En blijven doorzetten
Project GTT Marcel en Erik dLC
-
goed werk hoor!
Maar heeft dat ding in het water gelegen ofzo??
greetz Marco
Maar heeft dat ding in het water gelegen ofzo??
greetz Marco
Daar lijkt het wel op, he!
Maareh, dat is niet gebeurd toen 'ie in mijn bezit was, want toen heeft hij altijd netjes binnen gestaan.
Maar helaas was de auto al hier en daar krokant toen ik 'm kocht. Dat het zo erg was, wist ik helaas ook niet.
Maareh, dat is niet gebeurd toen 'ie in mijn bezit was, want toen heeft hij altijd netjes binnen gestaan.

Maar helaas was de auto al hier en daar krokant toen ik 'm kocht. Dat het zo erg was, wist ik helaas ook niet.

ik ook !! 

-
Nou vooruit, omdat jij weet dat we er weer aan zijn begonnen....Merijn schreef:Hoe staat het ermee, jongens? Is mijn eerste liefde alweer een beetje tot leven gewekt?

Na door diverse redenen een hele tijd niet meer verder te zijn gegaan aan dit 5je moest deze 1 juli van zijn toenmalige garage verdwijnen. We hadden oorspronkelijk al een mooie sleutelplek gevonden in Waalwijk maar dat ging op het laatste moment niet door

Op 1 juli hadden we nog geen definitieve sleutelplak gevonden waardoor we de wagen even naar een tijdelijke opslag hebben moeten brengen waar we er niet aan konden werken.
Momenteel staat hij in onze nieuwe sleutelplaats in Elshout, wat ook nog eens een stuk dichterbij is als waar hij eerst stond dus we kunnen er weer aan werken

Afgelopen week dus maar weer eens langzaam de draad opgepakt. Van het weekend het subframe helemaal van al zijn onderdelen ontdaan, helemaal kaalgeslepen, uitgedeukt, en in de zinkspray en bodysafe gezet waardoor hij er nu weer netjes uitziet

[img]http://images.madkow.nl/rt76tv/subframe1.jpg[/img]
[img]http://images.madkow.nl/rt76tv/subframe2.jpg[/img]
Het zal nog altijd een langetermijnproject zijn voor het af is maar er zit in ieder geval weer schot in de zaak
Jah hij is weer mooi dat framepje
Morgen ga ik de draagarmen stralen en de bussen eruit persen
ook maar vervangen door Powerflex bussen