Hejkes,
efkes een vraagje; is het mogelijk om een intercooler van een vw Sharan PD (115pk) te gebruiken als koelfabriek voor m'n GTT. Intercooler is zo'n 75cm lang en lijkt me perfekt te passen achter de voorbumper tussen de 2 mistlichten. Is volgens mij toch een veel betere plaats om frisse lucht binnen te krijgen dan origineel...
Intercooler VW op GTT
Je komt tegen je subframe op, gaat akelig lastig worden die te plaatsen.
-
- Über-Spammer
Nee nog geen slotje hoor

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat zijn de dimensies voor in de bumper dan maximaal?
Ik heb namelijk vandaag van een schade Opel Movano een intercooler gehaald, en die lijkt ook tussen de mistlampen te passen.
Ik heb namelijk vandaag van een schade Opel Movano een intercooler gehaald, en die lijkt ook tussen de mistlampen te passen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
We hebben gisteren even gekeken en het blijkt te passen, mits wa creativiteit voor de slangen.geeteeteeke schreef:Hejkes,
efkes een vraagje; is het mogelijk om een intercooler van een vw Sharan PD (115pk) te gebruiken als koelfabriek voor m'n GTT. Intercooler is zo'n 75cm lang en lijkt me perfekt te passen achter de voorbumper tussen de 2 mistlichten. Is volgens mij toch een veel betere plaats om frisse lucht binnen te krijgen dan origineel...