Bij deze wil ik mezelf ff voorstellen. Mijn Naam is Vincent de Moedt, ben 25 jaar oud en kom uit Rotterdam en sinds enkele weekjes in het bezit van een Clio 16V uit '92.
Ik heb de auto gekocht zoals ie nu is ( VW Jazz Bleu met parelmoer strepen over de hele lengte ) en zover ik weet heeft ie hiervoor ergens in Zeeland rondgereden. Er is zeker uiterlijk wel aardig wat aan het autootje gedaan. Ik hoop als lid van de RTC wat meetings te kunnen bijwonen en via deze weg wat meer info over het autootje te kunnen vinden.
Dit is toch een 'achterberg motorsport' auto.Deze heeft een aantal jaar geleden op speed in rosmalen gestaan. Toen was hij nog voorzien van ven een achterberg zonnefilter. Ik zie ook dat je niet weet of er motorisch iets aan gedaan is. Heeft hij misschien ook een blauw motorblok?
Laatst gewijzigd door antoine op do 21 okt 2004 7:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Clio reed inderdaad vroeger in Zeeland.
Ben hem vaak op meetings tegen gekomen, en tijdens evenementen als Vive La France deed hij ook wel eens mee aan de sprints.
antoine schreef:Dit is toch een 'achterberg motorsport' auto.Deze heeft een aantal jaar geleden op speed in rosmalen gestaan. Toen was hij nog voorzien van ven een achterberg zonnefilter. Ik zie ook dat je niet weet of er motorisch iets aan gedaan is. Heeft hij misschien ook een blauw motorblok?
Euuhh.. haha stom eigenlijk dat ik zo weinig weet van het beestje he... Er is wel het een en ander blauw onder die kap, maar volgens mij is dat puur wat optiek ( kappen en dergelijke... ) en achterberg heb ik eigenlijk ook nergens op gevonden nog. Waar moet ik op letten dan ? Kan er wel foto's van proberen te maken...
Alhoewel ik denk dat er niet veel speciaals te zien is bij deze toch een paar fotootjes van onder de kap. Heb er verders nog niets aan gedaan sinds ik 'm heb.
Ff heel wat anders.. Wat houdt dat type Baccara precies in ? Wat is er anders aan dan een 'gewone' 16v ? ( Ja sorry ben echt echt echt nieuw met renault hoor )
Baccara is de meest luxe uitvoering van Renault dus met leer en airco etc... alleen de de clio 16v baccara is wel erg zeldzaam (origineel?) maar ckers een mooie!!!