Audiokabel naar binnen???

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
michieldordt

ok wish me luck, ik ga proberen die kabels er doorheen te friemelen ..

be back later :)
michieldordt

michieldordt schreef:ok wish me luck, ik ga proberen die kabels er doorheen te friemelen ..

be back later :)
DAT K GAT IS TE KLEIN!!@@$@
hoe kan ik die dop eraf krijgen om het gat wat breder te boren??

EDIT: laat maar .. heb ff terug gelezen en met 2 man gaat het beter ja .. eentje duwen eentje trekken en hoppa

thnx allemaal :)
evo
Contacteer:

uur later ... :lol:
michieldordt

achja mijn moeder zei altijd "beter laat dan nooit"
hihihi
8)
Douwe

AREXSTYLE schreef:sja goed is duur ja. wat heb je erin liggen dan?
5 meter 35mm + (gevlochten draad)
6 meter 25mm + (gevlochten draad)
1 meter 35mm - (gevlochten draad)
1 meter 25mm - (gevlochten draad)
RCA dubbelgeïsoleerd 5 meter
RCA dubbelgeïsoleerd 1 meter (2 maal)
RCA koppelstukken
Stroomkoppelstukken
etc.
etc.

Je moet wat om aansluiting achterin een twingo te hebben voor twee versterkers en twee accu's :lol: >-)
clio4life

ik heb toevallig van het weekend me set ingebouwd in me auto, heb dit al vaker gedaan dus dan gaat het wat makkelijker.
Ik heb em op een aparte plek denk maar misschien dat er meerdere op deze manier gedaan hebben.
Ten 1e heb ik koperstroomdraad gebruikt, je weet wel dat keiharde draad, daar zit al plastic omheen maar heb ze vervolgens ook nog door een flexi isolatiebuis lopen wil natuurlijk niet dat het koper ooit me frame raakt.
Vervolgens heb ik me dashboardkap eraf gehaald en dan zie je links waar normaal lucht doorheen gaat naar je raam laat maar zeggen, een ovaal gat, als je er doorheen voelt voel je plasctic boor er doorheen en je komt in dat boxje waar oa je ruitvloeistof zit.
Daarna nog een gaatje in het metaal geboord en hop aangesloten op me accu.
Bij me vorige auto ben ik door me frame heen gegaan maar met die achterbergblok kan ik nergens bij dus heb ik het zo opgelost, maar heb weer 1500 watt en daar ging het om :smoke:
Soul
Contacteer:

Heeft er iemand hiermee ervaring bij een Laguna II ?
Zit daar ergens een gemakkelijke opening om de voedingskabel van de batterij naar binnen te krijgen ?
Mauce

Ja en kan iemand me in godsnaam uitleggen hoe ik die kabel trek bij een clio2 phase? (zelfde model dan nu maar mee uitboldiger (lampen voor ) )???
Ik zit hier mee echt vast... :(
en morgen wil graag me install afmaken op maat zodat alles nice is al me car weer okiedokie is :)
antoine
Car: Renault Clio III RS

Marcel B. schreef:hoeft niet, van binnen ff kijken, bij de pedalen zit een rubber met kabels eruit (bijv voor de mechanisme op je motorkap open te doen) daar moet nog een gaatje over zijn, van binnen een stroomdraad of iets dergelijks ff proppen, zie je em in je motorruimte verschijnen, plak je met ducktape de stroomkabel eraan, smeer em voor het gemak ff in met afwasmiddel en trek em zo naar binnen :)
Maus

Als 't goed is boven je koppelingspedaal zit heb je een mogelijkheid om naar de motorruimte te gaan. Je hebt wel kans (bij een phase II i.i.g.) dat de stroomkabel achter een afdekplaat o.i.d. terecht komt.
Mauce

Maus schreef:Als 't goed is boven je koppelingspedaal zit heb je een mogelijkheid om naar de motorruimte te gaan. Je hebt wel kans (bij een phase II i.i.g.) dat de stroomkabel achter een afdekplaat o.i.d. terecht komt.
Tis gelukt:P
Thnx voor de info...koste wel wat tijd en moeite.. ik was in me uppie maar hij ligt er. Nu lekker weer de me auto opbouwe. Alle kabels gaan omder de vloer onder de bekleding door.
Kan ik lekker me Audison versterker met focals aansturen...whoei ik ben blij :)
Soul
Contacteer:

Iemand een oplossing voor mijn Laguna II, voedingskabel van motorruimte naar interieur ?
'k Heb al zowat alles geprobeerd, maar geen enkele bundel kabels heeft een plaatsje over.
Verder al alle rubbers geprobeerd, maar telkens loop ik vast. Motorcompartiment zit dan ook overvol...

|:
Laatst gewijzigd door Soul op vr 22 okt 2004 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Maus

Denk dat 't dan toch een gaatje boren wordt om ergens naar binnen te komen...
Soul
Contacteer:

Mailtjes gestuurd naar enkele dealers, maar die doen niet eens de moeite om te reageren...
Roy
Moderator

Waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet weten :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Soul
Contacteer:

Roy schreef:Waarschijnlijk omdat ze het zelf ook niet weten :wink:
En klantvriendelijkheid of service, dat bestaat niet meer ???
Plaats reactie