BW 4 2004, 10 oktober 2004, Apeldoorn.

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

JOHAN c.r.s schreef:
Die gasten van de CRS gingen echt als een speer over die baan, en het leek zo soepel te gaan bij hun, als een boulevard cruise
Wij hebben er ook jaren over gedaan om zo "soepel "te rijden
Het probleem is meestal dat de meeste te snel te hard willen ,je moet het parcours eerst lopen en goed in je opnemen
Als je van bocht naar bocht racet en niet weet wat er na komt stuur je soms te ver of te weinig ,het is belangrijk dat je accelerend het poortje uitkomt en "vol"op het gas naar het volgende bocht /poortje gaat m.a.w je uitgaande snelheid is belangrijker dan waarmee je het poortje ingaat
Het wedel stukje (slalom ) als de pilonnen steeds verder uit elkaar staan kun je geleidelijk meer gas geven ,staan ze steeds korter op elkaar of is de afstand gelijk dan moet je van het gas af want anders worden je stuurbewegingen met iedere pilon meer en op de duur kom je met onderstuur en overstuur (zodra je je gas lost )te maken

Ik zelf rij ook niet meer als 3 rondjes achter elkaar ,zo blijf je scherp ,en als iets niet lukt kijk dan hoe anderen dit stukje parcour nemen een halve meter ruimer of korter draaien schilt heel veel
Vraag ook eens aan anderen hoe ze een bepaalde bocht nemen
Niet perse de kortste weg is de snelste je auto moet blijven rollen

Jack met de rode gt is trouwens klasse 2 want er zit een cliobak onder voor beter trekkracht
Mijn allerlaatste rondje heb ik37,89 gereden maar ik stond een halve meter te laat stil dus het is bij 37,99 gebleven

mvg Johan met die mintgroene 5 Gordini
je ging idd als een speer over de baan! (Y) maar had je er geen last van dat je voorbumper (onderlip) bij elke bocht de grond raakte? of viel t de toeschouwers (mij) vooral op?
Menno

Mijn truuk is ook altijd om rustig te beginnen, dan voel je vanzelf wel hoe 't harder kan. Dat bleek de eerste bw ook aardig te werken. De 2e in TerApel was ik dat helaas 'ff' vergeten. Bakte er dus ook werkelijk geen hout van. Als je dan ook nog eens ongeveer 2* zoveel vermogen hebt als de winnende autootjes, blijft er echt geen pilon meer staan, :lol:

Volgende keer beter.
rev it like a rental
JOHAN c.r.s

je ging idd als een speer over de baan! maar had je er geen last van dat je voorbumper (onderlip) bij elke bocht de grond raakte? of viel t de toeschouwers (mij) vooral op?

Tijdens het rijden hoor je zo veel gerammel en gekraak dat het niet opvalt
de onderlip hoort er normaal niet op en is van een Megane gekanibaliseerd en op de uiteinde,s heb ik 2 stukjes titanium gepopt zodat (als ze goedzitten ) bij extreme bochten er vonkjes en een schrapend geluid te horen moet zijn
Sander101

~Haas~ schreef:
Mrtn schreef:
~Haas~ schreef:De opkomst moet idd wel omhoog gaan hoor
Dat ligt helemaal aan jullie jongens :D

Leuk dat er deze x wel veel kijkers waren, ten opzichte van vorige x, maar rijden is nog leuker :wink:
klopt! (Y)

Leuke filmpjes btw :D vooral dat commentaar bij sander alsie zit verremt oid... :lol:
Was dat nou niet even met een lange pieptoon te 'censoreren' :wink: ?

Maar het was echt leuk om te doen en te zien dat je idd niet als een idioot het parcours af moet leggen.
Volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

De vorige videootjes zijn eraf en vervangen door nieuwe:

Sander
Maarten
Martijn

Is er verder niemand die foto's heeft?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Mrtn
Car: R5GTT

ik heb vorige week foto's naar je gemaild :)

9stuks, verdeeld in 3mails
Mrtn = Maarten
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Tis nooit genoeg he :lol: Er werd door CRS-leden ook gefotografeerd, maar hoe zou ik die kunnen benaderen....?

Je hebt mijn bedankmailtje toch wel gehad, hoop ik?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Mrtn

jepz, zojuist gelezen :D

filmpjes ga ik zo even op de laptop bekijken, deze comp mist iets om de filmpjes af te spelen :)
Mrtn = Maarten
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Quicktime:

http://www.apple.com/quicktime/

Krijg je d'r gelijk iTunes bij. (Y)
Mrtn

Leuke filmpjes weer :D

Mss op de site vd CRS een ad zetten waarin je vraagt om foto's van de BW Apeldoorn??

Kzal ook even kijken zo :)
Mrtn = Maarten
Plaats reactie