dan heb je ons misschien ook nog zien staan met de nieuwe willie van pat?Marcel B. schreef:Jep, jep
wat voor uitlaat heb je er trouwens onder hange? klonk goed

kijk peco uitlaat. perfect die dingen, had ik ook onder me willie.Marcel B. schreef:peco uitlaat
dan was die BMW in het zijstraatje zeker toch van jou, herkende em al een beetje van de foto's... wel net ding
Misschien de oude 21 van Gille?RobertR19 schreef: In Genappe:
Zilver kleurige R21T
Had wel een andere voorbumper voorop.
ik wist dat ut een bekende was van hier maar kon niet op zijn naam komen.Maus schreef:Ik gok dat de laatste Rick geweest is.
het kan zijn dat ik dat ben geweest.. ik ben namelijk wel een keer gefilmd langs de snelweg... het was ter hoogte van het julianaplein in groningen.. en ik rijd in een witte fase 1...Marcel B. schreef:Zap ik net langs het jeugdjournaal, is er stukje film van een snelweg, komt er een witte GTT voorbij knallen... wie?
Chris schreef:Ivo8hoven schreef:Nee Chris, jij zit er nu echt naast hoor.Chris schreef:Nope, hij is van Niels, en die woont in Oudewater. tenzei hij hem heeft verkocht. Een tijd geleden(bijna een jaar) stond hij namelijk te koop.Lex schreef:@ Chris:
Die Gele Clio 16v is van Bas, hij woont ook in Nieuwegein.
Niels Burger heeft echt een ander kenteken, maar i.d.d. in Nieuwegein rijdt bijna dezelfde Clio 16V
PS, die van Niels heeft een ACHTERBERG blok, en is binnenkort te koop
Ivo het kenteken was nu een gok..
Gaat ie hem alweer verkopen?
Lex, volgens mij zit je er wel naast, want het was echt Nils uit Oudewater..
RTC kenmerken? Dan was het niet Jeff, of hij heeft recentelijk wat "gemonteerd".Ivo8hoven schreef:Afgelopen donderdag begin van de middag op de A12 richting Gouda:
Clio S
Bleu Methyl (432) ...als ik t goed heb
Spoilertje achterop, alles in kleur meegespoten, 16V motorkap, en een sportpijpie.
De auto had RTC kenmerken, 2 gasten erin..., die wel erg moesten lachen om de manier waarop een MODUS bestuurder hun inhaalde.....![]()
![]()
Kreeg nog wel een duimpie....geheee![]()
Was hoogstwaarschijnlijk Jef
Die komt me bekent voor, had christian die niet gebruikt voor zijn project ?AZ4L schreef:...
Weet iemand mischien wat dit voor merk velgen zijn?P@TB@D schreef:[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgAnA8ET ... 7247008791[/img]
Dat was zover ik kan vertellen idd een gele, maar niet deze iig.Corniels schreef:Die komt me bekent voor, had christian die niet gebruikt voor zijn project ?AZ4L schreef:...
Correct me if i'm wrong!
Hmmm....Chris schreef:RTC kenmerken? Dan was het niet Jeff, of hij heeft recentelijk wat "gemonteerd".Ivo8hoven schreef:Afgelopen donderdag begin van de middag op de A12 richting Gouda:
Clio S
Bleu Methyl (432) ...als ik t goed heb
Spoilertje achterop, alles in kleur meegespoten, 16V motorkap, en een sportpijpie.
De auto had RTC kenmerken, 2 gasten erin..., die wel erg moesten lachen om de manier waarop een MODUS bestuurder hun inhaalde.....![]()
![]()
Kreeg nog wel een duimpie....geheee![]()
Was hoogstwaarschijnlijk Jef
Er zat een Van Marwijk Pasion houder op.