Ik weet niet of het was is maar mij lijkt het wel een goed idee vandaar dat ik het aanmaak. En als de moderators besluiten dat ze het toch niets vinden dan moeten ze het topic maar sluiten.
De bedoeling van dit topic.:
Als mensen nu een kleine of simpele vraag hebben maken ze vaak een nieuw topic aan, dit topic kan meestal na 3 post ofzo al weer gesloten worden en hierdoor word het een grote warboel op het forum.
In zo'n topic word dan ook vrijwel altijd gezegt plaats deze vragen in het ACT. Nu werkt dit vaak ook wel maar het komt ook geregeld voor dat er in het ACT flink word gechat (waar het topic ook bedoelt voor is) en dan staat je vraag al snel weer 1 of 2 pagina's trug en word hij dus bijna niet meer gelezen, hierdoor krijg je dus geen antwoord op dat kleine simpele vraagje.
Vandaar dat ik dus dit topic in het leven heb geroepen.
Ben benieuwd of het werkt, en adners zit er snel enoeg een slotje op
Kleine simpele vragen topic.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Ik zal maar gelijk beginnen.
De uitlaat van mijn 5je is doorgerot en nu wil ik er een RVS-uitlaatpijp onder maken vanaf de KAT.
Nu kan ik via mijn pa's werk een RVS pijp van 63mm laten buigen maar vroeg ik me af of het een probleem gaat worden er een 63mm pijp ipv 50mm onder te hangen.
Riel had namelijk wel een opmerking dat je luchtstromingen zou gaan krijgen. Iemand een idee?
De uitlaat van mijn 5je is doorgerot en nu wil ik er een RVS-uitlaatpijp onder maken vanaf de KAT.
Nu kan ik via mijn pa's werk een RVS pijp van 63mm laten buigen maar vroeg ik me af of het een probleem gaat worden er een 63mm pijp ipv 50mm onder te hangen.
Riel had namelijk wel een opmerking dat je luchtstromingen zou gaan krijgen. Iemand een idee?
Sorry ad, maar om die reden hebben we een chattopic voor zo goed als elk type auto aangemaakt ! Deze lijkt mij dus niet helemaal de bedoeling 

-
- Contacteer:
o ok was maar een ideetje
Ja maakt toch niets? 

-
- Contacteer:
?Riël schreef:Ja maakt toch niets?
lamaar. Hier