Ja, maar jij bent zijn wandelend reclamebord.Basic schreef: Maar dat vind ik raar, heb je geen verkeerd nummer??
Want ik kan hem altijd bereiken.

Ja, maar jij bent zijn wandelend reclamebord.Basic schreef: Maar dat vind ik raar, heb je geen verkeerd nummer??
Want ik kan hem altijd bereiken.
Met dat nummer weet je sowieso dat het nep is. Als je maar niet nummer 3031 na gaat maken.antoine schreef:Waarom maak je niet zo'n plaatje na, het is toch al een nep plaatje.Dan kan je bv 00001 opzetten.
antoine schreef:Waarom maak je niet zo'n plaatje na, het is toch al een nep plaatje.Dan kan je bv 00001 opzetten.
Dan maar je fase 1 ombouwen naar een fase 2 (o.a. dashboard zonder gaatjes). Dan hoef je je ook niet te schamen dat je geen plaatje hebt.mightycliofreak schreef: het is echt zonde om met twee gaatjes in je dashbord in een willi phase 1 rond te rijden
Ik ga er morgen langs, dan vraag ik het wel even.mightycliofreak schreef:@ basic
kanjij hem dan eens bereiken ivm dat plaatje? en hoeveel hij ervoor zou vragen, misschien kan ik het dan via jou regelen...
het origineel nr is : 3257
het is echt zonde om met twee gaatjes in je dashbord in een willi phase 1 rond te rijden
zal me meer kosten dan de aankoop van zo'n plaatjeLotuzClioWilliams schreef:Dan maar je fase 1 ombouwen naar een fase 2 (o.a. dashboard zonder gaatjes). Dan hoef je je ook niet te schamen dat je geen plaatje hebt.mightycliofreak schreef: het is echt zonde om met twee gaatjes in je dashbord in een willi phase 1 rond te rijden
Ik heb destijds een Williams plaatje gekocht via Marktplaats, weet alleen niet meer wie dat was.LotuzClioWilliams schreef:Als ik jou was, zou ik proberen die gast te vinden die jouw plaatje destijds gekocht heeft. Heb je nog contact met de vorige eigenaar?
bedoelje datje in de tijd een plaatje verkocht hebt?Edwin16v schreef:Ik heb destijds een Williams plaatje gekocht via Marktplaats, weet alleen niet meer wie dat was.LotuzClioWilliams schreef:Als ik jou was, zou ik proberen die gast te vinden die jouw plaatje destijds gekocht heeft. Heb je nog contact met de vorige eigenaar?
heb met de vorige eigenaar nog contact, maar de koper is verdwenen met de noorderzonLotuzClioWilliams schreef:Als ik jou was, zou ik proberen die gast te vinden die jouw plaatje destijds gekocht heeft. Heb je nog contact met de vorige eigenaar?
is het proberen waard he, zal eens de gouden gids opengooien als ik een negatief antwoord krijg van de Basic. thx for the replys dudes!Rémi clio ph3 schreef:Ik zou gewoon ergens gaan waar ze naam bordjes maken, die hebben heus wel een graveer machine waarmee ze zo'n plaatjes kunnen maken, en waarschijnlijk voor minder dan 100. Ik zou liever een nep plaatje van het goede nummer hebben dan een over gekocht plaatje van een verkeerde auto!!!
B.V. als je een nummer koopt van een willy die finaal in de friet zat, dan zal jou willy in sommige registers door gaan als gecrashte auto, dat wil je toch ook niet hebben. Ik weet, je kunt nog op het chassis nummer kijken, maar zo'n nummer blijft toch gauw bij mensen in het hoofd hangen!
Ik heb toen zo'n plaatje gekocht van iemand. Hij had een advertentie op Marktplaats staan.mightycliofreak schreef:bedoelje datje in de tijd een plaatje verkocht hebt?Edwin16v schreef:Ik heb destijds een Williams plaatje gekocht via Marktplaats, weet alleen niet meer wie dat was.LotuzClioWilliams schreef:Als ik jou was, zou ik proberen die gast te vinden die jouw plaatje destijds gekocht heeft. Heb je nog contact met de vorige eigenaar?
of zelf gekocht??
Ik was gister bij veban, maar hij was er zelf niet.mightycliofreak schreef:check pm edwin16v![]()
@ patbad
welja, je mag gerust dat eerste plaatje geven ze![]()
weetjij er toevallig geen liggen? irl natuurlijk
Het spijt me vriend, hij heeft ze niet.mightycliofreak schreef:any news basic????
Een echte? en zal zeker flink wat hebben gekost?mightycliofreak schreef:plaatje gevonden!!
guess where???
in ZWITSERLAND![]()
het plaatje is reeds verzonden en onderweg naar me![]()
ik post eenals ik hem ontvangen heb!
Ziet er niet uit, zo'n Swiss Champion plaatje.Tom schreef:swiss champion toevallig
Nou ik vind het eigenlijk niet lelijk.LotuzClioWilliams schreef:Ziet er niet uit, zo'n Swiss Champion plaatje.Tom schreef:swiss champion toevallig
[img]http://erc.qmuc.ac.uk/cliosport/gallery ... iamsno.jpg[/img]
Maar goed dat je een plaatje gevonden hebt! Afkomstig van een sloper of is nog iemand zo dom geweest om het plaatje van z'n dashboard te halen en te verkopen?
nowp geen swiss championTom schreef:swiss champion toevallig
idd, iemand zo dom om hem uit zijn auto te halenLotuzClioWilliams schreef:
Maar goed dat je een plaatje gevonden hebt! Afkomstig van een sloper of is nog iemand zo dom geweest om het plaatje van z'n dashboard te halen en te verkopen?