Dat wordt dan ook een andere computer dan, weet je al welke je gaat gebruiken?BONELESS (jeroen) schreef:zo als het nu lijkt dan krijgt de 5 alpine 8 injectoren, 4 naar de gas klep en 4 dousche (boven de kelken)![]()
gr s

Dat wordt dan ook een andere computer dan, weet je al welke je gaat gebruiken?BONELESS (jeroen) schreef:zo als het nu lijkt dan krijgt de 5 alpine 8 injectoren, 4 naar de gas klep en 4 dousche (boven de kelken)![]()
Je kunt niet alles tegelijk hé, maar dat klikt goed.BONELESS (jeroen) schreef:ehhhhhhhh geen achter wiel aandrijving ,ik heb alles liggen maar dan kom ik in tijd nood. (ik ga verhuizen laat een loods met huis zetten en ga voor mij zelf beginnen)
Zo iets? Dit heeft 3 injectoren, 2 onder de gasklep en 1 er boven, maar dit is ook een motor moterblok.BONELESS (jeroen) schreef:zo als het nu lijkt dan krijgt de 5 alpine 8 injectoren, 4 naar de gas klep en 4 dousche (boven de kelken)![]()
Achter??? ga je ook 285mm schijven achter plaatsen?BONELESS (jeroen) schreef: ,,,achter al helemaal niet![]()
(MAAR HET GAAT WEL LUKKEN)