Jij doet goeie dingen voor de mensheidFrits schreef:
Rozeboom Automaterialen
Oude Terborgseweg 261
Doetinchem NL-7004 GZ
Gelderland
+31(0)314 323825
+31(0)314 330672
gr.Frits

BTW topic van meeting vanuit oosten naar westen al gevonden??
Jij doet goeie dingen voor de mensheidFrits schreef:
Rozeboom Automaterialen
Oude Terborgseweg 261
Doetinchem NL-7004 GZ
Gelderland
+31(0)314 323825
+31(0)314 330672
gr.Frits
onder das heb ik wel ruimte hor.. tenminste laatste keer dat ik keek kon ik ze er wel kwijt.. want ben ook bezig geweest met neon lampjes en daar had ik ook goeie plek voor dus denk dat dat wel moet gaaan lukken... maar in ieder geval bedankt voor de tipStefan S. schreef:Weet je al waar je het filter wilt plaatsen? Ik zou het zelf niet in de deur plaatsen (heb ik ook even gedaan, maar snel verandert ivm vocht). Onder het dashboard is vrij lastig bij een twingo, ik kon daar weinig ruimte vinden. Je kunt het ook bijv. in je kofferbak monteren zoals ik het gedaan heb, zie pica
Stefan S. schreef:Weet iemand nog een kachelunit van een Twingo Kenzo 1995 te liggen bij een sloperij ofzo, zie mijn adv. in de rtc markt
Ik zal mijn zus gelijk even vragen als ze vandaag uit haar werk komt. Het zal wel super zijn als ze alleen die knoppen nodig heeft, tis namelijk erg moeilijk te vindenJacco Twingi schreef:Stefan S. schreef:Weet iemand nog een kachelunit van een Twingo Kenzo 1995 te liggen bij een sloperij ofzo, zie mijn adv. in de rtc markt
Heb je alleen die knoppen nodig?
Want die heb ik nog op de sloperij in mn kamer in de goede blauwe kleur
Just let me know... Anders krijgen ze een ander kleurtje namelijkStefan S. schreef: Ik zal mijn zus gelijk even vragen als ze vandaag uit haar werk komt. Het zal wel super zijn als ze alleen die knoppen nodig heeft, tis namelijk erg moeilijk te vinden
Sjek: Even voorstellen: Jacco (Twingi)TwingoPurpleMonster schreef:Jacco Twingi schreef:Thanx, just wait till you see the frontChris schreef:Nice work Jacco.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sow, ik heb effe gekeken in haar twingo en ze heeft inderdaad een complete unit nodig, aangezien ze die "staafjes" waaraan de knopjes zitten ook compleet heeft afgebroken, vrouwenJacco Twingi schreef:Just let me know... Anders krijgen ze een ander kleurtje namelijkStefan S. schreef: Ik zal mijn zus gelijk even vragen als ze vandaag uit haar werk komt. Het zal wel super zijn als ze alleen die knoppen nodig heeft, tis namelijk erg moeilijk te vinden
Stefan S. schreef:Sow, ik heb effe gekeken in haar twingo en ze heeft inderdaad een complete unit nodig, aangezien ze die "staafjes" waaraan de knopjes zitten ook compleet heeft afgebroken, vrouwenJacco Twingi schreef:Just let me know... Anders krijgen ze een ander kleurtje namelijkStefan S. schreef: Ik zal mijn zus gelijk even vragen als ze vandaag uit haar werk komt. Het zal wel super zijn als ze alleen die knoppen nodig heeft, tis namelijk erg moeilijk te vinden
Hey mooie bumper manJacco Twingi schreef:Sjek: Even voorstellen: Jacco (Twingi)TwingoPurpleMonster schreef:Jacco Twingi schreef:Thanx, just wait till you see the frontChris schreef:Nice work Jacco.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope nog niet, maar ben ook niet veel online geweest om te zoeken. zal zo eens beginnen.Monica schreef:topic van meeting vanuit oosten naar westen al gevonden??
