[R5GTT] vragen over aanschaf
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
Hoi allemaal,
wij zijn van plan om binnenkort een 5 gtt te gaan kopen... en we hebben wat vraagjes....
ten eerste lopen deze wagentjes op 95 of op 98?
zijn er zwakke plekken waar we op moeten letten bij aanschaf?
en weet iemand waar we het beste voor zo'n wagentje kunnen kijken? (ergens in de buurt van rotterdam??)
Groetjes, Jeroen en Natascha
wij zijn van plan om binnenkort een 5 gtt te gaan kopen... en we hebben wat vraagjes....
ten eerste lopen deze wagentjes op 95 of op 98?
zijn er zwakke plekken waar we op moeten letten bij aanschaf?
en weet iemand waar we het beste voor zo'n wagentje kunnen kijken? (ergens in de buurt van rotterdam??)
Groetjes, Jeroen en Natascha
aankooptips: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 36&start=0
en een duidelijke omschrijving van je vraag is wat handiger
en ze (moeten) lopen op 98
zie o.a. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 17#1483617
en een duidelijke omschrijving van je vraag is wat handiger
en ze (moeten) lopen op 98
zie o.a. http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 17#1483617
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
de eerste link is dood...
en over de brandstof is duidelijk... bedankt...

en over de brandstof is duidelijk... bedankt...
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Eerste link is leden-only... is er geen ander aankooptopic ergens die voor niet-leden leesbaar is?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=12422
De grote problemen met de Renault 5 GT Turbo:
1. Gammele turbo
2. Defecte koppakking
3. Slippende koppeling
4. Doorgeroeste voordorpels
En verder:
· Roest
· Oververhitting van de motor
· Slecht werkende electronica
· Versleten stoelen
· Lekke kachelradiateur
Dingen om op te letten:
Motor:
· Gammele Turbo. Test 1: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen zodat de turbo naar maximale toeren schiet, turbo mag geen rare geluiden maken. [zie ook Transmissie] Test 2: Accellereer snel naar 80 km/u en laat het gas los, blauwe rook betekent olie in de uitlaatgassen en een stervende turbo. Ook veel blauwe rook bij het koud starten is een indicatie van een turbo die de dood in de ogen kijkt;
· Oliepeil. Erg weinig olie betekend waarschijnlijk slecht onderhoud, of dat de olie uit de uitlaat komt (dat wil je zeker niet). Controleer ook of er geen mayonaise-achtige drek aan de pijstok zit, zo ja, dan is de koppakking eraan;
· Een blauw schijnsel op het staal van de uitlaat verraad olie in de uitlaatgassen, Niet bon!
· Koppakking. Maak een berg toeren en kijk naar de kleur van de uitlaatgassen. Blauw is olie (erg slecht!), wit kan duiden op het einde van de koppakking, zwarte rook is waarschijnlijk het gevolg van een te rijke afstelling van de carburatie (vaak bij autos met verhoogde turbodruk, om pingelen te voorkomen) en kan weinig kwaad;
· Expansie vaatje. Het water moet helder zijn, olie in het expansie vaatje betekent een defecte koppakking;
· Anti-perculatie ventilator. Open na een testritje de motorkap en controleer of de anti-perc fan het doet. Deze moet enkele minuten na het afzetten van de motor de carburator koelen om verdamping van de benzineresten te voorkomen. Zoek naar en licht zoemend geluid links van de motor. Kijk meteen of de ventilator van de radiateur het doet (maakt meestal behoorlijk wat herrie) en of de koppakking niet lekt;
· Oververhitting. Tijdens het rijden mag de temeratuurmeter niet verder dan halverwege komen. Test: Probeer een stuk snel te rijden om de temperatuur omhoog te krijgen en rijd dan langzaam of stop, en kijk wat de temperatuurmeter doet. De ventilatoren moeten hun werk gaan doen en de temperatuur moet zich stabiliseren of dalen. Als de temperatuur blijft stijgen en/of het waarschuwingslampje gaat branden kan de radiateur verstopt zijn;
· Oliedrukmeter. De oliedrukmeter is vaak stuk, zo niet dan moet hij tijdens het rijden ergens tussen de 2 en de 6 staan, bij stilstand valt de druk vaak terug tot bijna nul. Als de druk laag blijft tijdens het rijden dan is de oliepomp waarschijnlijk aan vervanging toe.
· Slangen. Vaak zijn enkele van de vele slangen die we onder de kap van een GT Turbo tegenkomen gescheurd.
