ACT: 5 GT Turbo.
er is geen verschil tussen subframe heb ik me laten vertellen.
toen ik bij de dealer kwam bleek er wel verschil te zijn tussen draagarmen want daar had ie drie van....dus de kant bij de veerpoot moet anders zijn.
dat is dus of gewone 5 gtt fase1 of gtt fase 2
toen ik bij de dealer kwam bleek er wel verschil te zijn tussen draagarmen want daar had ie drie van....dus de kant bij de veerpoot moet anders zijn.
dat is dus of gewone 5 gtt fase1 of gtt fase 2
waarom zijn het dan drie verschillende nummers in de lijst bij ome renault???
ik vind het een beetje vreemd eigelijk...
als iemand nog een set heeft liggen in de buurt van meppel of heerenveen dan hoor ik et graag.
Martin
ik vind het een beetje vreemd eigelijk...
als iemand nog een set heeft liggen in de buurt van meppel of heerenveen dan hoor ik et graag.
Martin
Ik heb gister een set rode neon balken voor mn 5 gtt gekocht, Maar nou heb ik effe zitten kijken, ik snap er echt geen re*t van! iemand enig idee hoe ik dit moet monteren?
Heerlijk weer een franse auto
-
- Berichten: 948
- Lid geworden op: do 15 jul 2004 21:46
- Locatie: S'nisse
voor vege motoren:
Ir. H de Grootweg 1
3201AB Spijkenisse
Tel: 0181 652121
Ir. H de Grootweg 1
3201AB Spijkenisse
Tel: 0181 652121
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Wat snap je niet?Leon schreef:Ik heb gister een set rode neon balken voor mn 5 gtt gekocht, Maar nou heb ik effe zitten kijken, ik snap er echt geen re*t van! iemand enig idee hoe ik dit moet monteren?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
zo ben weer thuis van een dag klussen aan de gtt.
electronica is vrijwel helemaal aangesloten alleen de slangetjes snap ik geen reet van.
iemand die daar een schema voor me heeft?
en de carburateur wil ook niet echt lukken met zoveel aansluitingen
als iemand schema's oid heeft zou hij deze dan kunnen mailen of plaatsen?
electronica is vrijwel helemaal aangesloten alleen de slangetjes snap ik geen reet van.

iemand die daar een schema voor me heeft?
en de carburateur wil ook niet echt lukken met zoveel aansluitingen

als iemand schema's oid heeft zou hij deze dan kunnen mailen of plaatsen?
Ik kom er niet uit, alles zit er volgens mij bij, maar geen handleiding.Wat snap je niet?
er zit in de kist, plakkertjes, schroeven, NEON buizen uiteraard en ty reppies, en volgens mij plastic houders om de neon buizen in te hangen onder de auto maar dat weet ik niet zeker, als iemand weet hoe je dat moet aan sluiten, zou ik dat graag horen.
Nou heb ik gister avond effe de draadjes op de accu gehouden, nou geven er 2 buizen gewoon geen licht, komt dat omdat ik het effe snel doe, of omdat de buizen gewoon kapot zijn?
Heerlijk weer een franse auto
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Die buizen werken met wisselspanning, dus moet je er een omvormer bij hebben.
Die zit vrijwel altijd in een set, als je een paar losse buizen hebt gekocht, dan kan het best dat die aangesloten dienen te worden op zo'n set.
Ik ben dus bang dat je de verkeerde buizen hebt gekocht.
Die zit vrijwel altijd in een set, als je een paar losse buizen hebt gekocht, dan kan het best dat die aangesloten dienen te worden op zo'n set.
Ik ben dus bang dat je de verkeerde buizen hebt gekocht.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
NEE ER ZIT WEL EEN KASTJE BIJ
MAAR IK DENK DAT NIET ALLE BUIZEN WERKEN OMDAT IK ZE ZO OP DE ACCU HEB GETEST, ZONDER ZE GOED AAN TE SLUITEN OP DAT KASTJE WAAR DAN WEER ANDERE DRADEN UIT KOMENDie buizen werken met wisselspanning, dus moet je er een omvormer bij hebben.

