Heyy allemaal.
Ik had een vraagje.
Ik heb een remus resonantie einddemper en
daar komt best wel een leuk geluidje uit als
hij op temperatuur is,maar nu hebben ze mij gezegt
dat als ik de kat er tussen uit haal en er een kat-
vervanger er tussen gooi dat hij meer geluid maakt.
Nu heb ik zitten denken als ik de kat zelf leeghaal
hb ik hetzelfde als een katvervnger,maar nu was mijn vraag:Als ik de kat leeghaal kan ik hem dan zo eronder plaatsen of moet ik in de kat een buis lassen,ik had het bij mijn vorige auto gedaan en het maakte best wel een verschil uit maar toen he ik de kat helemaal leeg gehaalt en er weer onder geschroeft zonder er verder iets aan te doen.
Ik hoop dat dit verhaal een beetje te begrijpen is en dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt.
Groetjes jeffrey
katalisator
je kan hem wel gewoon leeghalen. Maar ze moeten het op de apk niet in de gaten krijgen.
Je kan beter een buis eronder hangen.
Je kan beter een buis eronder hangen.
Als ik jou was zou ik gewoon idd een buis er tussen planten en dan heb je iig je originele kat over en hoef je die niet te slopen.
Zodat als je problemen krijgt bij de APK dan kun je zo je originele eronder hangen.
Zodat als je problemen krijgt bij de APK dan kun je zo je originele eronder hangen.
-
Hey allemaal.
Bedankt voor jullie reacties.
Dan ga ik toch maar kijken voor een pijp ertussen
te lassen.
Maar als ik de kat gewoon leeghaal heb ik dan ook meer geluid ?
Maar ik ga tock kijken voor een buis eronder te lassen.
Alvast bedank.
Groetjes twingoboy20
Bedankt voor jullie reacties.
Dan ga ik toch maar kijken voor een pijp ertussen
te lassen.
Maar als ik de kat gewoon leeghaal heb ik dan ook meer geluid ?
Maar ik ga tock kijken voor een buis eronder te lassen.
Alvast bedank.
Groetjes twingoboy20
-
Oke bedank.
Ik denk dat ik toch maar ga kijken voor een pijp
ik wil namelijk geen probelemen krijgen met de apk
Toch bedankt voor jullie reacties.
Groetjes twingoboy20
Ik denk dat ik toch maar ga kijken voor een pijp
ik wil namelijk geen probelemen krijgen met de apk
Toch bedankt voor jullie reacties.
Groetjes twingoboy20
-
Als je dan toch een katvervanger in elkaar last, wat moet je hebben voor een tweede? Ik wil er namelijk ook graag ééntje !!
-
Ik zal eens kijken wat het gaat kosten aan materialen en of het allemaal lukt.
Als ik hem klaar heb dan zal ik wel eens kijken oke.
mzzl
twingoboy20
Als ik hem klaar heb dan zal ik wel eens kijken oke.
mzzl
twingoboy20
Maak er maar drie van...André ter Velde schreef:Als je dan toch een katvervanger in elkaar last, wat moet je hebben voor een tweede? Ik wil er namelijk ook graag ééntje !!
Ikke ook

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Hey allemaal.
ik ben gaan kijken voor de materialen voor het inelkaar lassen van een katvervanger,maar als ik alles bij elkaar tel ben ik qwa spullen duurder uit dan als ik er een bestel bij autostyle.
Dus voor degene die een katvervanger willen hebben voor een twingo,ga even naar de dichtsbijzijnde autostyle dealer en bestel hem daar.
Ik heb het ook gedaan en het kost 145 euro.
Tevens hebben ze nu 2 nieuwe modellen achterlichen voor de twingo vanaf '93.Moeite waard om even te gaan kijken.
Ik heb in ieder geval een sportstuur,katvervanger,en een setje chrome achterlichten besteld voor mijn twingo.
Groetjes twingoboy20
ik ben gaan kijken voor de materialen voor het inelkaar lassen van een katvervanger,maar als ik alles bij elkaar tel ben ik qwa spullen duurder uit dan als ik er een bestel bij autostyle.
Dus voor degene die een katvervanger willen hebben voor een twingo,ga even naar de dichtsbijzijnde autostyle dealer en bestel hem daar.
Ik heb het ook gedaan en het kost 145 euro.
Tevens hebben ze nu 2 nieuwe modellen achterlichen voor de twingo vanaf '93.Moeite waard om even te gaan kijken.
Ik heb in ieder geval een sportstuur,katvervanger,en een setje chrome achterlichten besteld voor mijn twingo.
Groetjes twingoboy20