Even voorstellen: LotuzClioWilliams

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
LotuzClioWilliams

Ik heb mij volgens mij nog nooit officieel voorgesteld op dit forum [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smi ... edface.gif[/img], dus dit is een mooie gelegenheid.

Mijn naam is Marc Reijnhoudt, ben 32 jaar, financieel medewerker (ja, kantoorpik) en ik woon in Spijkenisse. Ben pas op m'n 30e aan m'n rijbewijs begonnen en heb in januari 2003 m'n rijbewijs (in één keer :)) gehaald. Heb een week later een blauwe Peugeot 106 1.1 Accent uit '98 gekocht en heb daar drie maanden ervaring in opgedaan. Tijdens die drie maanden was ik al druk aan het kijken of ik niet iets sportievers kon vinden en dat werd een Peugeot 106 1.6 Rallye uit '97 in dezelfde kleur. Daar heb ik me qua tuning 15 maanden op uitgeleefd. De Rallye was compleet standaard en zo zag hij er uiteindelijk uit:

Peugeot GTI Club NL

Maar ik was kennelijk op een gegeven moment toch aan iets anders toe, dus ben ik op zoek gegaan naar een andere sportieve wagen. Ik heb begin augustus 2004 in Limburg deze mooie, uit Duitsland geïmporteerde Williams gekocht.

[img]http://www.lotuz4life.speedlinq.com/Williams.JPG[/img]

Geen idee hoe lang ik in deze wagen zal blijven rijden. Er zijn nog wel meer wagens die ik graag zou willen hebben. Maar zolang ik deze Williams heb, zal ik 'em goed laten onderhouden en voorzien van wat (in mijn ogen) mooie extra's. Inmiddels heeft hij een kortere antenne, witte zijknipperlichtjes, gele H4 lampjes (Franse stijl), Williams replica vloermatten en een Supersprint middendempervervanger. Een Laser einddemper (100 mm rond) is onderweg. En ik heb een set Morette koplampen liggen die nog in kleur gespoten moeten worden, maar ik wil eerst een nette oplossing zien te vinden voor de knipperlichten. Ik wil de wagen in originele staat terug kunnen brengen, dus wil ik niet in de voorbumper gaan zagen om die lelijke bijgeleverde knipperlichten in te bouwen.

That's it! :)
Rémi clio ph3

Hoi Marc, welk nummer heeft jou willy? Ik heb er namelijk ééntje gehad! in limburg!
One clio to rule them all
LotuzClioWilliams

[img]http://www.lotuz4life.speedlinq.com/WilliamsNumber.JPG[/img]

Lijkt me stug dat jij de eigenaar van deze wagen bent geweest. Getuige de papieren heeft hij twee eigenaars in Duitsland gehad en is hij kortstondig in het bezit geweest van de Limburger die 'em aan mij verkocht heeft.
PatrickG

Ode aan een mede ex-peugeotrijder die ook verstandig is geweest een renault te kopen :D

Ik moet je nou nog steeds een keer tegenkomen :foto:
Rémi clio ph3

Ah zo, Ik had nummer 1545. Ik had hem zelf uit duitsland ingevoerd, en heb hem na een jaar aan een vriend van me verkocht, en die heeft hem twee jaar gereden en een poosje geleden aan "de handel" verkocht. Ik ben altijd nog aan het kijken of ik hem hier niet ergens zie opduiken! :p dus vandaar. Wie had ook alweer dat willy register?
One clio to rule them all
TheFinz

Patrick heeft het register.

ow meerdere patricks hier...P@tb@at
Plaats reactie