Heerlijk weer een franse auto
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
je hebt als het goed is op dat kastje aan de voorkant een rode en een zwarte en aan de achterkant 2 zwarte draden.
Je sluit de rode en de zwarte op de accu. en de 2 zwarte gaan naar de neon buizen. Die in serie met elkaar dienen verbonden te worden. dus het begint met 1 zwarte draad die gaat naar buis 1, de andere kant naar buis 2, enz. totdat je bij de 2e zwarte draad bent.
Je sluit de rode en de zwarte op de accu. en de 2 zwarte gaan naar de neon buizen. Die in serie met elkaar dienen verbonden te worden. dus het begint met 1 zwarte draad die gaat naar buis 1, de andere kant naar buis 2, enz. totdat je bij de 2e zwarte draad bent.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Zijn geen schema's van... vraag dan gewoon of iemand z'n GT er ff wil naastzetten. Of zoek gewoon ff wat motorruimte foto'smartin rs schreef:zo ben weer thuis van een dag klussen aan de gtt.
electronica is vrijwel helemaal aangesloten alleen de slangetjes snap ik geen reet van.
iemand die daar een schema voor me heeft?
en de carburateur wil ook niet echt lukken met zoveel aansluitingen
als iemand schema's oid heeft zou hij deze dan kunnen mailen of plaatsen?
http://www.xs4all.nl/~elffers/5GTT/Moto ... rzicht.jpg
Hier en deze is op cup aangesloten...
had inderdaad even een foto van mijn motorruimte gemaakt, alles is origineel.
volgens mij is er wel een schema van bij de dealer, die hebben overal plaatjes van in hun bestelsysteem en kunnen dit zo uitdraaien voor je.
volgens mij is er wel een schema van bij de dealer, die hebben overal plaatjes van in hun bestelsysteem en kunnen dit zo uitdraaien voor je.
-
- Berichten: 4179
- Lid geworden op: do 13 dec 2001 0:00
- Car: renault 5 gt turbo
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
ik vind het wel meevallen, ik kan de achterkant toch wel wat indrukken. ze zijn iig niet keihard. en ze zijn natuurlijk niet nieuw meer.
Laatst gewijzigd door Johan op ma 11 okt 2004 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Mocht je voor wat anders gaan. Achterdempers van een clio passen ook 

Project: GTT Blue Sport
standaardMerijn schreef:Weet er iemand of alle DeCarbon schokbrekers ook daadwerkelijk cupdempers zijn? Of kunnen het dan ook 'standaard' dempertjes zijn?
Immer wieder die verdammte Holländer
Achter zijn ze standaard. Voor niet, Voor monteerd Renault standaard sachs dempers-Ray- schreef:standaardMerijn schreef:Weet er iemand of alle DeCarbon schokbrekers ook daadwerkelijk cupdempers zijn? Of kunnen het dan ook 'standaard' dempertjes zijn?
Weet iemand of je het rubber van dit beugeltje los kan bestellen? Of moet je dan een hele nieuwe beugel kopen?
Deze beugel zit aan de versnellingsbak en steunt met het rubber in het subframe.
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1474@.JPG[/img]
Deze beugel zit aan de versnellingsbak en steunt met het rubber in het subframe.
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/264175/in ... _1474@.JPG[/img]
5 GT Turbo '88 GT5
Gt Turbo bouwen
(site renaultfan.nl, op clubcinq stond een plaatje)
Erg leuk
[img]http://www.renaultfan.nl/files/R5/Wmp/Fabricage/4.jpg[/img]
[img]http://www.renaultfan.nl/files/R5/Wmp/Fabricage/6.jpg[/img]
[img]http://www.renaultfan.nl/files/R5/Wmp/Fabricage/7.jpg[/img]
(site renaultfan.nl, op clubcinq stond een plaatje)
Erg leuk

[img]http://www.renaultfan.nl/files/R5/Wmp/Fabricage/4.jpg[/img]
[img]http://www.renaultfan.nl/files/R5/Wmp/Fabricage/6.jpg[/img]
[img]http://www.renaultfan.nl/files/R5/Wmp/Fabricage/7.jpg[/img]

Immer wieder die verdammte Holländer