Ik heb volgensmij een flink probleem! Ik had mijn GTT-je ph1 goed warm gereden toen ik mijn gas ietsjes dieper in trapte. Gevolg was niet een enorme spurt naar voren....maar een hevige bok en een knal uit de uitlaat!!! Ben toen maar voorzichtig naar huis gereden, waarbij mij opviel dat de turbodrukmeter telkens helemaal in de hoek vloog zonder de turbo te merken. Thuis zag ik onder de kap dat er een T-stukje kapot was van het slangetje dat naar de tweede turbometer op mijn dashboard liep. Deze heb ik vervangen en alles doet het weer zoals het hoort. De meter geeft 0.7 bar aan en de dump valve doet het ook normaal.......Alleen heb ik niet meer het gevoel dat ik in een turbo rijdt!!! De spreekwoordelijke 'trap in de rug'is er niet meer!!
Wie o wie weet PLEASE wat er aan de hand is en weet hoe ik het kan verhelpen???
Liefs Cherris
Knal uit de uitlaat!!!
Ik denk dat je het probleem moet zoeken in je onsteking als ik het zo hoor. Controleer of je slangetje naar de onsteking nog in orde is, en controleer eventueel of het membraam niet lekt(los slangetje erop en eraan zuigen).
Denk dat daar je probleem zit.
Denk dat daar je probleem zit.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Bedankt voor je antwoord!! Ik heb inmiddels alle slangetjes nagelopen maar kan nergens iets vreemds ontdekken. Misschien dat het aan nog andere dingen kan liggen?