155/55/R14 bandjes had ik onder mn Twingo.. MOest hij vandaag voor APK dus ik denk YES nieuwe banden (want ze waren slecht) kan ik hem ophalen hebben ze (opverzoek van mn baas/pa) ze al gewoon verwisseld voor nieuwe met dezelfde maat AAAHHH kan ik zo gek van worden...
Jullie nog suggesties voor evt nieuwe banden voor onder mijn niet verlaagde Twingo... en suggesties voor velgen natuurlijk..Want ik ga toch zeker mn pa wel ff om praten om er als nog andere banden onder te stoppen (want achter zijn ze ook nie egt al te best meer )
EDIT: Ohja voorkeur gaat uit naar toch wel btje open velgen
le mouton noir (sandy) schreef:http://www.autosportcompany.nl
deze site?
en heb je al voor die flamekit gekeken?
antwoord op de vorige pagina
Ja die site jah hij loopt vast zodra ik hem open heel vaag..
Maar flamekit gaat niet door heb nu weer standaard pijp en heb ook mn kat er nog onder zitten en is niet zo gezond voor je kat heb ik begrepen...
Maar de velgen incl. brede banden gaan waarschijnlijk door dus suggesties zijn zeer welkom!!
hey Sandy wat doe jij hier met je clio op het Twingo forum
[img]http://theautosportcompany.nl/thumbs/t_mo_a.jpg[/img]
Ik heb deze nu op verschillende plaatjes gezien en vind hem behoorlijk mooi.. hij is in 5,5J 14 inch te krijgen en in 6J 14 inch en 6/7/8J maar dan 15"
Wat vinden jullie?
Ik hoor graag meningen...
le mouton noir (sandy) schreef:http://www.autosportcompany.nl
deze site?
en heb je al voor die flamekit gekeken?
antwoord op de vorige pagina
Ja die site jah hij loopt vast zodra ik hem open heel vaag..
Maar flamekit gaat niet door heb nu weer standaard pijp en heb ook mn kat er nog onder zitten en is niet zo gezond voor je kat heb ik begrepen...
Maar de velgen incl. brede banden gaan waarschijnlijk door dus suggesties zijn zeer welkom!!
hey Sandy wat doe jij hier met je clio op het Twingo forum
de helpende hand bieden
't is net als bij albert hein "ik let ook op de kleintjes"
TwingoPurpleMonster schreef:[img]http://theautosportcompany.nl/thumbs/t_mo_a.jpg[/img]
Ik heb deze nu op verschillende plaatjes gezien en vind hem behoorlijk mooi.. hij is in 5,5J 14 inch te krijgen en in 6J 14 inch en 6/7/8J maar dan 15"
Wat vinden jullie?
Ik vind die velgen wreed. Helemaal als ze lekker breed zijn, maar 8j 15" gaat niet echt passen denk ik
TwingoPurpleMonster schreef:[img]http://theautosportcompany.nl/thumbs/t_mo_a.jpg[/img]
Wat vinden jullie?
Ik vind die velgen wreed. Helemaal als ze lekker breed zijn, maar 8j 15" gaat niet echt passen denk ik
ze zeggen dan 16" nog in een Phase 2 moet passen.. maar een 6J 14" is toch ook nog te doen of??
of toch voor de 6/7 of 8J 15" gaan?
Advies please.. alles is welkom..
Ohja Sandy omdat jou Clio groter is dan een Twingo hahahaha
Monica schreef:Zo, deze dame heeft er weer 413.1 km opzitten.
Het is weer mooi geweest voor vandaag.
Toch best jammer; rijd ik half Nederland op en neer, word je nog steeds niet gespot.
De auto is gewoon te klein en nog te normaal, I think
So, das meer als genoeg...
Tank weer leeg zeker
Jammer he, dat je niet gauw gespot wordt met een Twingo...
Heb ik ook last van, terwijl ik wel op MOEST vallen met die zilveren motorkap, de afgelopen weken
Wat vinden jullie?
ze zeggen dan 16" nog in een Phase 2 moet passen.. maar een 6J 14" is toch ook nog te doen of??
Ik heb deze velgen in het wit in 8x15 onder m'n Clio zitten, maar die zijn vlak. Dus ze lopen niet bol.
Stel dat je deze velgen wilt hebben, let er dan goed op of je vlakke of bolle velgen hebt....
Ik heb de Brock B5 gehad onder mijn twingo met achter 8j. Dit sleepte aan bij mij aangezien ze buiten de wielkast komen te staan. Dus dan zou je er andere dempers onder moeten planten. Maar het blijven mooie velgen
Jammer he, dat je niet gauw gespot wordt met een Twingo...