Heb hm gelezenJacco Twingi schreef:
@ Maarten.nl: Je hebt PM
ThanxTwingo_maarten schreef:@jacco: Ziet er goed uit zo die combi motorkap/bumper!! Mooie velgen ook man
Kweet t, heb die van jou ook gezienMaarten.nl schreef:Heb hm gelezenJacco Twingi schreef:
@ Maarten.nl: Je hebt PM
Ik denk dat ik een donor unit koop op de sloop en dan gewoon het e.e.a. ombouw, dus de knoppen zijn wel gewenstJacco Twingi schreef:Stefan S. schreef:Sow, ik heb effe gekeken in haar twingo en ze heeft inderdaad een complete unit nodig, aangezien ze die "staafjes" waaraan de knopjes zitten ook compleet heeft afgebroken, vrouwenJacco Twingi schreef:Just let me know... Anders krijgen ze een ander kleurtje namelijkStefan S. schreef: Ik zal mijn zus gelijk even vragen als ze vandaag uit haar werk komt. Het zal wel super zijn als ze alleen die knoppen nodig heeft, tis namelijk erg moeilijk te vinden
Das knap zat...
Dat heb ik nog nooit iemand voor elkaar zien krijgen...
Maar moet ik ze nog bewaren?
Dit ligt ook helemaal aan de ET waarde van de velg en het aantal J wat je neemtTwingoPurpleMonster schreef:om ff terug te komen op mijn bandjes die ik wil/ga bestellen..
Het blijft een auto van de zaak dus moet ook aan hun eisen voldoen (nog eventjes dan) mijn vraag is: Komt met een 195/45 13" of 14" de band buiten de wielkast??
En hebben jullie voor mij even een voorbeeld fotootje (zoek zelf ook hor ben niet lui) met een Twingo met zon type bandje
Alvast bedankt
Ik ga ze even opzoeken, en dan leg ik ze alvast in mn karretje, anders vergeet ik zeStefan S. schreef:Ik denk dat ik een donor unit koop op de sloop en dan gewoon het e.e.a. ombouw, dus de knoppen zijn wel gewenst
ET zou niet onder de 20 zijn tussen de 20 en 25 tenminste wat werd vorige keer aangeraden hier... en J zou 6 zijn heel miss 7Rontwingo schreef:Dit ligt ook helemaal aan de ET waarde van de velg en het aantal J wat je neemtTwingoPurpleMonster schreef:om ff terug te komen op mijn bandjes die ik wil/ga bestellen..
Het blijft een auto van de zaak dus moet ook aan hun eisen voldoen (nog eventjes dan) mijn vraag is: Komt met een 195/45 13" of 14" de band buiten de wielkast??
En hebben jullie voor mij even een voorbeeld fotootje (zoek zelf ook hor ben niet lui) met een Twingo met zon type bandje
Alvast bedankt
Ze steken GELUKKIG niet uit, anders zou ik nog meer aanlopers hebben bij drempels en hobbelsTwingoPurpleMonster schreef: Maar Jacco bij jou steken ze niet uit ziet er mooi uit zo wil ik ze ook wel
Ok dankje.. wat zijn jou ET en J maten??Jacco Twingi schreef:Ze steken GELUKKIG niet uit, anders zou ik nog meer aanlopers hebben bij drempels en hobbelsTwingoPurpleMonster schreef: Maar Jacco bij jou steken ze niet uit ziet er mooi uit zo wil ik ze ook wel
Heb ik nu alleen last van bij zwaar geladen en té hard over hobbeltjes
Zal morgen ff kijken of ik een andere foto kan maken, zodat het iets duidelijker is...
Euhm... Euhm... ET = 23 en J = 7 (geloof ikTwingoPurpleMonster schreef: Ok dankje.. wat zijn jou ET en J maten??
als je betere foto hebt kan ik het weer overleggen hezit er meer kans in dat ik ze krijg
Dat zal wel toppie zijn, wat wil je ervoor hebben dan?Jacco Twingi schreef:Ik ga ze even opzoeken, en dan leg ik ze alvast in mn karretje, anders vergeet ik zeStefan S. schreef:Ik denk dat ik een donor unit koop op de sloop en dan gewoon het e.e.a. ombouw, dus de knoppen zijn wel gewenst![]()
***EDIT***: De 14e maar meenemen, bedoelde ik?
Klopt Jacco,Jacco Twingi schreef:Euhm... Euhm... ET = 23 en J = 7 (geloof ikTwingoPurpleMonster schreef: Ok dankje.. wat zijn jou ET en J maten??
als je betere foto hebt kan ik het weer overleggen hezit er meer kans in dat ik ze krijg
)
Zijn de welbekende T-lines, volgens mij met deze maten...