Transmissie:
· Slippende koppeling. Testen: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen, snelheidsmeter en toerenteller moet gelijk versnellen;
· Geef vol gas in de 2e versnelling en laat dan het gas los, als de versnelling in neutraal schiet is de versnellingsbak niet goed meer.
Carrosserie:
· Roest rond de achterruit;
· Roest in de achterbak, onder de bekleding;
· Roestende binnendorpels, vooral aan de voorkant;
· Controleer of alle panelen goed passen, grote kieren duiden op ongevalschade;
· Zoek naar laswerkzaamheden in het motorcompartiment, dit zou duiden op een frontale aanrijding, vooral als de bumper niet goed past;
· Kijk uit voor deuren die uit hun scharnieren getild kunnen worden.
Overigen:
· Banden. Moeten op de standaard 13 velgen van de zeldzame en dure maat 195/55 zijn, maar worden vaak vervangen door goedkopere 185/60, waarmee de wegligging en het remgedrag van de auto zeer verslechteren;
· Velgen. Zoals uit het bovenstaande blijkt zijn de standaard velgen erg duur qua banden, andere velgen zijn dus een pluspunt. Velgen groter dan 15 zijn echter af te raden wegens het aanlopen van de banden op de carrosserie;
· De schijfremmen voldoen over het algemeen goed, maar is een kleine kans op het kromtrekken van de voorremmen, dus bekijk het toch even;
· Schokdempers en Veren: duw hard op de hoeken van de auto en kijk hoe hij terugveert, de auto moet inveren en dan weer herstellen, en niet meer dan 1 keer stuiteren;
· Wiellagers. Luister bij 65 km/u naar een monotone brom, indien aanwezig staan nieuwe lagers op het menu;
· Stuurinrichting: Kijk uit voor speling in de stuurinrichting. Draai aan het stuur als de auto stilstaat, de wielen moeten direct bewegen;
· Open dak. Als de auto is voorzien van een opendak (zonnedak) dan lekt dit waarschijnlijk, de meesten doen dit in ieder geval;
· Benzine. De GT Turbo kan prima rijden op super ongelode benzine, hoewel ontworpen voor gelode benzine. Het is ook mogelijk de auto aan te passen voor het gebruik van normale ongelode benzine.
Interieur:
· De bevestigingsframes van de voorstoelen raken los van de vloer, stoelen wiebelen heen en weer. Kan vaak alleen met laswerk worden verholpen;
· De bekleding op de zijsteunen van de stoelen is vaak slecht, dit is vaak een aardige indicatie van de conditie van de hele auto;
· Electrische dingen doen het niet of soms;
· Pas op voor een defecte snelheidsmeter, de hele unit zal vervangen moeten worden, en dat is niet goedkoop;
· Het vervangen van een lekke kachelradiateur vereist de demontage van het complete dashboard, inclusief stuur en stuurkolom, en kost dus veel tijd en/of geld. Deze lekkage is te herkennen aan natte vloerbedekking onder het dashboard, meestal aan de bestuurderskant. Niet te verwarren met lekkage rond het raam door roest aldaar. Koelwater is te herkennen aan zijn specifieke geur.
De grote problemen met de Renault 5 GT Turbo:
1. Gammele turbo
2. Defecte koppakking
3. Slippende koppeling
4. Doorgeroeste voordorpels
En verder:
· Roest
· Oververhitting van de motor
· Slecht werkende electronica
· Versleten stoelen
· Lekke kachelradiateur
Dingen om op te letten:
Motor:
· Gammele Turbo. Test 1: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen zodat de turbo naar maximale toeren schiet, turbo mag geen rare geluiden maken. [zie ook Transmissie] Test 2: Accellereer snel naar 80 km/u en laat het gas los, blauwe rook betekent olie in de uitlaatgassen en een stervende turbo. Ook veel blauwe rook bij het koud starten is een indicatie van een turbo die de dood in de ogen kijkt;
· Oliepeil. Erg weinig olie betekend waarschijnlijk slecht onderhoud, of dat de olie uit de uitlaat komt (dat wil je zeker niet). Controleer ook of er geen mayonaise-achtige drek aan de pijstok zit, zo ja, dan is de koppakking eraan;
· Een blauw schijnsel op het staal van de uitlaat verraad olie in de uitlaatgassen, Niet bon!
· Koppakking. Maak een berg toeren en kijk naar de kleur van de uitlaatgassen. Blauw is olie (erg slecht!), wit kan duiden op het einde van de koppakking, zwarte rook is waarschijnlijk het gevolg van een te rijke afstelling van de carburatie (vaak bij autos met verhoogde turbodruk, om pingelen te voorkomen) en kan weinig kwaad;
