lekke uitlaat!!

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
J. Reekers
Contacteer:

Heb een clio Williams en nu is het bochtje die net voor de ienddemper (zie plaatje). Nou heb ik al heel wat pogingen gedaan om aan dat stukje uitlaat te komen maar dan moet ik ook de hele eindemper kopen. Heeft iemand dat stukje ook toevallig nog liggen (zonder roest) of kan die daar ook aan komen. Buis diameter is +/- 50mm.

[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 065CL1.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door J. Reekers op zo 10 okt 2004 10:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Calle

Dat is nogal een forse uitlaat van 50 cm! :lol: Ik denk niet dat iemand die heeft liggen :p

Meestal worden uitlaten per deel vervangen, dus of de eindemper met een stukje buis eraan, of het middenstuk in zijn geheel of de kat. Er zal niet snel een los bochtje verkrijgbaar zijn of je moet eens bij de metaal handel langs gaan.
Riël
Über-Spammer

Wat is er met dat bochtje, heb je die niet, of is dat rot ofzo?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
J. Reekers
Contacteer:

Hij is helemaal rot. Dit stukje is nog orgineel volgens mij, want de rest is allemaal van rvs en ook van Devil
Riël
Über-Spammer

Is 't niet te lassen? Anders lasbochtje halen bij de doehetzelf zaak van een maat die er net overheen valt, moet lukken...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
J. Reekers
Contacteer:

Ja dat zou wel willen maar op dat stuk zit een rare koppeling om hem op de meddendemper pijp te zetten. Dit is geen flens maar een soort toeter zeg maar. En als je alles gaat veranderen en je krijgt een keer dat je demper ook kapot gaat en dan zit je weer met een probleem dat je alles hebt aangepast dus wil het wel zo maken dat als er wat gebeurt dat ik dan niet weer alles moet aanpassen.
Arnoud

dit probleem heb ik ook gehad. heb een nieuwe demper moeten kopen met het daarbij behorende bochtje, omdat deze volgens de verkoper niet los verkocht worden. dus zit nu nog met een originele demper waar ik verder niets mee doe, maar dan wel zonder bocht, want die zit nu onder mn auto.
ik denk toch dat dat de enige oplossing is tenzij je heel erg handig bent en er zelf een oplossing voor kan maken.
ik weet niet hoever die bocht is doorgerot, anders kan je er misschien met een gun-gum reparatiekit nog wat aan doen.

succes ermee in ieder geval!

gr, Arnoud
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zat zo'n bochtje er niet bij toen je die Devil-einddemper kocht?? :S
pierre

autorijden kost geld.

je kan zelf wel een bocht maken of laten maken en lassen, maar die demper gaat ook binnenkort stuk.
het heeft zijn tijd gehad.

gewoon nieuw kopen of tijdelijk oplappen met gumgum.
Plaats reactie