had al zo'n vermoeden dat die reactie zou komenRiël schreef:Ja, hier rijden er ook

inderdaad ik moest opgeven hoveel pk`s en cilinder inhoud enz.Johan schreef:ja, maar je moet (bij mij iig wel) het kentekenbewijs naar de verzekering faxen ofzo. En bijvoorbeeld bij de GTE van Danny staat er dan bij type B/C40S ofzo iest. Ik denk dat de verzekering dat niet leuk vind omdat ze dat type niet kunnen vinden of dat het niet over een komt met het opgegeven type
tja toen ik 8 was zag ik voor het eerst twee GTT`s een zwarte en een witte en was meteen verliefd erop ik moest en zou er later als ik 18 was een hebben.Chris schreef:Als men toch een GT wilt dan kiezen de meeste hier toch voor een Turbo.pierre schreef: Dus als je er een hebt, zuinig op zijn, zijn echt zeldzaam hier.
haha dat weet ik maarja een GTT mocht ik nie van me moeder van mn pa wel ( als ik mn verstand maar gebruik) maar een corado 1.8 16v automaat mocht ik ook niet een audi 80 coupe 2.3 mocht ik ook niet van mn moeder en een R5 GTE kende mn moeder niet dus hebben mn pa en ik gezegt dat die lang niet zo hard lopenErik Olijnsma schreef:En daar rijd men ook hard mee hoor
De GTE waar ik het kenteken van gezien heb, had daarop vermeld als merk Renault en als type C409. Niks 5 of GTE/GTX. De verzekering had er geen op- of aanmerking bij. Het is dus niet zo dat het chassisnummer werd opgegeven, al is dat deels hetzelfde.Steven schreef:Ik heb nog nooit een chassiscode opgegeven bij het invullen van een verzekering. Je geeft wel het chassisnummer op (met de chassiscode erin), maar die wordt alleen geregistreerd, wordt verder nix van gecontroleerd.
Je vult toch ook los het merk en type in...
ja ivm met sleutelruimte maar heb vorig jaar een huis met garage gekocht en ben nu rustig aan de gang met hem...Hooliead schreef:die zou je toch eigenlijk gaan verkopen?RTC-GTE rijders:
* martijnberk 5 GTE cabrio
Deze landen kloppen maar daar zijn er erg weinig geleverd. Je kunt het zien aan wissertjes opd e koplampen want dat is in noorwegen en zwitserland verplicht geloof ikVos schreef:@ pierre:
Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Noorwegen....
heb regelmatig contact (gehad) met die man maar hij is al lange tijd gestopt met het bijhouden van zijn site en is ook niet van plan er mee verder te gaan (was zelf de bedoeling dat hij deze zomer van het net zou verswijnen die site)Riël schreef:Jongen in nistelrode heeft een nederlandse gte club, daar vind je waarschijnlijk nog meer info.Bram (vospower) schreef:RTC-GTE rijders:
* Hooliead
* martijnberk 5 GTE cabrio
* martijnberk 5 GTE sloop/opknapper
* Remco Tack
* MartinGTT
* Danny van Duren
* Bram, sloop GTE
Hij is ook regelmatig op dit forum geweest onder nickname R5GTE dacht ik. Heb al lange tijd niets meer van 'm vernomen.Hooliead schreef:Riël schreef:heb regelmatig contact (gehad) met die man maar hij is al lange tijd gestopt met het bijhouden van zijn site en is ook niet van plan er mee verder te gaan (was zelf de bedoeling dat hij deze zomer van het net zou verswijnen die site)Bram (vospower) schreef: Jongen in nistelrode heeft een nederlandse gte club, daar vind je waarschijnlijk nog meer info.
Klopt was inderdaad op het forum actief maar onder welke naam weet ik niet zeker.Turbo-Peer schreef:Hooliead schreef:Hij is ook regelmatig op dit forum geweest onder nickname R5GTE dacht ik. Heb al lange tijd niets meer van 'm vernomen.Riël schreef:heb regelmatig contact (gehad) met die man maar hij is al lange tijd gestopt met het bijhouden van zijn site en is ook niet van plan er mee verder te gaan (was zelf de bedoeling dat hij deze zomer van het net zou verswijnen die site)Bram (vospower) schreef: Jongen in nistelrode heeft een nederlandse gte club, daar vind je waarschijnlijk nog meer info.
Maja, hij had ook een Corvette. Daar zal ie nu misschien meer mee bezig zijn?
gesloopt dus?mtechnic schreef:voorlopig geen gte/gt rijder meer. gte is ontmanteld na motorprobs en berg roestkomt wel weer een andere.. Liefst GTE
R5GTE schreef:Daar ben ik weer dan![]()
ik kwam vanmiddag Danny tegen, een collega van me zei dat er in Schaijk op het kruispunt een GTE staat.
Dus ik vorige week via Schaijk naar huis, kom ik die GTE tegen op de rotonde, even gegroet![]()
dus vandaag weer over schaijk gereden, en toen stond ie wel op de parkeerplaats, ik was het stoplicht nog niet door en toen hing ie ineens in me achterbumper![]()
![]()
dus effe gestopt op de busstrook en hebben we een GTE Bleu sport minimeeting ( 10 minuten) gehouden![]()
Ik ben idd op een heel laag pitje GTE op het moment, ik ben in augustus Pappa geworden en dat liep in het begin allemaal niet zo lekker , veel in het ziekenhuis enzo, maar goed omdat ik ook Corvette rijder ben en deze nu aan het restaureren ben, kan ik niet veel tijd hebben voor de andere hobbies. ik heb de Site gesloten omdat ik daar al heel lang geen tijd meer voor had ivm mijn werk, en om een oude site die ook nog eens bijna niet bezocht werd nog in leven te laten , dus heb ik dat stokje overgedragen aan Ad, hij heeft een mooie GTE site.
Ik ben nog steeds eigenaar van 3 GTE's
blue sport '90
zwart '88
wit GT Turbo chassis met GTE motor '85 ( in bruikleen door een maat van me )
Ik ga ook met een jaar ongeveer een Clio RS 2.0 16v aanschaffen en dan komen er dus diverse GTE onderdelen uit de schuur. zet maar in je agenda![]()
![]()
![]()
dusse vergeet me nog effe niet