· Expansie vaatje. Het water moet helder zijn, olie in het expansie vaatje betekent een defecte koppakking;
· Anti-perculatie ventilator. Open na een testritje de motorkap en controleer of de anti-perc fan het doet. Deze moet enkele minuten na het afzetten van de motor de carburator koelen om verdamping van de benzineresten te voorkomen. Zoek naar en licht zoemend geluid links van de motor. Kijk meteen of de ventilator van de radiateur het doet (maakt meestal behoorlijk wat herrie) en of de koppakking niet lekt;
· Oververhitting. Tijdens het rijden mag de temeratuurmeter niet verder dan halverwege komen. Test: Probeer een stuk snel te rijden om de temperatuur omhoog te krijgen en rijd dan langzaam of stop, en kijk wat de temperatuurmeter doet. De ventilatoren moeten hun werk gaan doen en de temperatuur moet zich stabiliseren of dalen. Als de temperatuur blijft stijgen en/of het waarschuwingslampje gaat branden kan de radiateur verstopt zijn;
· Oliedrukmeter. De oliedrukmeter is vaak stuk, zo niet dan moet hij tijdens het rijden ergens tussen de 2 en de 6 staan, bij stilstand valt de druk vaak terug tot bijna nul. Als de druk laag blijft tijdens het rijden dan is de oliepomp waarschijnlijk aan vervanging toe.
· Slangen. Vaak zijn enkele van de vele slangen die we onder de kap van een GT Turbo tegenkomen gescheurd.
Transmissie:
· Slippende koppeling. Testen: bij 40 km/u in de 4e versnelling het gas intrappen, snelheidsmeter en toerenteller moet gelijk versnellen;
· Geef vol gas in de 2e versnelling en laat dan het gas los, als de versnelling in neutraal schiet is de versnellingsbak niet goed meer.
Carrosserie:
· Roest rond de achterruit;
· Roest in de achterbak, onder de bekleding;
· Roestende binnendorpels, vooral aan de voorkant;
· Controleer of alle panelen goed passen, grote kieren duiden op ongevalschade;
· Zoek naar laswerkzaamheden in het motorcompartiment, dit zou duiden op een frontale aanrijding, vooral als de bumper niet goed past;
· Kijk uit voor deuren die uit hun scharnieren getild kunnen worden.
Overigen:
· Banden. Moeten op de standaard 13 velgen van de zeldzame en dure maat 195/55 zijn, maar worden vaak vervangen door goedkopere 185/60, waarmee de wegligging en het remgedrag van de auto zeer verslechteren;
· Velgen. Zoals uit het bovenstaande blijkt zijn de standaard velgen erg duur qua banden, andere velgen zijn dus een pluspunt. Velgen groter dan 15 zijn echter af te raden wegens het aanlopen van de banden op de carrosserie;
· De schijfremmen voldoen over het algemeen goed, maar is een kleine kans op het kromtrekken van de voorremmen, dus bekijk het toch even;
· Schokdempers en Veren: duw hard op de hoeken van de auto en kijk hoe hij terugveert, de auto moet inveren en dan weer herstellen, en niet meer dan 1 keer stuiteren;
· Wiellagers. Luister bij 65 km/u naar een monotone brom, indien aanwezig staan nieuwe lagers op het menu;
· Stuurinrichting: Kijk uit voor speling in de stuurinrichting. Draai aan het stuur als de auto stilstaat, de wielen moeten direct bewegen;
· Open dak. Als de auto is voorzien van een opendak (zonnedak) dan lekt dit waarschijnlijk, de meesten doen dit in ieder geval;
· Benzine. De GT Turbo kan prima rijden op super ongelode benzine, hoewel ontworpen voor gelode benzine. Het is ook mogelijk de auto aan te passen voor het gebruik van normale ongelode benzine.
Interieur:
· De bevestigingsframes van de voorstoelen raken los van de vloer, stoelen wiebelen heen en weer. Kan vaak alleen met laswerk worden verholpen;
· De bekleding op de zijsteunen van de stoelen is vaak slecht, dit is vaak een aardige indicatie van de conditie van de hele auto;
· Electrische dingen doen het niet of soms;
· Pas op voor een defecte snelheidsmeter, de hele unit zal vervangen moeten worden, en dat is niet goedkoop;
· Het vervangen van een lekke kachelradiateur vereist de demontage van het complete dashboard, inclusief stuur en stuurkolom, en kost dus veel tijd en/of geld. Deze lekkage is te herkennen aan natte vloerbedekking onder het dashboard, meestal aan de bestuurderskant. Niet te verwarren met lekkage rond het raam door roest aldaar. Koelwater is te herkennen aan zijn specifieke geur.
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
hartstikke bedankt! hier hebben we wat aan....
thankx...
thankx...

