het gaat om deze banden:
195/40/16 pirelli p zero nero xl
195/40/16 dunlop sp 9000 xl
welke geven het beste grip????? ik hoor graag reacties

Toch moet je je eens aan de Bridgestone Potenza's wagen.BONELESS (jeroen) schreef:wat zijn de betere banden, en dan bedoel ik niet de levens duur!!!![]()
het gaat om deze banden:
195/40/16 pirelli p zero nero xl
195/40/16 dunlop sp 9000 xl
welke geven het beste grip????? ik hoor graag reacties![]()
Niet helemaal mee eens....die van mij slijten als een gek (voor danBasic schreef:Ik heb toyo's, die zijn over het algemeen hard en slijten dus minder snel.
Zeker! Als het droog isBasic schreef:De wegligging is goed![]()
Heb dezelfde ervaring. Ze staan zelfs bekend om het harde slijten. Ze kosten echter ook geen reet... (en bij droog is de wegligging erg goed).R(ay)Si schreef:Niet helemaal mee eens....die van mij slijten als een gek (voor danBasic schreef:Ik heb toyo's, die zijn over het algemeen hard en slijten dus minder snel.)
bij mij op het werk kregen we altijd klachten van die michelin exalto`s ivm veel herrie en die klanten hebben ook nog gelijk dei banden maken een tering herrieelmotheelk (Eric) schreef:Heb dezelfde ervaring. Ze staan zelfs bekend om het harde slijten. Ze kosten echter ook geen reet... (en bij droog is de wegligging erg goed).R(ay)Si schreef:Niet helemaal mee eens....die van mij slijten als een gek (voor danBasic schreef:Ik heb toyo's, die zijn over het algemeen hard en slijten dus minder snel.)
Volgens TopGear 2 weken geleden zijn de standaard Michelin Exalto 2 onder de RS ph. 3 echt geweldig. Maar die zijn ook geweldig duur...
Ik heb geen ervaring met pirelli p zero en dunlop sp 9000 helaas.
Heb jij ook toyo proxis ?R(ay)Si schreef:Niet helemaal mee eens....die van mij slijten als een gek (voor danBasic schreef:Ik heb toyo's, die zijn over het algemeen hard en slijten dus minder snel.)
Misschien geef je dan wel te veel gas met optrekken.Basic wrote:
Ik heb toyo's, die zijn over het algemeen hard en slijten dus minder snel.
Niet helemaal mee eens....die van mij slijten als een gek (voor dan )
Erg goede banden inderdaad. Michelin's zijn ietsje stiller, maar de prijs/kwaliteit verhouding bij de uniroyal is prima!!!StevenK schreef:Ik ben voor straatgebruik uiterst tevreden met de Uniroyal rainsport: uitstekende en vooral constante grip.
Sollicitatie staat klaar, kunnen ze een potenza-search doen op deze site, en dan niet zeggen dat ik er geen moeite voor doeCalle schreef:Ze zouden je bij het bridgestone promotieteam op moeten nemen.Riël schreef:Bridgestone potenza
Slijten niet zo hard, maar roken wel lekker... ? Dat is wel de ideale burn-out showband danBram schreef:Ik heb achter vredestein sportac's. Had ze eerst ook voor. Slijten niet zo heel erg hard en hebben goede grip op de weg. Ze roken ook lekker trouwens
Ik heb al een paar auto's gereden met p5000 drago eronder, maar ik vond ze eerlijk gezegd stuk voor stuk matig. Blokkeert snel, slechte remweg op droog en zeker op nat. In de bochten voelen ze redelijk goed aan, redelijk mild grensgedrag, al zaten ze er wel snel aan. Zouden er bij mij alleen maar opkomen als ik er geld op toe kreeg.clio 2f1 lange schreef:ik heb net niewe pirelli's gepstoken onder mijn clio.
pirelli p5000 drago
deze plakken in de bochten en op de baan,nat of droog,ze blijven klitten
1 nadeel:ze slijten heeeeel snel!!! gegarandeerd strepen als je heftig vertrekt.