Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
wat zijn we weer aardig en over dat jochie met de tanden bloot, dies volgens mij blond en ik niet
ik zie jullie vanavond wel ik achtervolg gewoon elke renault die ik tegen kom
ik kom niet in mn kikkerpak ik heb geneens een kikkerpak die kikkerduinrell is reinoud de grote baas van duinrell die in dat stinkpak rondloopt
ik kom in mn gewone broek met trui op mn kermit-tomos
R5 gtt girl schreef:wat zijn we weer aardig en over dat jochie met de tanden bloot, dies volgens mij blond en ik niet
mn tomos staat altijd bij die fietsenstalling bij die brug waar de snelweg overheen loopt links van de mac dus
hijs groen met blauw en beplakt met winnie the pooh stikkertjes voor diegene die um willen spotten
R5 gtt girl schreef:wat zijn we weer aardig en over dat jochie met de tanden bloot, dies volgens mij blond en ik niet
nouuu ehhh r5gttbiatch, we hebben met 10 man gezocht naar je van 7 uur tot 11 uur maar weer niks gezien. Volgens mij sta je ergens in het weiland met je tomos tussen een aantal koeien ofzo.
ben ook nog heel ff langsgereden.
nog ff gezellig staan ouwehoeren
onderweg trug werd ik voorbij gereden door Ro denk ik. Reed ff kalm aan, want de tank was zo leeg dat de boordcomputer niet meer ging vertellen hoe ver ik nog kon
Feesten met DJ Dana (net zoals op automaxx, maar dan zonder voetbal erdoor!!!)
Er was al een topic: stappen met de RTC, maar het blijkt toch wel moeilijk iets te vinden wat naar ieder zijn smaak is en de ideale lokatie is ook nog niet terecht
Daarom opperen wij een "after-meeting-idee"
voor deze datum, wie zin heeft kan vanuit
de meeting in Leiden mee!!! (he, dat rijmt!)
Zoals de belgen zouden zeggen: Zeg alle, is da nie plezant?
INFO:
Naam: Hard friday
Datum: 29-10-2004 (duh!)
Prijs: 10,00
Prijs: aan deur 12,50
Straat: Lammermarkt 100
Plaats: Leiden NL
Tijd van: 23:00
Tijd tot: 5:00
Muziekstijl: Hardstyle, Oldstyle
Line-up: The Abyss, Dana , Marcel Woods, Ko.C, Jeffrey, Marco Verhoeven
Website: http://www.danssalonincasa.nl
Wie heeft er intresse:
- Jinka/Twingo
- Sandy&Margot/Clio
-
-
-
Oke, niet allemaal tegelijkertijd en opstellen in rijen van vier!!!
(wat een enthousiasme ))
Ben gisteren ook nog geweest. Ben alleen de helft vergeten omdat ik smiddags een beetje geborreld had.. 't was wel gezellig. Ik was trouwens niet met eigen auto maar met een charade zonder einddemper
ik had vrijdag een lange zwarte jas aan met een groene muts en sjaal ik stond een tijdje bij die 2 dezelfde bmw-tjes en daar tegen over stond een R5 gt turbo te koop dus die heb ik ook nog effe bekeken
verder zag ik 2 renaults waarvan 1tje met de rtc-raamband hij was er al om 8 uur en later kwam er een bordeaux rode renault naast staan (een grote station volgens mij)
Vince [Clio 16V] schreef:Misschien een goed moment om de saturday-morning meeting maar in het leven te roepen dan nu ik daar toch nog steeds met pech sta...
Ik stel voor om 10.00 uur bij de shell richting Katwijk... Kan wel wat hulp gebruiken
By the way... een gebroken koppelingskabel is vaak een indicatie dat de koppeling eraan zit te komen.
Dan wordt je koppeling zwaar.. ( zwaarder als dat ze al zijn)
dennisvr schreef:ben ook nog heel ff langsgereden.
onderweg trug werd ik voorbij gereden door Ro denk ik. Reed ff kalm aan, want de tank was zo leeg dat de boordcomputer niet meer ging vertellen hoe ver ik nog kon
Ja het was gezellig vrijdagavond en ja ik kwam je voorbij rijden maar Sandy zat nog voor me.
Zwaaide nog maar we gingen "vrij hard" geloof ik haha
dennisvr schreef:ben ook nog heel ff langsgereden.
Ja het was gezellig vrijdagavond en ja ik kwam je voorbij rijden maar Sandy zat nog voor me.
Zwaaide nog maar we gingen "vrij hard" geloof ik haha