omkijk effect van de clio RS
Hebben jullie dat ook weleens als je langs mensen rijdt en dat mensen toch omkijken naar de auto? Vind het altijd prachtig! Laatst nog in Delft, een koppel liep daar, en met al die smalle straten met grachten kwam ik ze langzaam tegemoed rijden, en je ziet al aan de blikken van de mensen, zo van, wat voor auto is dat, en dan zie je ze omkijken. Misschien denken ze wat een lelijk opgeblasen kikkertje is dat, of van wat een mooie clio. Ik weet het niet, maar het is wel leuk. Of een keer met een groepje jongeren, die toch ook even omkeken. Hebben jullie ook van die ervaringen?!? 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Laatst reedt ik langs een winkel centrum,zie ik een manneke op pas's nek,gasje zei:"kijken pap,das een mooie auto"
van de week langs mn lokatie gereden waar ik nu werk,zat toen vol met duitse gasten (12 tot 16 jaar)kwam het pad op gereden,meteen checken wat er aan kwam (de uitlaat is niet bepaals 1 van de stilste),in duitsland zeggen ze dus
das ene super geile wagen (dit ik duits bedoeld
)
heb helaas heen RS,net eens zelfde motor,maar heb blijkbaar toch bekijks.

van de week langs mn lokatie gereden waar ik nu werk,zat toen vol met duitse gasten (12 tot 16 jaar)kwam het pad op gereden,meteen checken wat er aan kwam (de uitlaat is niet bepaals 1 van de stilste),in duitsland zeggen ze dus
das ene super geile wagen (dit ik duits bedoeld

heb helaas heen RS,net eens zelfde motor,maar heb blijkbaar toch bekijks.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Schrikeffecten zijn ook humor. Komt opeens een flinke psssjt uit een Express 
Offeh, toertocht met 26 5jes achter elkaar. Sommige mensen stonden echt te lachen aan de kant, ook een aantal mensen die op een uitkijkpost stonden op een heuvel te genieten van de natuur (reden door natuurgebied, ja was toegestaan), stonden op eeng egeven moment met z'n allen de tocht te bekijken
In ieder geval, het geeft een erg fijn gevoel

Offeh, toertocht met 26 5jes achter elkaar. Sommige mensen stonden echt te lachen aan de kant, ook een aantal mensen die op een uitkijkpost stonden op een heuvel te genieten van de natuur (reden door natuurgebied, ja was toegestaan), stonden op eeng egeven moment met z'n allen de tocht te bekijken

In ieder geval, het geeft een erg fijn gevoel

en je motor een keer flink late klapperen bij gaslos is ook altijd wel mooi

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dat klinkt toch echt andersMrtn schreef:Bij jou denken de mensen dat je een lekke band hebtJoost (DoubleYou) schreef:Schrikeffecten zijn ook humor. Komt opeens een flinke psssjt uit een Express![]()

Als er een redelijk snelle wagen achter je staat bij het stoplicht en je gaat er vandoor, verwachten ze ook niet. (volgens mij mis ik de turbo een beetje

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
De renault 19 met afterbruner had ook veel bekijks,en schik effecten,als je ineens een knal te grote van een strijker naast je hoort 

Renault Megane Coupé 2.0 16v
haha ook goed, uitlaat danJasper16v schreef:bij mij klappert de uitlaat dan

-
De meeste kijken altijd wel om naar mijn 19 16v.
Maarja dat heb je als je de enige bent in Heerenveen.
Toen ik hem net had en ik op een groot parkeerterrein had staan in Heerenveen stonden er wel 6 mensen omheen.
Zo van, mooie bak, zie je niet zo veel meer enz.
Toen ik hem net had en ik op een groot parkeerterrein had staan in Heerenveen stonden er wel 6 mensen omheen.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Contacteer:
Heb het ook wel met mijn RS, maar eigenlijk alleen bij anderen met snelle auto's. Je ziet gewoon wie er verstand van heeft. Het is in ieder geval zeker niet zo dat iedere boerenlul het ziet en eigenlijk vind ik dat wel heel grappig. 

