ACT: Clio Williams Deel 1
-
Ha, ik heb hem zelf nog niet eens gezienBasic schreef:Vandaag weer ff bij veban geweest, en robert z'n willie mogen aanschouwen met de nieuwe peco uitlaat eronder.
Dank je robert, nou ben ik ook tot de conclusie gekomen dat ik een 76mm wil en geen 90 of 100
Als het goed is komt die er morgen onder![]()
En dan maar weer ff rustig houden.

Maar ik ging er wel vanuit dat het netjes zou staan.
ja wou net zeggen! geen devil herrie meer???
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Arme devil. [img]http://smile.smilies.nl/1570.gif[/img]
Ik heb sinds vandaag dezelfdeRobert dB. schreef:Ha, ik heb hem zelf nog niet eens gezienBasic schreef:Vandaag weer ff bij veban geweest, en robert z'n willie mogen aanschouwen met de nieuwe peco uitlaat eronder.
Dank je robert, nou ben ik ook tot de conclusie gekomen dat ik een 76mm wil en geen 90 of 100
Als het goed is komt die er morgen onder![]()
En dan maar weer ff rustig houden.![]()
Maar ik ging er wel vanuit dat het netjes zou staan.

Maar wat voorn een swiss champion stuurtje heb jij?
Hij lijkt kleiner als de mijne en andere grepen zeg maar.
Je hebt wel een geile audio

Sorry maar ik heb ook HET Swiss Champion stuurtje.Tom schreef:robert heeft HET swiss champion stuurtje. Er is namelijk maar één soort
Zelfs in 2-voud.
En mijne is toch anders, nah jullie zien het wel op 14 nov.
En zijn stuurtje is volgens mij zilver gespoten?
-
Ja, de Devil blarepijp is rot, en ik ben die herrie bij 100 km/h wel zat. Zaterdag haal ik de Willi weer op bij Veban en laat ik mijn conclusies over Peco wel even weten. Als ik hem nog te hard vind gaat de rvs middenpijp ook vervangen worden voor een exemplaar met middendemper.
Tevens zijn er nieuwe schokdempers en veren onder gegaan, dus hij zal ook gelijk wat confortabeler rijden
- plus rij staat iets hoger op zijn poten.
Swiss Champion stuurtje is naar mijn weten standaard. Misschien lijkt hij kleiner door de verlengde stuurnaaf? (zit positie is hierdoor een stuk beter vind ik).
Tevens zijn er nieuwe schokdempers en veren onder gegaan, dus hij zal ook gelijk wat confortabeler rijden

Swiss Champion stuurtje is naar mijn weten standaard. Misschien lijkt hij kleiner door de verlengde stuurnaaf? (zit positie is hierdoor een stuk beter vind ik).
Ik heb de Peco er nu onder met een kat-vervanger en middendemper er nog tussen. Maakt leuk geluid en niet te hard op de snelweg.
Maar ja hij moet ook nog inbranden
Je hebt idd een lange stuurnaaf, maar toch jouw stuurtje heeft andere handgrepen. Die lopen wat dikke door en puntiger. Wel lekkerder als de mijne
Ik moet ook ff zo'n buis maken bij mn luchtfilter
Maar ja hij moet ook nog inbranden

Je hebt idd een lange stuurnaaf, maar toch jouw stuurtje heeft andere handgrepen. Die lopen wat dikke door en puntiger. Wel lekkerder als de mijne

Ik moet ook ff zo'n buis maken bij mn luchtfilter

-
- Moderator
- Car: MB
dat die kleuren verchillen is niet gek, ze zijn in meerdere kleuren gemaakt. Maar ik dacht toch echt dat er maar één soort van is gemaakt. Ik heb hier ook nog nooit gehoord (of gezien) dat er verschillen zijn).
En Robert? zo onconfortabel was ie toch niet?
En Robert? zo onconfortabel was ie toch niet?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Dat was ie niet neeTom schreef:En Robert? zo onconfortabel was ie toch niet?