nog een tip! neem iemand mee die verstand van de 5 gtt heeft en die je helpt met overwegen tot een eventuele koop..... als je een proefrit gaat maken word je zeker weten snel verliefd "en je niet meer helder kan nadenken" wat kan leiden tot een miskoop en dat zou zonde van je geld zijn...
suc6
suc6

Clio 16v.....
gewoon een proefrit maken, zoals met elke auto, t'is een echte hobby auto, altijd wel wat werk aan.
motor schijnt onverslijtbaar, dus dat is meestal wel oke.
13 inch banden zijn niet duur, maar je hebt nog alleen uniroyal en semperit in 195/55.
motor schijnt onverslijtbaar, dus dat is meestal wel oke.
13 inch banden zijn niet duur, maar je hebt nog alleen uniroyal en semperit in 195/55.
Waarpierre schreef:gewoon een proefrit maken, zoals met elke auto, t'is een echte hobby auto, altijd wel wat werk aan.
Absoluut niet waar. Let op lekke koppakking en rammelende drijfstanglagers. Let bij hoge km-stand ook op de oliedruk, oliepomp kan versleten zijn.pierre schreef: motor schijnt onverslijtbaar, dus dat is meestal wel oke.
En Michelin natuurlijk, maar die zijn onbetaalbaar. 15 inch velgen zijn altijd een pré bij een GTT, want dan heb je veel meer keuze in banden.pierre schreef: 13 inch banden zijn niet duur, maar je hebt nog alleen uniroyal en semperit in 195/55.
Neeeeee 13" 


michelin mxv in 13 inch, waar ?
zou ze graag weer willen kopen,maar kan ze al jaaaren niet meer krijgen ?
motor is alleen onverslijtbaar bij normaal gebruik,zoals bij mij, opvoeren etc. dan wordt het een ander verhaal.
zou ze graag weer willen kopen,maar kan ze al jaaaren niet meer krijgen ?
motor is alleen onverslijtbaar bij normaal gebruik,zoals bij mij, opvoeren etc. dan wordt het een ander verhaal.
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
Thanx voor al jullie tips...hier hebben we wat aan...
En we nemen natas dr vader mee want die heeft bijna 25 jaar bij renault gewerkt dus je zou zeggen...............
maar we wilden het gewoon ook horen van mensen die er dagelijks in rijden enzo...
want schoonpa is er ook alweer een hele poos uit...
En we nemen natas dr vader mee want die heeft bijna 25 jaar bij renault gewerkt dus je zou zeggen...............