Heb ik ook last van, terwijl ik wel op MOEST vallen met die zilveren motorkap, de afgelopen weken
Nope, Tank niet leeg
Heb nog 2 groene en 1 rood bolletje over!!!
Zodadelijk nog ff naar werk tuffen en dan tanken in Duitsland; altijd goed
Monica schreef:
Nope, Tank niet leeg
Heb nog 2 groene en 1 rood bolletje over!!!
Zodadelijk nog ff naar werk tuffen en dan tanken in Duitsland; altijd goed
Netjes
Mijne verbruikt ongeveer 1 op 16, nie verkeerd dacht ik zo, gezien zn leeftijd en kilometerstand
Duitsland is voor mij NET iets te ver
Wat vinden jullie?
Ik heb deze velgen in het wit in 8x15 onder m'n Clio zitten, maar die zijn vlak. Dus ze lopen niet bol.
Stel dat je deze velgen wilt hebben, let er dan goed op of je vlakke of bolle velgen hebt....
Maar 8x15 zou ook passen onder Twingo Phase II?
Anders wil ik ze in de grootste , dus de 6x14"
En dan wel de bolle variant..
EN met 195/45R14 banden moet dat dan lukken?
TwingoPurpleMonster schreef:
Wat vinden jullie?
TwingoPurpleMonster schreef:
Wat vinden jullie?
Volgens mij past op 6j maximaal 185 breed?
Ok dat kan best dat weet ik dus niet dus daarom ben ik hier wat aan het rond vragen dat als ik straks bij de "bandenboer" sta dat ik gelijk kan zeggen wat ik wil.
EDIT: Heb net ff zitten kijken op Internet en er zijn toch meerdere auto's met 6J 14" of 6J 15" die er 195 op hebben zitten...
vraag is dus nog:
195/45 met de 6Jx14 of de 8Jx15 Compomotive Motorsport Type MO velgen??
Laatst gewijzigd door TwingoPurpleMonster op zo 10 okt 2004 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Op 6j past ook makkelijk 195 vogelgens mij.
Maar als je zo'n bol bandje wil hebben (duitse style) zal je smalle banden op 6j moeten nemen of juist bredere velgen 7j / 8j.
Rontwingo schreef:Op 6j past ook makkelijk 195 vogelgens mij.
Maar als je zo'n bol bandje wil hebben (duitse style) zal je smalle banden op 6j moeten nemen of juist bredere velgen 7j / 8j.
wat bedoel je met bol bandje?
ik wil breed met mooie velgen maar twijfel dus nog tussen 6J 14 of de 8J 15 weet niet of het gaat passen die 15 namelijk
Met bolle bandjes bedoel ik de duitse style. Dat je velgen eigenlijk te breed zijn voor de maat banden die erop zitten en dat dan je band als het ware word strakgetrokken.
Ik had 8j 14 inch en 4 cm verlaagd en sleepte behoorlijk aan op de spatbord rand. Ik denk dus ook dat je met 15inch 8j problemen gaat krijgen.
Rontwingo schreef:Met bolle bandjes bedoel ik de duitse style. Dat je velgen eigenlijk te breed zijn voor de maat banden die erop zitten en dat dan je band als het ware word strakgetrokken.
Ik had 8j 14 inch en 4 cm verlaagd en sleepte behoorlijk aan op de spatbord rand. Ik denk dus ook dat je met 15inch 8j problemen gaat krijgen.
Mijn ervaring is dat met brede velgen dat je echt andere dempers nodig hebt. Of ze moeten binnen de wielkast blijven. Maar met 8j heb je 99% kans dat ze buiten de wielkast vallen en aangezien de twingo slappe dempers heeft heb je ook grote kans dat het aansleept.
Mocht ik het nog een keer over doen dan zou ik voor max 6j / 7j gaan met een ET waarde niet lager dan 25.
Rontwingo schreef:Mijn ervaring is dat met brede velgen dat je echt andere dempers nodig hebt. Of ze moeten binnen de wielkast blijven. Maar met 8j heb je 99% kans dat ze buiten de wielkast vallen en aangezien de twingo slappe dempers heeft heb je ook grote kans dat het aansleept.
Mocht ik het nog een keer over doen dan zou ik voor max 6j / 7j gaan met een ET waarde niet lager dan 25.
6J en 7J 15 inch is er ook hor van de velg die ik wil