Nou ben naar de bandenvent geweest..
Als het doorgaat (hoor ik 1 dezer dagen)dan worden het de Borbet Design T velgen in 6J 14" met 195/45 14" banden (en dat voor 700 euro )
[img]http://www.borbet.de/raeder-pkw/images/T/small.gif[/img]
TwingoPurpleMonster schreef:Nou ben naar de bandenvent geweest..
Als het doorgaat (hoor ik 1 dezer dagen)dan worden het de Borbet Design T velgen in 6J 14" met 195/45 14" banden (en dat voor 700 euro )
[img]http://www.borbet.de/raeder-pkw/images/T/small.gif[/img]
Goeie keus DjJaspers heeft deze ook en staan erg strak
ik wil dus mn Composet gaan inbouwen.. maar nu is het wel heeeeeel erg krap om bij en door dat deurrubber heen te komen bij mijn Twingo.. Zijn er mensen die tips hebben om het er toch goed door heen te krijgen?
TwingoPurpleMonster schreef:ik wil dus mn Composet gaan inbouwen.. maar nu is het wel heeeeeel erg krap om bij en door dat deurrubber heen te komen bij mijn Twingo.. Zijn er mensen die tips hebben om het er toch goed door heen te krijgen?
Je zou het moeten proberen met een trekveer of een elektradraad en daarna je speakerkabel er doorheen geleiden
TwingoPurpleMonster schreef:ik wil dus mn Composet gaan inbouwen.. maar nu is het wel heeeeeel erg krap om bij en door dat deurrubber heen te komen bij mijn Twingo.. Zijn er mensen die tips hebben om het er toch goed door heen te krijgen?
Je zou het moeten proberen met een trekveer of een elektradraad en daarna je speakerkabel er doorheen geleiden
Past dat een trekveer? Is super klein gaatje/rubbertje
Je hebt verschillende trekveren en een elektradraad past altijd. Niet moeilijk denken en gewoon doen
Je hebt verschillende trekveren en een elektradraad past altijd. Niet moeilijk denken en gewoon doen
Ok trekveer kan ik wel ergens vandaan halen... maar electradraad hoe doe ik dat dan?
Er door heen proppen en dan mn speakerdraad er aan vast knopen en dan door heen trekken?? dat lijkt mij dan
ja het leek mij ook logisch maar toch.. ben liever zeker van mn zaak
Nog een question... Subwoofer direct op die radio ken da? kan volgens mij wel maar is niet egt bevordelijk voor de kwaliteit of wel?
Je hebt inderdaad actieve subwoofers (subwoofer met ingebouwde versterker) die je direkt op je radio kunt aansluiten. Persoonlijk zou ik iedereen een aparte sub en versterker aanraden, maar een actieve subwoofer kan een uitkomst zijn voor degene die geen hoge eisen stelt en geen versterker en sub wil inbouwen.
ik stel wel aardig hoge eisen.. dan doe ik het niet
wederom een vraagje: Hoe lang hebben jullie erover gedaan om je composet aan te sluiten? met draden trekken en alles? heb niet zoveel vrije tijd dus...
Het leek mij niet zo moelijk maar heb nu wat beter gekeken en is wel krap
TwingoPurpleMonster schreef:trek je gewoon ff nieuwe bekabeling?? Helemaal door mn dash heen? weet je wat een werk da is?
Ik las toevallig bij media markt in rotterdam die bouwen voor E 49,- een composet in.. Miss dak dat anders wel doe..
Anders nog mensen die hun hulp willen aanbieden bij het inbouwen?
Stefan jij hebt er nogal wat verstand van
Tis wat werk ja, maar dan heb je het ook voor elkaar . Ik heb er 1,5 dag overgedaan om mijn composet te monteren en beide deuren volledig te dempen met loodbitumen matjes.
Resultaat van andere bekabeling en demping hoor je echt terug in je geluidskwaliteit en -kwantiteit.
TwingoPurpleMonster schreef:trek je gewoon ff nieuwe bekabeling?? Helemaal door mn dash heen? weet je wat een werk da is?
Ik las toevallig bij media markt in rotterdam die bouwen voor E 49,- een composet in.. Miss dak dat anders wel doe..
Anders nog mensen die hun hulp willen aanbieden bij het inbouwen?
Stefan jij hebt er nogal wat verstand van
Tis wat werk ja, maar dan heb je het ook voor elkaar . Ik heb er 1,5 dag overgedaan om mijn composet te monteren en beide deuren volledig te dempen met loodbitumen matjes.
Resultaat van andere bekabeling en demping hoor je echt terug in je geluidskwaliteit en -kwantiteit.
Reeds enkele replys geleden vermeldt
Sorry
Ik ga zaterdag middag eens kijken of ik wat kabels kan trekken.. en evt wat dempen..
Dan horen jullie het wel hoe het allemaal is afgelopen
Waar heb je die vette motorkap vandaan?
Ik heb nu als booskijkers plakband haha maar ik wil me ook een verlengde motorkap halen maar waar heb je die vandaan wandt het ziet er super uit.
Inleiding:
Nu met het vochtige weer willen de ruiten 's morgens nog wel eens flink beslagen zijn. Als ik dan mijn auto start + blazer op standje 4 en koud/ warm (maakt weinig uit), dan duurt het echt super lang (dikke 10 min.) voordat mijn voorruit ontwasemd is.
Nu lijkt het mij dat voor het raam de blazer het op de een of andere manier niet doet.
Vraag:
Hoe weet ik of de blazer voor de voorruit kapot is? Is dit nog ergens anders te checken buiten het voelen om?)
Hoe kan ik dit weer fixen?
Ik heb nu als booskijkers plakband haha maar ik wil me ook een verlengde motorkap halen maar waar heb je die vandaan wandt het ziet er super uit.
Monica schreef:Inleiding:
Nu met het vochtige weer willen de ruiten 's morgens nog wel eens flink beslagen zijn. Als ik dan mijn auto start + blazer op standje 4 en koud/ warm (maakt weinig uit), dan duurt het echt super lang (dikke 10 min.) voordat mijn voorruit ontwasemd is.
Nu lijkt het mij dat voor het raam de blazer het op de een of andere manier niet doet.
Vraag:
Hoe weet ik of de blazer voor de voorruit kapot is? Is dit nog ergens anders te checken buiten het voelen om?)
Hoe kan ik dit weer fixen?
Hoe je het kan checken weet ik niet voelen lijkt mij idd het beste..
Heb je AC? als ik die erbij zet is het zo weg..
Groetje twingoboy20
Hey Twingoboy,
Zoals je hier kunt lezen, is het eigen meet, buig, snij en laswerk
Nou ja, eigen....
Ik heb gelukkig lieve vriendjes (Roy & Broertje Arjo) die mij zeer goed van dienst zijn
Roy voor de electra (mistlampen en as zaterdag magtie ICE aansluiten )
En Arjo voor het betere buig, snij en laswerk
@ monica: Even de buitenste luchtgaten dicht doen en de middelste ook. Daarna vol op de ruit laten blazen, raampje op een kiertje. Dan kan de vochtige lucht makkelijk weg.