was zeker druk daarom heb ik hem wat verder geparkeerd moest daarom wel een stukkie lopen.Remi16v schreef:Klopt!!!Hahaha jemug wat een drukte daar!!!Poeh echt lang gewacht daar man!!!Was wel weer gezellig!!
![]()
De Onbekende Renault.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Vanmiddag rond een uurtje of 18:00 in spijkenisse een bordeaux rode clio 16v met een dikke dimma kit er rond heen. heldere achterlichten errug nette auto 
Geen RTC kenmerken zover ik kon zien.

.:: TurboPowerr ::.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is dat niet die ene dimma van Atectuning?? Tenminste gister stond er ook een bordeaux rooie op 100% tuning. (en die hoorde bij atec tuning.)Tino schreef:Vanmiddag rond een uurtje of 18:00 in spijkenisse een bordeaux rode clio 16v met een dikke dimma kit er rond heen. heldere achterlichten errug nette auto
@Remi. show was op zich leuk maar veel te druk. een groot aantal van de auto's waren al bekend. uit bladen enz.
Gr.Frits
P.s. gister in ahoy gespot. een blauw met witte twingo

Project: GTT Blue Sport
Zondagmiddag rond 16.30 uur op de A 12 thv Woerden:
Renault 5 GTE
Tungsten Grey
helemaal standaard, op een sportpijpie na
Owja, t was een Deutscherrrr
Later die middag vlakbij Jaarbeurs Utrecht:
Renault 5 GT Turbo PH II
Bleu Sport (immitatie)
ND-ZH-??
wel een leuk 5 je om te zien, komt volgensmij uit Limburg, maar staat al een hele tijd op dit adres in Utrecht.
Stonden ook nog een 19 16V, en een dikke Megane II
Renault 5 GTE
Tungsten Grey
helemaal standaard, op een sportpijpie na

Owja, t was een Deutscherrrr

Later die middag vlakbij Jaarbeurs Utrecht:
Renault 5 GT Turbo PH II
Bleu Sport (immitatie)
ND-ZH-??
wel een leuk 5 je om te zien, komt volgensmij uit Limburg, maar staat al een hele tijd op dit adres in Utrecht.
Stonden ook nog een 19 16V, en een dikke Megane II
ND-ZJ-94.Ivo8hoven schreef:Renault 5 GT Turbo PH II
Bleu Sport (immitatie)
ND-ZH-??
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
zondag 17 okt: oude 19 van Marcel DLC. Bestuurder ken ik niet, ook niet meer rtc geloof ik..
-
Hij leeft nog!~Haas~ schreef:zondag 17 okt: oude 19 van Marcel DLC. Bestuurder ken ik niet, ook niet meer rtc geloof ik..

Is geen rtc'er inderdaad.
Maakt ie nou nog steeds zo'n teringherrie??

Tering die heb ik op de terugweg van de vergadering nog ingehaald, een witte 4 op een trailer met pizza erop tussen den bosch en eindhoven zo rond 19u?Chris schreef:Net bij Hart van Nederland een stukje over die show..
Wel gaaf die dansende Renault 4 pizzakoerier!

Vanmiddag gespot in Dordrecht:
Een blauwe willy met goude velgen ofcourse op de afslag centrum/dubbeldam ging linksaf bij de stoplichten richting centrum rond 16.15 geen zichtbare RTC stickers.
Kwartier later een zilver/grijze Clio Sport ook in Dordrecht ging de wijk stadspolders in had geblindeerde zijruiten voor en achter mooie geluid eronder en kleine spoiler. Helaas geen zichtbare RTC stickers
. Maar heb wel ff me
omhoog gestoken zag er strak uit.
Iemand van hier misschien ?????
Groeten aan ieder Ronald
Een blauwe willy met goude velgen ofcourse op de afslag centrum/dubbeldam ging linksaf bij de stoplichten richting centrum rond 16.15 geen zichtbare RTC stickers.
Kwartier later een zilver/grijze Clio Sport ook in Dordrecht ging de wijk stadspolders in had geblindeerde zijruiten voor en achter mooie geluid eronder en kleine spoiler. Helaas geen zichtbare RTC stickers

Iemand van hier misschien ?????
Groeten aan ieder Ronald

Fly on the wings of CLIO !!!!!
hij leeft nog idd! Vandaag weer gezien..Marcel dLC schreef:Hij leeft nog!~Haas~ schreef:zondag 17 okt: oude 19 van Marcel DLC. Bestuurder ken ik niet, ook niet meer rtc geloof ik..Moet in de buurt van Nijmegen e.o. rondtouren....
Is geen rtc'er inderdaad.
Tevens gister een zwarte 19 16V, zag er niet heel vet uit, vage pauper erin. Hij wou ze raam niet eens los doen

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Vandaag in Kaatsheuvel: Zwarte 16v, ongewassen
Kon zo snel geen RTC kenmerken zien of nummerbord...maar ik zat dan ook in de bus..
Kon zo snel geen RTC kenmerken zien of nummerbord...maar ik zat dan ook in de bus..

Gister in Noordwolde een zilvergrijze Clio 16V met rolkooi, devil, verlaagd en erg smakelijk geluidje! 2 gozers erin. Ik heb ze wel ff gegroet en
trug gekregen, reed in mn 5...iemand van hier? oja en nog een paar nederlandse vlaggetjes op beide zijruiten...