Het kan wel kloppen dat er kleine verschillen zijn tussen de Nardi stuurtjes, dacht ook zoiets gezien te hebben. Wellecht verschillend per land of bouwjaar?! Naja, boeie

Pcies, we vergelijken het wel op 14/11 joh.Robert dB. schreef:Dat was ie niet neeTom schreef:En Robert? zo onconfortabel was ie toch niet?
Het kan wel kloppen dat er kleine verschillen zijn tussen de Nardi stuurtjes, dacht ook zoiets gezien te hebben. Wellecht verschillend per land of bouwjaar?! Naja, boeie
Kan ik ook je sound ff checken (y)
-
Wat moet dit voor smiley voorstellen?Basic schreef: (y)

-
Ja, het werd wel een latertje, omdat het nog niet meeviel om die steun er tussen te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt. Prima gast, die Jeroen. 

Dan denk je ik kies wat leuke audio uit voor in mn willie, kom je alweer op 522 euro ex. bekabeling
Maar ja je wil wat goeds he
Achterspeakers heb ik al dus dat scheelt
En ik ben een JBL freak dus ik wil alleen maar dat
Car Hifi Williams

Maar ja je wil wat goeds he

En ik ben een JBL freak dus ik wil alleen maar dat

Car Hifi Williams
ja je wilt ook wel wat he..Basic schreef:Dan denk je ik kies wat leuke audio uit voor in mn willie, kom je alweer op 522 euro ex. bekabeling![]()
Maar ja je wil wat goeds he![]()
En ik ben een JBL freak dus ik wil alleen maar dat![]()
Car Hifi Williams

car: '93 bmw 325 i cabrio
Nah... ff 500 euro voor de 14de gaat niet lukken.RoyW schreef:ja je wilt ook wel wat he..Basic schreef:Dan denk je ik kies wat leuke audio uit voor in mn willie, kom je alweer op 522 euro ex. bekabeling![]()
Maar ja je wil wat goeds he![]()
En ik ben een JBL freak dus ik wil alleen maar dat![]()
Car Hifi Williamsmaar wel top hoor. en hoe lang gaat het ongeveer duren voordat het allemaal inzit?/ voor de 14de??
Wagen moet ook nog worden uitgelijnd enzo. Misschien koop ik wel die 4 kleine shizzles... Dan pomp ik die er ff in

-
Je wilt je deurpanelen zeker heel laten of niet?
Anders zou je een composetje kunnen kopen wat echt veel mooier zal klinken dan die 10 cm speakertjes.
Maar als je de deurpanelen heel wilt laten zit er inderdaad niks anders op dan 10 cm.
Gr, Frits.
Anders zou je een composetje kunnen kopen wat echt veel mooier zal klinken dan die 10 cm speakertjes.
Maar als je de deurpanelen heel wilt laten zit er inderdaad niks anders op dan 10 cm.
Gr, Frits.
-
Dat dacht ik alBasic schreef:Ik vind het inderdaad zonde om de deurpanelen te slopen.

Maar als je het netjes inbouwd hoeft het niet zonde te zijn van je deurpanelen.
Aan de andere kant snap ik heel goed dat je er niet in wil zagen hoor.
Gr, Frits.
-
Wat bedoel je met onderpanelen?Basic schreef:Misschien dat ik het doe als ik een mooi extra paar onderpanelen kan vinden.
Die zijn toch los te maken van elkaar?
Het deurpaneel bestaat gewoon uit 1 stuk.
Je kunt wel het stuk stof eraf halen (zit gelijmt). Dus als je een extra setje deurpanelen hebt kun je het altijd weer origineel maken.
Gr, Frits.
-
Het is geen 106, hoor. 
-
Nou, nee hoor. Had m'n Rallye er graag bij willen houden. Maar ja, daar had ik de euro's niet voor.