de 7e) Op het rechte stuk daarvoor viel de Duitse Clio uit. Toen ik daar een paar foto's van wilde maken stonden er ineens een aantal marshals voor me

Op stage 3 stond ik bij de hairpin, vlakbij de parkeerplaats die is aangegeven voor het publiek.
[quote="MartijnB"][/quote]
Da's wel heel stoere foto !
Da's wel heel stoere foto !
vond ik ook wel jaStevenK schreef:Da's wel heel stoere foto !MartijnB schreef:
is volgens mij boelderhoek stukje onverhard
-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Rallyrijder Piet bijvelds is overleden.
Ze slipten op een weg met veel bladeren en klapten op een rotswand.
Zat bij zijn zoon Peter in de auto.
Was tijdens rally van Luxemburg
Peter overleefde het wel en zijn vader niet.
Staat op Teletekst pagina 609.
Ze slipten op een weg met veel bladeren en klapten op een rotswand.
Zat bij zijn zoon Peter in de auto.
Was tijdens rally van Luxemburg
Peter overleefde het wel en zijn vader niet.
Staat op Teletekst pagina 609.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
..............................biesheuvel op rallysport.nl schreef:Vanochtend is in de buurt van Ettelbruck de Nederlandse autopiloot Piet Bijvelds omgekomen na een crash tijdens de Rally van Luxemburg.
"Vanmorgen is tijdens de achtste klassementsrit de wagen van vader en zoon Bijvelds tegen hoge snelheid gecrast. Corijder Piet Bijvelds heeft deze crash niet overleefd. Het gaat om een spijtig ongeval", verklaarde organisator Jo Deschuyter.
"Op een bepaald moment in deze bewuste klassementsrit is er een enorm lang recht stuk gevolgd door een scherpe bocht. Om de snelheid van de wagens te verminderen, besloten wij om een chicane aan te brengen even voor de bocht. Die chicane stond er niet tijdens de verkenningen omdat het een openbare weg is. De situatie is wel aangeduid in het roadbook en deze morgen hebben we het iedereen bij de start nog eens apart verteld."
"Voor het tragische ongeval waren er vijf wagens zonder probleem gepasseerd. Dan kwam de wagen van Peter en Piet Bijvelds eraan. Vermoedelijk is er een fout gebeurd en heeft de corijder vergeten aan te geven dat er een chicane stond, met alle gevolgen van dien. Ooggetuigen vertellen mij dat de wagen de chicane niet geraakt heeft. De wagen is beginnen slippen op bladeren die op het wegdek lagen, is langs de chicane tegen een rotswand gereden en vervolgens tegen een muur tot stilstand gekomen."
"Er is in onderling overleg besloten om de wedstrijd verder te zetten. Erik Wevers, een landgenoot van Piet Bijvelds, heeft besloten om uit de wedstrijd te stappen. Als organisatie willen wij onze deelneming betuigen aan de familieleden", aldus organisator Deschuyter.
Over de bewuste chicane tijdens de achtste klassementsrit was er zaterdagmorgen blijkbaar wat onduidelijkheid. Deschuyter bevestigt: "Het komt niet zo vaak voor dat er chicanes worden aangelegd op een klassementsrit, en als die er dan is, komt dat voor sommigen raar over. We hebben dat met een teken aangeduid in het roadbook. Sommigen zijn mij komen vragen, waar dat teken voor stond. Daarom hebben wij als organisatie besloten om iedereen op de hoogte te brengen van die chicane. Dat gebeurde mondeling aan de start van de bewuste klassementsrit. Achteraf bekeken hadden we misschien beter gewoon in grote letters 'chicane' moeten schrijven bij die bewuste situatie."
Piet Bijvelds vierde op 6 november zijn 62ste verjaardag.