
Mooie collector ook.
Is dat laaste 90gr bocht geen rvs dan?BONELESS (jeroen) schreef:ja het blijft plakken wandt het hele spruitstuk is van ijzer.sven wou het spruitstuk/ uitlaat (rvs) met een schuifduitser vast maken
![]()
Zal wel weer een stomme vraag zijn, maar waarom zou je die door moeten slijpen?speedline schreef:Niet vergeten de flens door te slijpen tussen de uitlaatkanalen... Voor de rest puik werk...
Pulsdrukvulling rulez...
je bedoelt de plaat op de kop?speedline schreef:Niet vergeten de flens door te slijpen tussen de uitlaatkanalen... Voor de rest puik werk...
Pulsdrukvulling rulez...
Steven en bruno, klinkt logisch. maar hoe hoort het nu. of waar heeft sven het anders over??Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:je bedoelt de plaat op de kop?speedline schreef:...
die zie je wel meer zo op at enz
het scheelt de grond plaat is 15 mm en het is geen turbo,dus termisch niet zo belast.Niet vergeten de flens door te slijpen tussen de uitlaatkanalen... Voor de rest puik werk...
He mooi man, krijgen we dan ook foto's van de hele setup?Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:jaaa ik heb hem gisteren opgehaald
pff zit nu best vol onder de kap
morgen avond gaan we de rvs pijp er aan knutselen hoop ik
zaterdag hopen we met met nieuwe systeem te rijden
Heb je er een demper in zitten of is hij helemaal open? Ben benieuwt naar de foto'sSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef: het geluid is al een stuk beter !!!!