maar we wilden het gewoon ook horen van mensen die er dagelijks in rijden enzo...
want schoonpa is er ook alweer een hele poos uit...
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Succes met de aankoop, en laten weten (inclusief pica's
) welke auto het geworden is (of niet) 


hee ppl ik moet me rijbewijs nog maar ik heb een r5 gtt zien staan hier vlak bij ik neem aan dat ie te koop staat aangezien die al vanaf 14 mei niet apk gekeurd is (die jongen werkt bij garage) maar de auto stamt al uit het jaartje 85 maandje 6, is dit iets wat ik snel uit me hoofd moet zetten of moet ik er binnenkort toch maar ff langs voor een bezoekje om wat meer over het bakje te weten te komen?? Wanneer iemand verder geen k*t verstand van auto's heeft is het dan verstandig om uberhaupt zo'n auto te kopen??
Nee.Skilpad schreef: Wanneer iemand verder geen k*t verstand van auto's heeft is het dan verstandig om uberhaupt zo'n auto te kopen??
Verstandig is het zéker niet. Maar het is nu éénmaal geen verstandige hobby

Wat niet negmeent dat het uiteindelijk altijd de moeite waard is

-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
ik bel je vanmiddag even ervoor...
is nu nog te vroeg denk ik...
als je dit misschien lees voordat ik bel, heb je er misschien alvast een pica van?
groetjes, natascha


als je dit misschien lees voordat ik bel, heb je er misschien alvast een pica van?
groetjes, natascha
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
tja als je van de kleur houdt...Michel S. schreef:Dit is toch ook een mooie he
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /78719.jpg[/img]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ff serieus, hij ziet er heel strak uit... alleen vind jeroen de kleur wel mooi, maar ikke niet... sorry!
Ik zou deze kopen als ik er een zochtMichel S. schreef:Dit is toch ook een mooie he
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /78719.jpg[/img]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()



Of die blauwe van matthijs..
Beetje dollen moet kunnen he 
Ben al op mijn werk vanaf een uur of 7. Dus ben beetje melig vandaag. Hopelijk vangt de bakker me niet en gaat broodjes van me maken

Ben al op mijn werk vanaf een uur of 7. Dus ben beetje melig vandaag. Hopelijk vangt de bakker me niet en gaat broodjes van me maken

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Beetje flauwMichel S. schreef:Beetje dollen moet kunnen he
Ben al op mijn werk vanaf een uur of 7. Dus ben beetje melig vandaag. Hopelijk vangt de bakker me niet en gaat broodjes van me maken


