De Onbekende Renault.
-
Jullie wensen liever anoniem te blijven?LotuzClioWilliams schreef:Vanavond een aantal RTC'ers gepot in een Audi te Zevenhuizen.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Yep das beter , we reden in een audi....LotuzClioWilliams schreef:Jullie wensen liever anoniem te blijven?LotuzClioWilliams schreef:Vanavond een aantal RTC'ers gepot in een Audi te Zevenhuizen.
-
- Moderator
- Car: Megane
dat isz idd mijn oude clio.Bram schreef:das volgens mij de oude clio 1.4S van petbet. nu verkocht aan romano die daar ook in de buurt woont
Die gast rijd daar idd vaak
Maaruh ut klopt wel want hij zei laatst tegen mij dat hij naast een hele vette clio williams reed, dus ik zeg hebbie je duimpie de lucht in gestoken. Hij zei van wel.
en naar mijn idee is hij niet echt arrogant maar ik zal het doorgeven

Ja ik stak mn duimpje op, maar kreeg volgens mij geen een terug. Hij bleef strak voor zich uitkijken dacht ik. Dus daarom die beschrijvingP@TB@D schreef:dat isz idd mijn oude clio.Bram schreef:das volgens mij de oude clio 1.4S van petbet. nu verkocht aan romano die daar ook in de buurt woont
Die gast rijd daar idd vaak![]()
Maaruh ut klopt wel want hij zei laatst tegen mij dat hij naast een hele vette clio williams reed, dus ik zeg hebbie je duimpie de lucht in gestoken. Hij zei van wel.
en naar mijn idee is hij niet echt arrogant maar ik zal het doorgeven![]()

Maar wel een leuk bakkie dacht echt dat het een rsi is.
Wat voorn uitlaat zit eronder?
-
- Moderator
sja ik zal het tegen hem zeggen. er zit een supersprintje onder niet echt boeiend. maar hij is bezig met een andere geloof ik.
voor meer foto's http://groups.msn.com/clios onder afbeeldingen
voor meer foto's http://groups.msn.com/clios onder afbeeldingen

ROMANO arrogant hahahaBasic schreef:Ik zag deze ook laatst een zilveren rsi met rtc nummerbordjes bij de tunnels richting de A4 in leidschendam.
Sorry dat ik zeg, maar deze kwam ook zo overLotuzClioWilliams schreef: Beetje arrogant overkomend ventje erin met zonnebril op en stijve nek (keek strak voor zich).![]()
![]()
Volgens mij was het deze:
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... %20rtc.JPG[/img]

Is z'n auto gepikt dan? haha
Haha oke:)jef schreef:ROMANO arrogant hahahaBasic schreef:Ik zag deze ook laatst een zilveren rsi met rtc nummerbordjes bij de tunnels richting de A4 in leidschendam.
Sorry dat ik zeg, maar deze kwam ook zo overLotuzClioWilliams schreef: Beetje arrogant overkomend ventje erin met zonnebril op en stijve nek (keek strak voor zich).![]()
![]()
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... %20rtc.JPG[/img]LoLL!!
![]()
Rijden jullie wel is vaker bij die leidschendam tunnels?
Kan ik wat meer spotten

-
- Moderator
ik reed er gister nog
verder jef soms.

Ik kom daar best vaak ja...Woon in Zoetermeer en werk soms in Leidschendam...zowiezo elke zaterdag..bij renault van marwijk Laatst reed ik daar met een nieuwe megane cabrio ff stukje racen 170km/h in de tunnel van leidschendamBasic schreef:Haha oke:)jef schreef:ROMANO arrogant hahahaBasic schreef:Ik zag deze ook laatst een zilveren rsi met rtc nummerbordjes bij de tunnels richting de A4 in leidschendam.
![]()
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... %20rtc.JPG[/img]LoLL!!
![]()
Kan ik wat meer spotten

jef schreef:Ik kom daar best vaak ja...Woon in Zoetermeer en werk soms in Leidschendam...zowiezo elke zaterdag..bij renault van marwijk Laatst reed ik daar met een nieuwe megane cabrio ff stukje racen 170km/h in de tunnel van leidschendamBasic schreef:Haha oke:)jef schreef:Ik ben altijd bang dat ze er staan te flitsen, maar iedereen rijdt er hard.Basic schreef:Ik zag deze ook laatst een zilveren rsi met rtc nummerbordjes bij de tunnels richting de A4 in leidschendam.
![]()
[img]http://www.xs4all.nl/~geusde/forumsampl ... %20rtc.JPG[/img]
Dus tsja, dan ik ook maar
ROMANO arrogant hahahaLoLL!!
![]()
Kan ik wat meer spotten
Deze toevallig?Florus schreef:Om 16.00u op de a12 t.h.v.zoetermeer,een zwarte gtturbo op een autoambulance
met een pools kenteken,de gt had geen kenteken meer![]()
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /77785.jpg[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
En je weet zeker ook niet wie daarin zaten? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vandaag rond 14:45 uur gespot in Nijmegen.
Een paarse Twingo met kenteken HS-DB-..
Booskijkers zaten er natuurlijk op
en de raampjes waren geblindeerd, verder geen RTC kenmerken, toch iemand van hier???
Een paarse Twingo met kenteken HS-DB-..
Booskijkers zaten er natuurlijk op

