JOHAN c.r.s schreef:Die gasten van de CRS gingen echt als een speer over die baan, en het leek zo soepel te gaan bij hun, als een boulevard cruise
Wij hebben er ook jaren over gedaan om zo "soepel "te rijden
Het probleem is meestal dat de meeste te snel te hard willen ,je moet het parcours eerst lopen en goed in je opnemen
Als je van bocht naar bocht racet en niet weet wat er na komt stuur je soms te ver of te weinig ,het is belangrijk dat je accelerend het poortje uitkomt en "vol"op het gas naar het volgende bocht /poortje gaat m.a.w je uitgaande snelheid is belangrijker dan waarmee je het poortje ingaat
Het wedel stukje (slalom ) als de pilonnen steeds verder uit elkaar staan kun je geleidelijk meer gas geven ,staan ze steeds korter op elkaar of is de afstand gelijk dan moet je van het gas af want anders worden je stuurbewegingen met iedere pilon meer en op de duur kom je met onderstuur en overstuur (zodra je je gas lost )te maken
Ik zelf rij ook niet meer als 3 rondjes achter elkaar ,zo blijf je scherp ,en als iets niet lukt kijk dan hoe anderen dit stukje parcour nemen een halve meter ruimer of korter draaien schilt heel veel
Vraag ook eens aan anderen hoe ze een bepaalde bocht nemen
Niet perse de kortste weg is de snelste je auto moet blijven rollen
Jack met de rode gt is trouwens klasse 2 want er zit een cliobak onder voor beter trekkracht
Mijn allerlaatste rondje heb ik37,89 gereden maar ik stond een halve meter te laat stil dus het is bij 37,99 gebleven
mvg Johan met die mintgroene 5 Gordini