RTC kartavond 30 oktober 2004
iemand van de week savonds tijd over??? 

Immer wieder die verdammte Holländer
woezaa
het motto is: eet 5 broodjes ei van tevoren en laat je mede-rtcers een flink poepie ruiken
het motto is: eet 5 broodjes ei van tevoren en laat je mede-rtcers een flink poepie ruiken

man, wat wil je nou.... kom maar kom maarrrr 

-
- Moderator
- Car: MB
AANWEZIG
- Stevie (ernie)
- Ray (Bert)
- Racey (Ray RSi)
- Chris-Kros
- Ronnie-Rukker
- Ivo-Borrelnoot
- Coco-Jappe
- Tom
- Mr Vain
- Erik O.
- Bitchje
- Jacco
- Lex
- Dennis
- Jeoffrey
- Dick
- Maurice
- Paul
- Robert Jan
Misschien
- Rudo
- Pyranthia
Wat doen de Twijfelaars ??
- Stevie (ernie)
- Ray (Bert)
- Racey (Ray RSi)
- Chris-Kros
- Ronnie-Rukker
- Ivo-Borrelnoot
- Coco-Jappe
- Tom
- Mr Vain
- Erik O.
- Bitchje
- Jacco
- Lex
- Dennis
- Jeoffrey
- Dick
- Maurice
- Paul
- Robert Jan
Misschien
- Rudo
- Pyranthia
Wat doen de Twijfelaars ??
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
verzorgt de meetingcommissie nog prijzen???
1e, 5e, en 2 na laatste prijs?
Neu, dat heeft daar niets mee te maken (hap, hap...).
Ik heb tevens die dag een feestavond van mijn werk, en omdat ik dat mede georganiseerd heb vind ik dat ik daar even prioriteit aan moet geven.
Neemt niet weg dat ik graag mee was gegaan, de vorige versies heb ik ook bijgewoond.
Ik heb tevens die dag een feestavond van mijn werk, en omdat ik dat mede georganiseerd heb vind ik dat ik daar even prioriteit aan moet geven.

Neemt niet weg dat ik graag mee was gegaan, de vorige versies heb ik ook bijgewoond.

-
- Moderator
AANWEZIG
- Stevie (ernie)
- Ray (Bert)
- Racey (Ray RSi)
- Chris-Kros
- Ronnie-Rukker
- Ivo-Borrelnoot
- Coco-Jappe
- Tom
- Mr Vain
- Erik O.
- Bitchje
- Jacco
- Lex
- Dennis
- Jeoffrey
- Dick
- Maurice
- Paul
- Robert Jan
- Pyranthia
- Stevie (ernie)
- Ray (Bert)
- Racey (Ray RSi)
- Chris-Kros
- Ronnie-Rukker
- Ivo-Borrelnoot
- Coco-Jappe
- Tom
- Mr Vain
- Erik O.
- Bitchje
- Jacco
- Lex
- Dennis
- Jeoffrey
- Dick
- Maurice
- Paul
- Robert Jan
- Pyranthia
joehoe dit was serieus hoor-Ray- schreef:verzorgt de meetingcommissie nog prijzen???

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb diezelfde avond ook een personeelsfeestRudo schreef:Neu, dat heeft daar niets mee te maken (hap, hap...).
Ik heb tevens die dag een feestavond van mijn werk, en omdat ik dat mede georganiseerd heb vind ik dat ik daar even prioriteit aan moet geven.![]()

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Moderator
net weer contact gehad. We rijden toch wel met zijn allen bij elkaar. In principe dus 20 man in één heat (anders zou het ook volgeboekt worden tot 20 man, maar dan zit je met "vreemden". Daarnaast was het volgens de man aan de telefoon vrij druk altijd op zaterdag en wordt er heel de avond met heats van 18 a 20 man gereden).
eerste heat om 20.15 uur
tweede heat om 21.15 uur (3 heats tussenruimte)
derde heat om 22.00 uur (2 heats tussenruimte)
kosten zijn nog steeds 32,50 euro. Gelieve een beetje gepast mee te nemen! Ik denk dat we het beste kunnen afspreken dan we allen om 19.30 uur aanwezig zijn in Huizen We hebben dan nog even de tijd om een praatje te maken, af te rekenen, onze namen door te geven en natuurlijk om te kleden.
eerste heat om 20.15 uur
tweede heat om 21.15 uur (3 heats tussenruimte)
derde heat om 22.00 uur (2 heats tussenruimte)
kosten zijn nog steeds 32,50 euro. Gelieve een beetje gepast mee te nemen! Ik denk dat we het beste kunnen afspreken dan we allen om 19.30 uur aanwezig zijn in Huizen We hebben dan nog even de tijd om een praatje te maken, af te rekenen, onze namen door te geven en natuurlijk om te kleden.
jezus dat wordt dringen in de eerste bocht denk???
-
- Über-Spammer
krijgen we ook een claxon om te toeteren, en een zaklamp om te seinen?? 

Neem wel een luchthoorn mee 

-
- Moderator
tja, ik vroeg al of dat dat niet een beetje druk was maar volgens die kerel was dat juist een mooi aantal. Maar aangezien we allen wel een beetje kunnen rijden zal het wel aardig doorstromen-Ray- schreef:jezus dat wordt dringen in de eerste bocht denk???
ja gek hè die willen wel verkopen.... ik vind het echt heel jammer, 20 man is superdruk. dat wordt rellen de eerste meters. als je achteraan start heb je wel veel in te halen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
wordt het betere duw en trek werk-Ray- schreef:ja gek hè die willen wel verkopen.... ik vind het echt heel jammer, 20 man is superdruk. dat wordt rellen de eerste meters. als je achteraan start heb je wel veel in te halen![]()

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
kan iedereen even een eigen helm meenemen met naambordje erop??? dan weet ik wie er aan de kant gezet moet worden 
ikzelf heb een propellor op me helm

ikzelf heb een propellor op me helm

-
- Moderator
-Ray- schreef:ja gek hè die willen wel verkopen.... ik vind het echt heel jammer, 20 man is superdruk. dat wordt rellen de eerste meters. als je achteraan start heb je wel veel in te halen![]()
tja, ik kan er ook weinig aan doen. als je in je eentje komt dan wordt je ook met 19 anderen in een heat gepleurd! En aangezien je toch nooit start vanaf de grid en op tijd rijd zullen we wel zien wat het wordt. De lengte van de baan is ook nog een factor natuurlijk
-
- Moderator
le fabrique en silverstone reden we ook met een getal rond de 20 (fabrique zelfs 23 ofzo en silverstone 18 ofzo), dus ik denk dat het allemaal nogal mee zal vallen. Ik heb zelf een tijdje geleden nog een keer een rondje gedaan bij le fabrique maar toen reden alleen ik en een maat van me (was nogal laat op de avond, vandaar) en dat is ook niet leuk want dan kom je geen kip tegen.
naja de funfactor creeeren we toch zelf 
komt allemaal goed tommie

komt allemaal goed tommie

-
- Moderator
precies, als je een snelste dag, week of maand tijd neer wilt zetten moet je gewoon aan het einde van de dag in je eentje de baan op knallen en dan 12 vlammen. Maar ja, als het idd maar leuk is