R5 GTT kofferslot
toegewerkt??
Immer wieder die verdammte Holländer
wat is het probleem?
slot zit toch onderaan in die lat?
[img]http://users.telenet.be/droesken/Droes%20R5%203.jpg[/img]
of heb je het slot ook weggewerkt?
slot zit toch onderaan in die lat?
[img]http://users.telenet.be/droesken/Droes%20R5%203.jpg[/img]
of heb je het slot ook weggewerkt?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
oh neneeeeee dit is niet goed.. 
had ik ook voorgesteld aan men carrosier, tuurlijk gaat dit scheuren zei hij.
-Op wat gaat je kofferplaat steunen?
toch niet op je bumper?
je zal al een pomp op druk nodig hebben voor je koffer te openen dacht ik zo!
Had ook zoiets in mijn gedachten,
maar is me totaal afgeraden door carrosier, daardoor heb ik nu nog altijd lat met slotje. ben benieuwd wa uw plannen zijn tm?
Heeft dit ne carrosier gedaan?

had ik ook voorgesteld aan men carrosier, tuurlijk gaat dit scheuren zei hij.
-Op wat gaat je kofferplaat steunen?
toch niet op je bumper?

je zal al een pomp op druk nodig hebben voor je koffer te openen dacht ik zo!
Had ook zoiets in mijn gedachten,
maar is me totaal afgeraden door carrosier, daardoor heb ik nu nog altijd lat met slotje. ben benieuwd wa uw plannen zijn tm?
Heeft dit ne carrosier gedaan?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Vraag was niet of de bumper en skirts problemen gingen geven, maar hoe de achterklep op slot te doen.
Volgens mij is het best lastig om voor de achterklep een CV slot te hebben. Misschien een apart CV slot maken?
Daarnaast, gaat je kofferbak automatisch open (lukt niet met de huidige veerstangen), ik zie niet echt een handgreep waardoor je de klep makkelijk open kan doen...
Maar gedurfd project wel, jammer alleen dat je nu je dit al gedaan hebt achter de problemen komt.
Volgens mij is het best lastig om voor de achterklep een CV slot te hebben. Misschien een apart CV slot maken?
Daarnaast, gaat je kofferbak automatisch open (lukt niet met de huidige veerstangen), ik zie niet echt een handgreep waardoor je de klep makkelijk open kan doen...
Maar gedurfd project wel, jammer alleen dat je nu je dit al gedaan hebt achter de problemen komt.
Cv in de achterklep maken is niet zo moeilijk
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... erklep.JPG[/img]
Maar zoals tm het gedaan heeft moet er ook een soort mechanisme zitten die de klep naar buiten drukt zodra hij open gaat.
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... erklep.JPG[/img]
Maar zoals tm het gedaan heeft moet er ook een soort mechanisme zitten die de klep naar buiten drukt zodra hij open gaat.
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
CV dus wel mogelijk voor op slot doen.
Is dit ook mogelijk voor het automatisch open doen van de klep? Dus normaal druk je de knop in, zal vast ook wel automatisch kunnen. Zo ja, dan neem je een veertje (sterk genoeg) die altijd tussen achterklep en carosserie staat. Als de klep in het slot zit, zit die veer ingedrukt, zodra de automatische klep-opener in werking treedt moet die veer sterk genoeg zijn om de klep een paar cm (2 is genoeg geloof ik) naar buiten te duwen. Dan kan je er met je hand onder en de klep is open.
Probleem opgelost?
Is dit ook mogelijk voor het automatisch open doen van de klep? Dus normaal druk je de knop in, zal vast ook wel automatisch kunnen. Zo ja, dan neem je een veertje (sterk genoeg) die altijd tussen achterklep en carosserie staat. Als de klep in het slot zit, zit die veer ingedrukt, zodra de automatische klep-opener in werking treedt moet die veer sterk genoeg zijn om de klep een paar cm (2 is genoeg geloof ik) naar buiten te duwen. Dan kan je er met je hand onder en de klep is open.
Probleem opgelost?
-
Vraag het aan Bruno, die heeft hier wel een oplossing voor.
-
- Contacteer:
je kunt hem zowiezo niet op de standaard cv doen als je dat doet namelijk en je zou je deuren openen en je hebt er een veer bijzitten dan schiet de klep dus altijd open als je je deuren open doet.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar , ziet er veel belovend uit .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dus je kunt al helemaal niet meer bij het binnenwerk?
Zonee, dan hebbie een groot probleem lijkt me
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
idd maar ik denk dat het traanplaat er nog wel af te krijgen moet zijn toch?Erik Olijnsma schreef:dus je kunt al helemaal niet meer bij het binnenwerk?
-
- Moderator
- Car: MB
vrij stomtm schreef:euhm, zoals je ziet is gans m'n koffer toegewerkt vanbuitenaf, vanbinnen is die ook al gans toegewerkt met traanplaat ! Goddamned de miserie moet nog beginnen na 3 maanden hard labeur
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
1 keer dichtdoen en nooit meer opentm schreef:euhm, zoals je ziet is gans m'n koffer toegewerkt vanbuitenaf, vanbinnen is die ook al gans toegewerkt met traanplaat ! Goddamned de miserie moet nog beginnen na 3 maanden hard labeur

of ff openmaken en zo'n op afstand open kitje erin bouwen.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gezien zijn foto's, denk ik dat ie nog een rotklus voor de boeg heeft, want die audio is ook van metaal zo te zien. en lijkt me behoorlijk in de weg te zitten.Hooliead schreef:idd maar ik denk dat het traanplaat er nog wel af te krijgen moet zijn toch?Erik Olijnsma schreef:dus je kunt al helemaal niet meer bij het binnenwerk?
-
- Contacteer:
Is ook maar te hopen dat het metaal van de audio niet gaat klapperen dan.Erik Olijnsma schreef:gezien zijn foto's, denk ik dat ie nog een rotklus voor de boeg heeft, want die audio is ook van metaal zo te zien. en lijkt me behoorlijk in de weg te zitten.Hooliead schreef:idd maar ik denk dat het traanplaat er nog wel af te krijgen moet zijn toch?Erik Olijnsma schreef:dus je kunt al helemaal niet meer bij het binnenwerk?
(is wel goed tegen diefstal als je er zelf al nie eens in kan

Goed bezig tm
eerst bloed, zweet en tranen in je klep steken om deze glad te maken en dan aan ons een oplossing vragen
vraag anders Catrinus eens, die heeft z'n schelpen eruit gehaald en wordt de deur volgens mij ook iets opengedrukt

eerst bloed, zweet en tranen in je klep steken om deze glad te maken en dan aan ons een oplossing vragen

vraag anders Catrinus eens, die heeft z'n schelpen eruit gehaald en wordt de deur volgens mij ook iets opengedrukt

Mrtn = Maarten
Sja da komt ervan hé als je de auto zo koopt 
Vraag het es aan Bart, de vorige eigenaar, had er idd vrij lang aan geplamuurd om dat strak te krijgen.
Die zal dat pompje nog wel liggen hebben, maar dacht nu éénmaal dat het er al inzat, misschien zijn de kabels niet aangesloten.

Vraag het es aan Bart, de vorige eigenaar, had er idd vrij lang aan geplamuurd om dat strak te krijgen.
Die zal dat pompje nog wel liggen hebben, maar dacht nu éénmaal dat het er al inzat, misschien zijn de kabels niet aangesloten.