Heb besloten m'n RS toch maar te houden dus voor veel centen wil ik m'n williams best wegdoen..........1994, 64.000km, Ned., helemaal orgineel, perfecte staat..........en anders wordt ie oud en bejaard in m'n garage
Thierry schreef:Bij mij zit er een redelijk klein blauw met zwart sportstuurtje in. En daar ben ik wel tevreden mee
Daar hebben we het volgens mij weleens eerder over gehad. Ik vind het blauw dat bij dit soort artikelen gebruikt wordt, te licht tn opzichte van het blauw van bijvoorbeeld de tellers. Dus mijn voorkeur gaat uit naar een geheel zwart stuur of met een neutrale kleur ernaast.
Ik had de indruk dat ie best goed was ja. Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken. Helaas weet ik niet gigantisch veel van auto's dus ik ga van t weekend terug met een gozer die ik ken en die is monteur bij Renault
Ik denk dat 6600 voor een nederlandse willi met 104 op de teller een mooie prijs is
StyxX schreef:Ik had de indruk dat ie best goed was ja. Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken. Helaas weet ik niet gigantisch veel van auto's dus ik ga van t weekend terug met een gozer die ik ken en die is monteur bij Renault
Ik denk dat 6600 voor een nederlandse willi met 104 op de teller een mooie prijs is
voor een 96er is dat zeker een mooie prijs.
als ie technisch maar goed is....
Ja dat hoop ik ook. Moet zaterdag dus blijken. Hij is wel altijd dealer onderhouden en alle rekeningen e.d. zijn aanwezig. Hij is 8 jaar in t bezit van die auto. 2e eigenaar. 1e eigenaar heeft m maar een half jaar/jaartje gehad......Klinkt allemaal goed in mijn oren!!
StyxX schreef:Ja dat hoop ik ook. Moet zaterdag dus blijken. Hij is wel altijd dealer onderhouden en alle rekeningen e.d. zijn aanwezig. Hij is 8 jaar in t bezit van die auto. 2e eigenaar. 1e eigenaar heeft m maar een half jaar/jaartje gehad......Klinkt allemaal goed in mijn oren!!
ben benieuwd. vandaag de willie van patrick (basic) opgehaald. ook een plaatje van een auto. toch nog na laten kijken bij veban. was verder een prachtige auto. nederlandse auto met boekjes en alle rekeningen erbij. maar toch nog paar dingetjes kunnen vinden. maar daar zijn ze in de prijs ook uitgekomen dus dat zit wel goed
StyxX schreef:Wat voor dingetjes zijn er gevonden?
Ben wel benieuwd, weet ik ook waar ik op moet letten
voorste schijven plus blokken, benzinefilter, achterste krukaskeering, ze distributieriem moet gedaan worden en dan laat ie meteen ze koppeling doen. en dat was het zo een beetje volgens mij.
StyxX schreef:Zo zo dan moet er best wat van de prijs af zijn gehaald denk ik
genoeg als het goed is gaat de auto volgende week naar veban om alles te laten maken en dan is ie perfect. en waarschijnlijk meteen een peco big bore 4 uitlaat eronder voor dat beetje geluid
als het goed is zal patrick zo fotos online zetten.
maar bij veban naar de auto gekeken bedoel je?
toch zeker wel een 20 minuten tot half uur.
samen met patrick en mij effe onderdoor gelopen en alles laten zien wat er aan mankeert.. maar henk was zeer te spreken over de auto..