Problemen Audio !! Help

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Silvermegane
Contacteer:

Ik heb sins kort een dvd systeem in mijn auto en daarvoor had ik al 2 versterkers en een subwoofer maar nu heb ik een probleem de eerste week was der nog niks aan de had maar de 2deweek ging hij raar doen. Als ik mijn motor start doet mijn radio het soms even niet en duurt het even voor dat hij aan gaat hij tijdens het rijden valt hij af en toe uit en duurt het soms 10min. voor hij weer aan gaat( erggg Vervelend)

Ik denk dat het aan mijn stroom licht maar weet het niet zeker heeft iemand dit meschien ook gehad??

Kan ik dit oplossen met alleen een condensator of niet ????
bartuitlauwe
Contacteer:

Met een condensator zal dit probleem niet opgelost zijn.

Aangezien je radio niet aangaat zou ik eerst proberen om een draad direct naar je accu te trekken.

(wel effe een zweefzekering van 10 A er tussen)
Silvermegane
Contacteer:

Mijn radio gaat wel aan maar hij valt gaat af en toe uit dus ik denk dat hij niet genoeg stroom krijgt
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

gewoon een kabelbreuk of een kabel erg los ergens.

En dit soort vragen kun je beter in het FAQ ice stellen, ipv een nieuw topic
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Silvermegane
Contacteer:

Nou dat lijkt me sterk eigelijk want mijn dvd stopt er ook af en toe wel eens mee maar ik kan wel gewoon mijn motor starten

het ennige wat ik er extra tussen heb gezet is:

Ip- bus kastje
beeldschermpje
dvd sperlertje
Plaats reactie