Maar staat er geen Renault 5 GT Turbo bij de RTC-markt die jullie trekt?
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
nog niet echt... zitten nu te wachten op een reactie van iemand, die wist er één te staan en die zou contact opnemen met die persoon.
zodat we eventueel even konden gaan kijken.
dat is dus even afwachten en hopen dat het wat is...
en onze huidige auto ook kwijt zien te raken dan natuurlijk...
zodat we eventueel even konden gaan kijken.
dat is dus even afwachten en hopen dat het wat is...
en onze huidige auto ook kwijt zien te raken dan natuurlijk...
Ja, de huidige auto kwijtraken is altijd ff moeilijk. Al je kopers nodig hebt zijn ze er nooit...jeroen_natas schreef:nog niet echt... zitten nu te wachten op een reactie van iemand, die wist er één te staan en die zou contact opnemen met die persoon.
zodat we eventueel even konden gaan kijken.
dat is dus even afwachten en hopen dat het wat is...
en onze huidige auto ook kwijt zien te raken dan natuurlijk...
Maar wat voorn 5 zoeken jullie, welke kleur, speciaal een fase 2 en wat wil je kwijt zijn aan zo'n ding. Want als je 4500 wilt uitgeven staat er nog een mooie grijze met weinig kilometer op marktplaats met morette koplampen.
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... o&oudei=30
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
wij willen het liefs een blauwe of een zwarte... en een die nog redelijk standaard is, zodat we hem zelf onder handen kunnen nemen.
en hij moet natuurlijk wel gewoon rijden.
en het is best moeilijk ja om je auto kwijt te raken... dus als je nog iemand weet voor een opel corsa gsi uit '94 dan horen we het wel...
en hij moet natuurlijk wel gewoon rijden.
en het is best moeilijk ja om je auto kwijt te raken... dus als je nog iemand weet voor een opel corsa gsi uit '94 dan horen we het wel...
Ja ik heb ook veeeel minder voor mn peugeot xsi gehad als dat hij eigenlijk zou moeten opbrengen, maar het is niet anders.jeroen_natas schreef:wij willen het liefs een blauwe of een zwarte... en een die nog redelijk standaard is, zodat we hem zelf onder handen kunnen nemen.
en hij moet natuurlijk wel gewoon rijden.
en het is best moeilijk ja om je auto kwijt te raken... dus als je nog iemand weet voor een opel corsa gsi uit '94 dan horen we het wel...
Maar heb je meer informatie over de corsa. Kleur, kmstand, apk, onderhoudsboekjes etc etc. Of staat deze al op marktplaats, daar zou ik anders meer beginnen. En foto??
Totaal niet mee eens!pierre schreef:een 5gt wordt meestal gekocht om er lekker aan te sleutelen.
dus als je 2 linkerhanden hebt krijg je vanzelf 2 rechter handen, echte hobby auto.
Sleutelen sucks!

Maar Jeroen en/of Natas, in welke prijsklasse zoeken jullie het?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
de corsa is rood... km stand ongeveer uit m'n hoofd 140000, apk tot volgend jaar juni... geen onderhoudsboekjes, zaten er al niet bij toen wij um kochten, onderhoud hebben we verder zelf gedaan (jeroen is automonteur).
op marktplaats staat ie nog niet, omdat we nog geen foto hebben... moeten we nog maken.
voor de gtt willen we hooguit tot de 2000 gaan, omdat we hem natuurlijk niet fully tuned willen hebben. (leek ons dus daarom wel redelijk?!)
op marktplaats staat ie nog niet, omdat we nog geen foto hebben... moeten we nog maken.
voor de gtt willen we hooguit tot de 2000 gaan, omdat we hem natuurlijk niet fully tuned willen hebben. (leek ons dus daarom wel redelijk?!)
Een standaard exemplaar is niet per definitie goedkoper.jeroen_natas schreef: voor de gtt willen we hooguit tot de 2000 gaan, omdat we hem natuurlijk niet fully tuned willen hebben. (leek ons dus daarom wel redelijk?!)
Voor tweeduizend kun je wel een aardige 5 vinden denk ik..
Ik snap alleen de stap van een 94er Corsa naar een GT nog niet echt, maarja.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 166
- Lid geworden op: zo 10 okt 2004 8:17
- Locatie: Rotterdam
een 5gtt is altijd al mijn droom geweest... en sinds ik mijn rijbewijs heb, wou ik een eigen autootje... een 5gtt dus... maar ja, de economie laat dat dus niet erg toe
en nu heb ik jeroen dus ook geinfecteerd met het gtt-virus... en hebben we besloten dat we er graag eentje willen en ja, dan moet de corsa maar weg!!!
het zal vast voor meer mensen niet logisch zijn, maar ja....... kan het niet beter uitleggen dan dit.
het zijn gewoon keigave autootjes!


het zal vast voor meer mensen niet logisch zijn, maar ja....... kan het niet beter uitleggen dan dit.
het zijn gewoon keigave autootjes!
Ik wil de stap net andersom maken. Van GTT naar Corsa. Een 1.5 TD nog wel.
Of ben ik nu aan het vloeken
Of ben ik nu aan het vloeken

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
