ACT: 5 GT Turbo.
Ze komen ook gewoon uit Belgie bij Turbo's Hoet vandaanSander schreef:
@ steven: die turbo's hoef je toch ook niet in Engeland te kopen, die hebben ze gewoon in Nederland of Belgie.
gr snder

Alleen die van JL zijn specials, die alleen via JL te verkrijgen zijn.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gewoon via dat gat inschenken, totdat het eruit begint te lopen, dan de dop erweer op en klaar,martin rs schreef:ik wil bakolie bij gaan vullen in de versnellingsbak van de gtt maar kan het er niet pneumatisch inpompen.... iemand een idee hoe dat anders kan?
en zo ja waar?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
ik heb hier in verschillende topic's al dingen gelezen voor andere intercoolers die dan in de voorbumper zou komen te liggen, van bijvoorbeeld mercedes, is er een intercooler van een bepaalde benz die het beste te gebruiken is of is het gewoon een kwestie van passend maken??.
ik zou voor mijn gtt een cooler willen gebruiken die onder in de voorbumper zou komen achter de roosters onder het nr bord, en dan liefst zo breed mogelijk. omdat dat er dan toch meer ruimte is voor een radiator van welk type renault past er een grotere radiator of is ook dit een kwestie van zelf alles op maat maken.
ik zou voor mijn gtt een cooler willen gebruiken die onder in de voorbumper zou komen achter de roosters onder het nr bord, en dan liefst zo breed mogelijk. omdat dat er dan toch meer ruimte is voor een radiator van welk type renault past er een grotere radiator of is ook dit een kwestie van zelf alles op maat maken.
R5GTT. Drive it like you stole it
Mrtn = Maarten
o ja, das wijs 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
denk een elf electronic
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
uit een Renault 21
Twas even friemelen, maar hij zit er netjes in en alles werkt
Op contact geeft ie E9 aan, zal één of andere foutmelding zijn, maar als je start geeft ie 00 aan.
Kheb nog niet gereden, want er komt een FMIC en een grotere radiateur in, dus blokje rijden kan nog even duren

Twas even friemelen, maar hij zit er netjes in en alles werkt

Op contact geeft ie E9 aan, zal één of andere foutmelding zijn, maar als je start geeft ie 00 aan.
Kheb nog niet gereden, want er komt een FMIC en een grotere radiateur in, dus blokje rijden kan nog even duren
Mrtn = Maarten

Ik pak gewoon beide draden samen (oliedruk 2 en 0.35bar) en soldeer die met mijn oliedrukdraadje.
Het gaat erom dat het lampje gaat branden als mijn sensor dat nodig vind

thanx Menno

Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo hé, dat is een wel erg leuke aanpassing van een R5. Is het niet heel veel werk om dat allemaal aan te sluiten?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Jeroen en ik vinden het er mooi uitzien.
.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
hier op de sloop staan ook nog 2 R21's met electronic dash 

versnellingsbak van een 1.1 eronder 

De electrische teller zit op een andere plek, er zit een gat, kan hier geen kabel ingezet worden met een wormwiel van een andere renault? heb ik me nog nooit afgevraagd..?Steven schreef:Helaas moet je wel een kilometertellerkabel hebben en is de electronische teller zoals wij hebben dus waardeloos....
De meeste bakken kun je ombouwen omdat de gietstuk wel op/in de bakhelft zit. Je moet eventueel een gat/schacht boren.Riël schreef:De electrische teller zit op een andere plek, er zit een gat, kan hier geen kabel ingezet worden met een wormwiel van een andere renault? heb ik me nog nooit afgevraagd..?Steven schreef:Helaas moet je wel een kilometertellerkabel hebben en is de electronische teller zoals wij hebben dus waardeloos....
Anders moet je maar eens met Reinier contact op nemen want die dan ze om bouwen.
gr s

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
he bekende auto. volgens mij is dat dat ding uit ijmuiden of nie? zie hem regelmatig staan en rijden daar... leuk karretje
car: '93 bmw 325 i cabrio
-
- Car: GTT
lijkt wel een bumper voor een 106Merijn schreef:Het lijkt op een Ecosse-bumper voor een 306 of zo.Joost (DoubleYou) schreef:Vraagje:
Wat is dit voor bumper?
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ifff/8.jpg[/img]
-
- Contacteer:
ding heeft een flinke opneuker van voor gehad
speedmetalhardcoredingesdieergluidenhardgaatozoiets
heet hij toch op het forum?
speedmetalhardcoredingesdieergluidenhardgaatozoiets
heet hij toch op het forum?
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
wie rijd er hier met extra meters van equus, ik zat net te kijken bij conrad electronic, maar ik zie daar alleen de olietemp meter, en geen turbo druk wat zijn nog adressen waar je die meters van equus evt kan bestellen met toebehoren.
R5GTT. Drive it like you stole it