Witte rook

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
B@m

Ik heb vant weekend een reno clio rsi gekocht uit '94 en vroeg mij af. De auto geeft enigzins witte rook als ik het gaspedaal helemaal in trap. Dit doet hij uiteraard als hij koud is maar ook een beetje als hij warm (volgens mij) is. Als hij ECHT goed warm is en heb er een tijd mee gereden zie ik het weer niet. Kan het zijn dat mijn koppakking lek is? Scheur in de kop? Is dit het resultaat van koelvloeistof wat bij de verbranding komen kan? Het weer ivm kou? Hoe kan ik dit zien of testen? Of als laatste, maak ik me druk om niks en IS het ook niks.

Ik ben een ontzettende leek dus probeer het niet al te moeilijk te maken met antwoorden :).

Ook is het zo dat als ik hem in ze toeren trap dat er een beste pluim achter m'n auto verschijnt, wat is daarvan de reden?

MVG Patrick
Steven
Car: M536

Ist toevallig die Clio RT met full options vna marktplaats?

Zolang je koelvloeistof niet overmatig borrelt, geen 'mayonaise' aan de koelvloeistofdop zit, geen koelvloeistofverlies heeft over een fikse afstand, geen olie borrelt op de peilstok als je er een vuurtje onderohud. Dan is er nix aan de hand en is het gewoon condenserend vocht in de uitlaat :)
~thijs~
Contacteer:

Stevie er staat toch RSi :wink:

maaruh met dit weer rookt die van mij ook een stuk meer dan normaal :)
Steven
Car: M536

He laat me nou, ik konnie zien of die clio nou RT of RSi was op de advertentiefoto :p

Vergeet niet dat het al laat is :D

Wie geef de link ff van Wie is wie? Ik ben lui vandaag...
~thijs~
Contacteer:

okeej okeej ik snap dat het al laat is :wink:

ik zal de link effe zoeken :p
~thijs~
Contacteer:

Komt ie:

Beste B@M welkom hier op het forum zou je je misschien voor willen stellen door een topic aan te maken in dit forum? hier klikken

dank U en veel plezier hier!!
Plaats reactie