-
Heb van de zomer op een jongeren camping gestaan
, er waren zelfs mensen die stopten met lopen om naar de velgen maat te kijken
En een keer toen ik de willy nog had, stond hij geparkeerd, en een jongetje vroeg aan zijn vader of hij even naar mijn auto mocht kijken, zijn vader waarschuwde hem NIET aan de auto te komen! Wij kwamen van een flinke afstand aanlopen en zagen het gebeuren, toen heb ik met mijn afstands bediening het alarm laten afgaan
kreeg dat jongetje ze ook nog op z'n flikker van zijn vader
! Ik weet, het is slecht van mij
, maar wel erg grappig
Trouwens ik heb vaker dat mensen naar me zwaaien als ik langs kom, vooral oudere mensen

En een keer toen ik de willy nog had, stond hij geparkeerd, en een jongetje vroeg aan zijn vader of hij even naar mijn auto mocht kijken, zijn vader waarschuwde hem NIET aan de auto te komen! Wij kwamen van een flinke afstand aanlopen en zagen het gebeuren, toen heb ik met mijn afstands bediening het alarm laten afgaan

Trouwens ik heb vaker dat mensen naar me zwaaien als ik langs kom, vooral oudere mensen

One clio to rule them all
das wel waar ja, maar ze produceren niet allemaal 116dbBasic schreef:Eigenlijk elke auto met een sport demper..dennisvr schreef:een GTT met dumpvalve en open devil staat ook garant voor suc6

-
Sommige mensen kijken ook bevooroordeeld als je langsrijdt. Ik had dit sterk met mijn zwarte GTE, donkere ramen, lekker geluidje
....dan rij je 30km/h en dan maken ze nog een gebaar van rustig aan he. Hallo, ik rij geen golf!
maar gelukkig ook veel positieve reacties. owja en veel mensen gaan sneller aan de kant, ook fietsers, is ook wel relax

Sluit ik mij volledig bij aanRobertR19 schreef:De meeste kijken altijd wel om naar mijn 19 16v.
Toen ik hem net had en ik op een groot parkeerterrein had staan in Heerenveen stonden er wel 6 mensen omheen.![]()

Hier in midden België rijden geen 5 GTT's meer rond!
Hoe meer naar het noorden (nor holland nortoe

Afgelopen Mei toen ik met een vriend op vakantie was in Frankrijk met zijn 19 16V ph2 hadden we ook genoeg bekijks. Blijkbaar zie je die auto's daar heel weinig, of zo. Ik heb er de hele week niet 1 gezien. Wel een GTT en wat Clio's 16V, maar geen enkele 19.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
edwinvr schreef:das wel waar ja, maar ze produceren niet allemaal 116dbBasic schreef:Eigenlijk elke auto met een sport demper..dennisvr schreef:een GTT met dumpvalve en open devil staat ook garant voor suc6

hoeveel herrie zou jij maken broertje?
weet ik niet, moet je me maar eens en schop geven, dan zal je het merken, haha. De twingo zal niet veel herrie maken... de NM rond de 75 denk ik...dennisvr schreef:edwinvr schreef:das wel waar ja, maar ze produceren niet allemaal 116dbBasic schreef:Eigenlijk elke auto met een sport demper..dennisvr schreef:een GTT met dumpvalve en open devil staat ook garant voor suc6![]()
![]()
![]()
![]()
hoeveel herrie zou jij maken broertje?
-
Mijn auto is niet echt een nekkenrekker (volledig standaard RS). Mensen die er verstand van hebben kijken er inderdaad wel naar. Vind het eigenlijk ook wel geinig dat ie niet zo opvalt, dan kun je nog eens wat mensen verrassen bij optrekken bij een verkeerslichtelmotheelk (Eric) Posted: Thu Oct 28, 2004 8:15 am Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Heb het ook wel met mijn RS, maar eigenlijk alleen bij anderen met snelle auto's. Je ziet gewoon wie er verstand van heeft. Het is in ieder geval zeker niet zo dat iedere boerenlul het ziet en eigenlijk vind ik dat wel heel grappig.

-
- Contacteer:
Ik heb ook altijd wel bekijks, maar dat komt volgens mij omdat ik een zwarte auto heb en mijn ramen super donker heb geblindeerd en dat ziet er voro sommige blaakbaar vreemd uit.
En ook die overdreven grote rtc sticker op mijn achterruit doet het goed, iedereen in een sportievere auto komt naast je staan en kijken.
Alleen jammer (of voor mij eigenlijk maar goed) dat door die sticker niemand durft te sprinten. Heb al ene paar keer gehoord van mensen dat ze door die sticker het idee hebben dat hij super gefokt is.
En ook die overdreven grote rtc sticker op mijn achterruit doet het goed, iedereen in een sportievere auto komt naast je staan en kijken.
Alleen jammer (of voor mij eigenlijk maar goed) dat door die sticker niemand durft te sprinten. Heb al ene paar keer gehoord van mensen dat ze door die sticker het idee hebben dat hij super gefokt is.
-
- Moderator
- Car: Megane
ik heb al twee keer de vraag gehad of mijn rs een v6 is
dat verschil zie je toch wel

weet je in ieder geval dat ze geen verstand van auto's hebben... scheelt ongeveer 60 cm in de breedteP@TB@D schreef:ik heb al twee keer de vraag gehad of mijn rs een v6 is![]()