Nou ik heb het opknap virus goed te pakken, na een halve restauratie van mijn mooie 1.7 19 heb ik besloten z'n uiterlijk wat verder op te leuken met een paar side scurts, mijn vraag is, kan ik de zwarte strips die op mijn dorpels zitten verwijderen en dan de standaard side scurts van een 18.i of 19 16v er op zetten zonder aanpassingen aan bevestigings punten van m'n side scurts.
Grz,
Roald
Side scurts op 1.7 R19
volgens mij wel
't zijn Skirts 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
ligt er aan,als je een 3 deurs hebt,kan dat zo overgeplakt worden van een 16v,heb je een 5 deurs,dan idd ff zoeken naar een 5 deurs 1.8 s/rti of een 5 deurs 16v,maar die zijn zeldzaam.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
tis zeker effe zoeken, maar ze zijn erwel.chris-mc schreef:ligt er aan,als je een 3 deurs hebt,kan dat zo overgeplakt worden van een 16v,heb je een 5 deurs,dan idd ff zoeken naar een 5 deurs 1.8 s/rti of een 5 deurs 16v,maar die zijn zeldzaam.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/R19_zijkant.jpg[/img]
en het past zeker. moet alleen dan wel voor een 5-deurs zijn en niet voor een 3-deurs.