net gelezen dat er aardig wat mensen zijn die williams matjes zoeken
link:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 27100&rd=1
mooie prijs als je het mij vraagt
ik heb er besteld, mooie kwaliteit

mightycliofreak

bij deze nog maar 4 dan...Basic schreef:Wie weet
Nee weet ik veel. Maar schuiven die matten niet?
Soms heb je van die kutmatten die alle kanten op schuiven.
Maar als je het via ebay doet, kan er dus eigenlijk weinig misgaan?mightycliofreak schreef:ze schuiven niet
er is zo'n "anti-slip" laag langs onderen
staat ook vermeld bij zijn ebay-bieding ...
echt TOP matjes (benadert zeer sterk de kwaliteit van de originele Renault matten)
komt omdat ze geen lucht krijgtBasic schreef:Dat zou de shit zijn
ff sound testen
En ik moet mn auto wat minder lui maken
"Ze" voelt nog een beetje rustig aan...
Benzine verbruik is wel ff wennen...Maar dat zal de pret niet drukken.
Komt wel goed, komt wel goed.RoyW schreef:komt omdat ze geen lucht krijgtBasic schreef:Dat zou de shit zijn
ff sound testen
En ik moet mn auto wat minder lui maken
"Ze" voelt nog een beetje rustig aan...
Benzine verbruik is wel ff wennen...Maar dat zal de pret niet drukken.
effe openluchtfilter erin, kat vervanger, pecootje, dan komt het wel goed denk
Daar twijfel ik ook nog erg over. Een green twister is er een die wel goed werkt toch?...Marcel B. schreef:Doe maar geen open luchtfilter, tenzij je serieuze koude lucht laat aanvoeren
ja als je hem beetje goed plaats moet dit meevallen toch?? in mijn willie zat ook een openluchtfilter en vond het geluid ook wel aardig moet ik zeggen....Marcel B. schreef:Omdat die in standaard opstelling warme lucht aanzuigen, wat het vermogen negatief beinvloedt
Ik geloof dat het bij auto waar de luchtfilter dichtbij een warmtebron zit het, het verstandigst is om een vervangsfilter in je originele filter te plaatsen en een paar gaten in je luchtfilterhuis boren.RoyW schreef:ja als je hem beetje goed plaats moet dit meevallen toch?? in mijn willie zat ook een openluchtfilter en vond het geluid ook wel aardig moet ik zeggen....Marcel B. schreef:Omdat die in standaard opstelling warme lucht aanzuigen, wat het vermogen negatief beinvloedt
Je zult het op de eindejaarsmeeting eens kunnen horen heLotuzClioWilliams schreef:Ik heb in een Williams met open luchtfilter gereden en dat vond ik qua geluid tegenvallen. Ik hoorde namelijk meer een hoge fluittoon dan een warme brom.
Haha die is goedThierry schreef:Je zult het op de eindejaarsmeeting eens kunnen horen heLotuzClioWilliams schreef:Ik heb in een Williams met open luchtfilter gereden en dat vond ik qua geluid tegenvallen. Ik hoorde namelijk meer een hoge fluittoon dan een warme brom.
We kijken dan wel wie de mooiste brom heeftLotuzClioWilliams schreef:Hé, dit is geen wedstrijd wie de luidruchtigste Williams heeft. [img]http://smile.smilies.nl/444.gif[/img]