Vandaag rond 09:45uur gespot in Rotterdam.
Een paarse zwarte Megane Sport met kenteken 75-PH-RT of zoiets.
Mooie bak, ik vind alleen de 2-deurs net iets mooier.
Een paarse zwarte Megane Sport met kenteken 75-PH-RT of zoiets.
Mooie bak, ik vind alleen de 2-deurs net iets mooier.
-
- Contacteer:
FF over die gast die arrogant keek in die Clio S dat was ik. Sorry voor mijn arrogante indruk maar dat iben ik helemaal niet hoor ik zag idd die williams ERGG VETTE BAK ik had nog wel mijn hand opgestokken maar denk dan dat je het niet gezien hebt
ALS NOG SORRY VOOR MIJN ARROGANTE INDRUK!!

-
- Contacteer:
ik kom der erg vaak bijna elke dag ik werk bij de kazernes van denhaag (leger kazernes )
-
- Contacteer:
Komt meschien wel waar rijd jij in ga ik is opletten
-
- Moderator
In rotterdam:
Rasit die zijn nieuwe openluchtfilter aan het monteren was.
En een clio williams prins alexanderlaan. Kenteken begon met NX-kwam. Veel beschadigingen over de rechterkant en de goude velgen hadden geen zilver randje.
en opvallens was de vrouwelijk bestuurder.
En een clio williams prins alexanderlaan. Kenteken begon met NX-kwam. Veel beschadigingen over de rechterkant en de goude velgen hadden geen zilver randje.
Haha je komt idd niet echt arrogant overcliotuning schreef:FF over die gast die arrogant keek in die Clio S dat was ik. Sorry voor mijn arrogante indruk maar dat iben ik helemaal niet hoor ik zag idd die williams ERGG VETTE BAK ik had nog wel mijn hand opgestokken maar denk dan dat je het niet gezien hebt

Misschien lag het aan mij.
Maar werk je bij die weg naar scheveningen toe? ( van alkemadelaan geloof ik) ?
En trouwens het is een leuk bakkie!!
Dat verklaard de schadeP@TB@D schreef:In rotterdam:

-
- Contacteer:
Jaa ik werk daar idd bij die weg van scheveningen dus het kan zijn als je daar langs rijd dat je mij ziet staan bij de poort of als je naar binnen kijken dat je een mooie Glimmende Clio ziet
Haaha

Haaha
-
- Moderator
Rotterdam koperstr. Vanmiddag een blauwe clio II phase II 1.6 16v met dubbel uitlaar links rechts.
Had oz velgen volgens mij was ut marco V had ook rtc stickers en stak zijn
op
Had oz velgen volgens mij was ut marco V had ook rtc stickers en stak zijn

vanmiddag in Haarlem op de Gasthuisvest bij Appie Heijn om ongeveer 17.20 een met. blauwe GTT met RTC raamband. was dat niet speedmetal terror hardcore dude (dave) 

Zojuist gespot omstreeks 17:22 op de A20 richting Gouda thv afslag Nieuwerkerk a/d IJssel:
Haas en ik passeerde je, maar je wou ons helaas niet zien..Bitchje schreef: Nu rij ik een Mégane Coupé uit '97
De volgende veranderingen hebben het laatste jaar plaatsgevonden:
* 4 cm verlaagd
* 17" velgen
* Spaghetti spruitstuk en katvervanger
* Witte zijknippers
* Evo spoiler
* Fox voorbumper
* Otto racing einddemper
* RVS instaplijsten
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Dat was ik idd, ik had al een vermoeden dat jij het wasP@TB@D schreef:Rotterdam koperstr. Vanmiddag een blauwe clio II phase II 1.6 16v met dubbel uitlaar links rechts.
Had oz velgen volgens mij was ut marco V had ook rtc stickers en stak zijnop

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Ken ik me iets bij voorstellenChris schreef:Zojuist gespot omstreeks 17:22 op de A20 richting Gouda thv afslag Nieuwerkerk a/d IJssel:
Haas en ik passeerde je, maar je wou ons helaas niet zien..Bitchje schreef: Nu rij ik een Mégane Coupé uit '97
De volgende veranderingen hebben het laatste jaar plaatsgevonden:
* 4 cm verlaagd
* 17" velgen
* Spaghetti spruitstuk en katvervanger
* Witte zijknippers
* Evo spoiler
* Fox voorbumper
* Otto racing einddemper
* RVS instaplijsten

.:: TurboPowerr ::.