dat drogen in de cabine heeft niet te maken met de glans. er bestaat zelfs een kans dat de lak zelfs niet glans. bij paz-maniak heb ik hem 2 lagen rood 2componenten gespoten en dan 1 laag vernis en niet gestookt. dan kan hij als eerste niet inzakken en ten 2e dampt hij gewoon uit en niet geforceerd. maja das mijn ervaring en spuiten kun je het beste laten doen door vakmensen. die hebben er de kennis en het juiste materiaal voor. en dan heb je normaal gezien nog garantie ook.Michel Meganefreak schreef:mijn nieuwe lak is een behoorlijke parelmoer lak
[img]http://home.planet.nl/~cijs0029/project ... ning/6.jpg[/img]
is idd gespoten zoals riel hierboven zegt
nadat de auto strak is gezet, eerst 1 onderlaag daarna de laklagen met parelmoer en metallic en daarna de 2 volle blanke lak lagen
en hier tussendoor flink de cabine stoken voor meer glans uiteindelijk![]()
wat riel zegt over het herstellen klopt ook, iets bijspuiten na de tijd is heel erg moeilijk en zal zowiezo altijd door dezelfde spuiter moeten worden gedaan.
Maar het is wel speciaal en unieker dan een flip flop zo onderhand
Ik weet wel zeker dat die lak door een professional is gespoten.purple thing schreef:spuiten kun je het beste laten doen door vakmensen. die hebben er de kennis en het juiste materiaal voor. en dan heb je normaal gezien nog garantie ook.
dat weet ik niet. ikzelf heb paz-maniak zijn 5je gespoten enz... maar ik zal maar opbiechten dat ikzelf met een opel astra rijdt die parelmoer-paars is en ik zit bij tuningclub zeeland. dusja... maar jullie (renault-rijders) hebben een mooi forum. en paz-maniak is een maat van me dusja...Frits schreef:Ik weet wel zeker dat die lak door een professional is gespoten.purple thing schreef:spuiten kun je het beste laten doen door vakmensen. die hebben er de kennis en het juiste materiaal voor. en dan heb je normaal gezien nog garantie ook.Jan... (rmcc) met die blauwe coupe met z3 happers is degene die het voor hem heeft gedaan
Je blijft in elk geval als opel rijder wel goed hangen op een renault forum met reeds 21 posts.purple thing schreef: dat weet ik niet. ikzelf heb paz-maniak zijn 5je gespoten enz... maar ik zal maar opbiechten dat ikzelf met een opel astra rijdt die parelmoer-paars is en ik zit bij tuningclub zeeland. dusja... maar jullie (renault-rijders) hebben een mooi forum. en paz-maniak is een maat van me dusja...
Turbo-Peer schreef:Je blijft in elk geval als opel rijder wel goed hangen op een renault forum met reeds 21 posts.purple thing schreef: dat weet ik niet. ikzelf heb paz-maniak zijn 5je gespoten enz... maar ik zal maar opbiechten dat ikzelf met een opel astra rijdt die parelmoer-paars is en ik zit bij tuningclub zeeland. dusja... maar jullie (renault-rijders) hebben een mooi forum. en paz-maniak is een maat van me dusja...
Maja, kennis over spuitwerk en zo kunnen we wel gebruiken
klopt bijna frits, jan is de voorbewerker en zijn collega bij Masman in Dalfsen heeft hem gespoten net als zijn autoFrits schreef:Ik weet wel zeker dat die lak door een professional is gespoten.purple thing schreef:spuiten kun je het beste laten doen door vakmensen. die hebben er de kennis en het juiste materiaal voor. en dan heb je normaal gezien nog garantie ook.Jan... (rmcc) met die blauwe coupe met z3 happers is degene die het voor hem heeft gedaan