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Contacteer:
Vanmiddag tegen 4 uur, de Clio die schade had en nu een zwarte motorkap heeft. Zag t te laat had anders wel met m'n lichten geseind. 

21:40 uur, op de Dorpsweg in Rotterdam, een 19 16v met pech, stond al een auto voor om hem te slepen, zag geen rtc kenmerken, bekende hier??
Even later (5min) ook op de Dorpsweg (vrij lange weg) een 5 gt turbo evolution, ik reed zelf in mn seat ibiza TD met een rode I en werd even helemaal schijt getrokken door die kerel
Had ook geen rtc kenmerken jammer was een mooi, ging richting Hoogvliet en ik richting Rhoon 
Even later (5min) ook op de Dorpsweg (vrij lange weg) een 5 gt turbo evolution, ik reed zelf in mn seat ibiza TD met een rode I en werd even helemaal schijt getrokken door die kerel

Heerlijk weer een franse auto
-
Dat wordt als het goed is zsm een rtc lid, heb m zien staan bij ons in waalwijk en er ff mee staan kletsen en natuurlijk een sticker gegeven.PaulRSi schreef:Vandaag in Kaatsheuvel: Zwarte 16v, ongewassen![]()
Hij ging zich zsm aanmelden.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Das mooironaldsandy schreef:Dat wordt als het goed is zsm een rtc lid, heb m zien staan bij ons in waalwijk en er ff mee staan kletsen en natuurlijk een sticker gegeven.PaulRSi schreef:Vandaag in Kaatsheuvel: Zwarte 16v, ongewassen![]()
Hij ging zich zsm aanmelden.

Hahaha!Ik heb je niet gezien!Dat was ik ja!Ps hij is van carbon!Lady Justice schreef:Vanmiddag tegen 4 uur, de Clio die schade had en nu een zwarte motorkap heeft. Zag t te laat had anders wel met m'n lichten geseind.

-
- Moderator
- Car: Megane
Gisteraaf in zoetermeer, een grijze,zilvere 5 gtt met gele lampen hij zat muh te bumperkleven. Ik gaf effe een dot gas. en toen moest ik eraf ik duimpie omhoog
Ik zag alleen in het kenteken iets van een X meer niet.
Iemand van hier???

Ik zag alleen in het kenteken iets van een X meer niet.
Iemand van hier???
Mag het een gtt zijn of niet, iemand die op mijn bumper zit krijgt geen duimpje van me. Ja de middelste ja.
Zonet in Emmeloord een donkerblauwe Clio 16v (of willi, zaten iig geen speedlines onder) ff gegroet, was met me 5...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
-
- Contacteer:
Er zijn er veel die dat doen... helaas.Riël schreef:Mag het een gtt zijn of niet, iemand die op mijn bumper zit krijgt geen duimpje van me. Ja de middelste ja.
Jerry/Laguna2.Pr0f schreef:In zoetermeer, bij een flat bij de afrikalaan. Witte (beige cremé) gt turbo fase 1. NZ-**-ZZ, als ik m'n eigen handschrift nog kan lezen. Zaten rtc stickers op.
-
- Moderator
dit zou kunnen maar er rijd er nog 1 rond in zoetermeer maar die is niet lidChris schreef:Jerry/Laguna2.Pr0f schreef:In zoetermeer, bij een flat bij de afrikalaan. Witte (beige cremé) gt turbo fase 1. NZ-**-ZZ, als ik m'n eigen handschrift nog kan lezen. Zaten rtc stickers op.
Wel geinig dan, twee witte phase 1's met RTC kenmerken en bijna hetzelfde kenteken in één woonplaats.P@TB@D schreef:dit zou kunnen maar er rijd er nog 1 rond in zoetermeer maar die is niet lidChris schreef:Jerry/Laguna2.Pr0f schreef:In zoetermeer, bij een flat bij de afrikalaan. Witte (beige cremé) gt turbo fase 1. NZ-**-ZZ, als ik m'n eigen handschrift nog kan lezen. Zaten rtc stickers op.

-
- Moderator
oke iets te vlugtig gelezen 

Net gespot en even mee gespeelt:
Gele Megane Coupe, moet een 1.6 zijn geweest met Paarse neon in de auto en erg gehaast toen ik met 1 lamp, andere kapot, achter hem/haar kwam rijden.
Dit was trouwens vanaf Roosendaal richting Etten-leur/ Breda afslag Zegge --> door Zegge heen
--> excusses voor de mensen die al lagen te slapen en ik met erg veel kabaal door de dorpstraat ging, open uitlaat met Devil FlameRohr
Bij Zegge richting Oudenbosch en daar was ik het wel zat om er achter te blijven zitten en schoot ik maar ff snel voorbij, niet netjes maar ik had haast
Was het iemand van de club?? weet ik niet, kan altijd
Gele Megane Coupe, moet een 1.6 zijn geweest met Paarse neon in de auto en erg gehaast toen ik met 1 lamp, andere kapot, achter hem/haar kwam rijden.
Dit was trouwens vanaf Roosendaal richting Etten-leur/ Breda afslag Zegge --> door Zegge heen

Bij Zegge richting Oudenbosch en daar was ik het wel zat om er achter te blijven zitten en schoot ik maar ff snel voorbij, niet netjes maar ik had haast

Was het iemand van de club?? weet ik niet, kan altijd