Patrick's Clio Williams [VERKOCHT]
-
En waarom zou je voor fastchip gaan en niet voor een andere chipleverancier? Is wel dichtbij voor mij trouwens. 

Om de simpele reden dat ik veban vertrouw en hij zegt dat het een hele goede chip is.LotuzClioWilliams schreef:En waarom zou je voor fastchip gaan en niet voor een andere chipleverancier? Is wel dichtbij voor mij trouwens.
Dat meisje heeft hem erin en de auto loopt als een trein zeggen.
-
Die wagen rijdt idd goed. Okee, als Veban het zegt... 

-
Ja, jij was kennelijk aan het "sporten". 

-
En je motor kun je ook beter meteen vervangen? 

mmmm minder hoor, tikt wel lekker aan zo natuurlijk. maar hebbie dat naafje al voor je stuurtje?Basic schreef:Is ook weer niks van terecht gekomenLotuzClioWilliams schreef:Ja, jij was kennelijk aan het "sporten".
Werd net gebeld door veban. mn waterpomp was ook kapoet...
En de distririem was ook helemaal aan zn einde.
car: '93 bmw 325 i cabrio
-
Zijn die zaken niet aan het licht gekomen bij Veban toen je de wagen hebt laten nakijken? Of zitten deze zodanig verborgen in het motorcompartiment dat je er eigenlijk geen goed oordeel over kan geven zonder de motor eruit te halen?
Nou dit is het enige wat erbij komt.LotuzClioWilliams schreef:Zijn die zaken niet aan het licht gekomen bij Veban toen je de wagen hebt laten nakijken? Of zitten deze zodanig verborgen in het motorcompartiment dat je er eigenlijk geen goed oordeel over kan geven zonder de motor eruit te halen?
Distributie was ook al bekend dat die moest worden gedaan.
En ja misschien zag hij het op eerste gezicht niet, kan gebeuren. Ik geloof dat die koelvloeistof vastgekoekt zat of zo..
Maar ja. geeft niet, mn willie wordt weer toppie
En ja misschien zag hij het op eerste gezicht niet, kan gebeuren. Ik geloof dat die koelvloeistof vastgekoekt zat of zo..
Maar ja. geeft niet, mn willie wordt weer toppie
-
keb 'm zien staan...waterpompje was inderdaad niet helemaal fris.
Ennuh, de mijne staat er nu naast

Ennuh, de mijne staat er nu naast

-
- Contacteer:
285 setje of nog groter?Basic schreef:Wat een grote schijven heb jij manRobert dB. schreef:keb 'm zien staan...waterpompje was inderdaad niet helemaal fris.
Ennuh, de mijne staat er nu naast![]()
Maar hoe staat het met je maxi project????
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
-
"Maar grootmoeder, wat een grote schijven heeft u!" 

-
"Basic and Williams sitting in a tree. K.I.S.S.I.N.G." [img]http://smile.smilies.nl/677.gif[/img]Basic schreef: Zag er ook lief uit.![]()
Basic schreef:haha eikels![]()
schiet de gtt al op florus?
Nee hoezo,wil je een sprintje trekken? [img]http://smile.smilies.nl/347.gif[/img]
-
jeps, 285mm. Het remoppervlak is niet groter dan standaard, maar de diameter welDonleben schreef:285 setje of nog groter?Basic schreef:Wat een grote schijven heb jij manRobert dB. schreef:keb 'm zien staan...waterpompje was inderdaad niet helemaal fris.
Ennuh, de mijne staat er nu naast![]()
Maar hoe staat het met je maxi project????

Maxi project wordt aan gewerkt, zodra er iets 'groots' te vertellen is merken jullie het wel.
geschroeve? hahhahaha gegroefde bedoel je zeker.... ja ziet er goed uit patje. alleen dempertje nog he... moet zeggen dat ik qua geluid nog niks anders hoor. klinkt nog hetzelfde als eerst. maar ja... zal wel aan mij liggenBasic schreef:M'n willie net opgehaald. Zitten geschroeve schijven onder, die remmen echt als een tiet!
En er zit een kat-vervanger onder en k&n inlegfilter.
Hij rijdt nu lekker soepel. Alleen nog ff een dempertje
car: '93 bmw 325 i cabrio