JL Tuning verteld dat de 4e steun en de baksteun bij elkaar horen. Tenminste als het aan mij ligt wel...
Clio Coupe had standaard:
* 19 16v baksteun als 4e steun erbij
* Coupe baksteun
En 2 hardere exemplaren voor de "veerpootsteunen.
In mijn optiek zijn de bovenste 2 een must bij elkaar. Dit is nog redelijk comfortabel.
Motorsteunen
*kuch*
Hij zegt toch dat ie het geld voor 1 steun heeft? Dat ze samen beter zijn kan zo ongeveer iedereen wel bedenken.
Maar als je het budget hebt voor 1, zou ik die extra steun nemen.
Zet die oogkleppen es af man, niet iedereen heeft ene dikke portomonee
Edit: dat IJL-tuning is wel heel charmante naam voor een Tuningsbedrijf, vind je niet?
Hij zegt toch dat ie het geld voor 1 steun heeft? Dat ze samen beter zijn kan zo ongeveer iedereen wel bedenken.
Maar als je het budget hebt voor 1, zou ik die extra steun nemen.
Zet die oogkleppen es af man, niet iedereen heeft ene dikke portomonee
Edit: dat IJL-tuning is wel heel charmante naam voor een Tuningsbedrijf, vind je niet?

oow, dus &(%$#%$#^&*(&$%#^betekent *kuch*

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Steven schreef: Maar als je het budget hebt voor 1, zou ik die extra steun nemen.

-
[img]http://www.renault5alpineturbo.com/3.jpg[/img]
Gisteravond is door Jeroen van JL Tuning zo'n extra steun geplaatst. Was een aardige klus, omdat het één en ander (o.a. luchttoevoer van het luchtfilter) in de weg zat, maar uiteindelijk zat hij erop. Je moet geen wonderen verwachten, maar het voelt wel iets steviger aan. Ik ben er tevreden mee.
Door Jeroen en de aanwezige RTC leden werd de onderkant van m'n wagen nog even nagelopen en hier zijn nog wat aandachtspunten naar voren gekomen. Zolang ik deze zaken niet laat versloffen, is het niets ernstigs, dus die ga ik de komende tijd aan laten pakken.
Gisteravond is door Jeroen van JL Tuning zo'n extra steun geplaatst. Was een aardige klus, omdat het één en ander (o.a. luchttoevoer van het luchtfilter) in de weg zat, maar uiteindelijk zat hij erop. Je moet geen wonderen verwachten, maar het voelt wel iets steviger aan. Ik ben er tevreden mee.

Door Jeroen en de aanwezige RTC leden werd de onderkant van m'n wagen nog even nagelopen en hier zijn nog wat aandachtspunten naar voren gekomen. Zolang ik deze zaken niet laat versloffen, is het niets ernstigs, dus die ga ik de komende tijd aan laten pakken.

-
Ach als je later weer eens wat geld heb liggen kun je die baksteun altijd nog eens erbij nemen.LotuzClioWilliams schreef:Of even mailen: sales@jltuning.nl
Maar fijn dat men hier tegenstrijdige adviezen geeft.
Ik zou me er geen zorgen over maken

-
Doe ik ook niet, hoor. Die komt er vast nog wel een keertje.Steven schreef:Ach als je later weer eens wat geld heb liggen kun je die baksteun altijd nog eens erbij nemen.LotuzClioWilliams schreef:Of even mailen: sales@jltuning.nl

Klopt is ook mijn ervaring.speedline schreef:Uit eigen ervaring de meeste verbetering.RO 16v schreef:Leg eens uit waarom?speedline schreef:Als je maar geld hebt voor 1 steun dan moet je 100% voor de baksteun gaan.
En NIET voor de 4e (19 16v) steun.
De extra baksteun (19 16V) is meer een soort van extra beveiliging voor als je (bovenste) baksteun afbreekt en dat wil wel eens gebeuren bij erg sportief gebruik, ook helpt de extra baksteun een klein beetje tegen het kantelen van de motor.
-
Zo gezegd zo gedaan. Vanmorgen is ook die steun gemonteerd. Je merkt bij het starten, het stationair lopen en het langzaam optrekken duidelijk dat er meer trillingen zijn. Maar voor de rest heb je er alleen maar profijt van. Het schakelen ging allemaal net wat soepeler vandaag en ik heb echt niet anders gereden dan normaal. Lijkt me een goede investering.LotuzClioWilliams schreef:Doe ik ook niet, hoor. Die komt er vast nog wel een keertje.Steven schreef:Ach als je later weer eens wat geld heb liggen kun je die baksteun altijd nog eens erbij nemen.LotuzClioWilliams schreef:Of even mailen: sales@jltuning.nl