Renault verkocht...

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Victor

Goeiemorgen allemaal.
Vandaag een trieste dag. Over 1.5 uur ga ik mijn Renault (R19 16V Cabrio ph2) overschrijven bij t postkantoor. Hij is verkocht.

De reden staat hierboven al: De auto was niet echt voor mij bedoelt maar voor mn vrouw en die rijdt er gewoon niet fijn in. Ik wel maar ik heb al een andere auto (diesel).

Ik heb mn renault nu ruim 9 maanden gehad en ondanks enkele flinke reparaties (versnellingsbak, koppeling, remmen rondom, uitlaat, kachelradiator) er erg veel fun aan gehad. T is een prachtige auto en daarnaast ook erg praktisch doordat hij ruim is. Ik heb er ook een hoop zooi mee vervoerd dankzij de neerklapbare achterbank.

Goed nu gaat ie weg. Ik weet iet wat ik nu voor mn vrouw ga kopen, maar ik ben bang dat ik er nu minder invloed op heb :-). Misschien een renault, maar waarschijnlijk niet. Dus voorlopig zullen jullie me hier veel minder zien.

Ik wil iedereen bedanken die de afgelopen maanden geholpen heeft bij mn technische probleempjes. Speciaal dank aan Bart V. voor de tips en onderdelen.

T leuke van de renault tuning club vind ik t diverse karakter. Zo veel verschillende leden, zo veel verschillende auto's. Juist wel heel erg aangepast of juist niet. Kan allemaal. Uiteraard heb ik de nieuwe eigenaar op de renault tuning club gewezen. Dus misschien dat jullie de auto daar weer terug zullen zien.

Groetjes
Victor
H8bal

Ken het gevoel, mijn vriendin heeft ook een 19 16V, maar ik denk dat ze toch liever iets sneller zou hebben.

Succes met de volgende aankoop :) (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

tot snel zou ik zeggen :wink:

Als je zin hebt kom eens naar de jaarafsluiting, altijd gezellig
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Matijs
Contacteer:

tegelijk jammer en leuk om te horen (Y)
Plaats reactie