[R11T]Project Renault 11 Maxi Turbo.
-
- Über-Spammer
Hoe gaat het met je project??
Denk dat dit nog steeds geldt...Arjen schreef:Project ligt ff op zijn gat. Ik ben namelijk druk op zoek naar ander "dagelijks" vervoer. Dat betekent natuurlijk ook dat daar ik eerst wat geld in moet steken. Maar de planning is nog steeds om hem deze lente/begin zomer af te hebben.
De achterschermen kitten/lijmen ze vast.
Voorschermen worden gewoon met bouten vastgezet. Ik denk dat ze de achterschermen gewoon met plamuur afwerken. Ook moet er nog een speciale primer op. Maar bij het bedrijf waar ik het laat doen hebben ze veel ervaring met kunststof. Ze monteren/spuiten daar namelijk ook een bodykit voor de Range Rover (Dakar kit). Ook hebben ze eerder een soort Quattro schermen op een Audi coupe gezet.
Wanneer ik weer nieuws heb laat ik het wel ff weten.
Don't walk the grass... smoke it
Precies!Marcel B. schreef:Denk dat dit nog steeds geldt...Arjen schreef:Project ligt ff op zijn gat. Ik ben namelijk druk op zoek naar ander "dagelijks" vervoer. Dat betekent natuurlijk ook dat daar ik eerst wat geld in moet steken. Maar de planning is nog steeds om hem deze lente/begin zomer af te hebben.
De achterschermen kitten/lijmen ze vast.
Voorschermen worden gewoon met bouten vastgezet. Ik denk dat ze de achterschermen gewoon met plamuur afwerken. Ook moet er nog een speciale primer op. Maar bij het bedrijf waar ik het laat doen hebben ze veel ervaring met kunststof. Ze monteren/spuiten daar namelijk ook een bodykit voor de Range Rover (Dakar kit). Ook hebben ze eerder een soort Quattro schermen op een Audi coupe gezet.
Wanneer ik weer nieuws heb laat ik het wel ff weten.

Al is de zoektocht naar nieuw dagelijks vervoer voorbij. Ik rij sinds gisteren inderdaad rond in een Saab (zonder hoedje

-
En???? Veel (ellende) voor weinig???????? 

Heel veel auto voor weinig en tot nu toe geen ellende. Het ding zit er ook nog prima uit (geen roestcanonballman schreef:En???? Veel (ellende) voor weinig????????

-
Stoelverwarming
Na ABBA
de BESTE Zweedse uitvinding......
Heerlijk, zon lekker warm h@l tijdens het sturen..

Toch was het vanochtend, toen mij kl*&^% op het punt van bevriezen stonden, best handigcanonballman schreef:StoelverwarmingNa ABBA
de BESTE Zweedse uitvinding......

-
Dat zeg ik!
STOELVERWARMING!
STOELVERWARMING!
Sinds vanmiddag staat hier nu 50 m2 schuur naast het huis. Als het een beetje wil dan verhuist de 11 daar zaterdag heen. Dan heb ik weer ruimte om te prutsen. En omdat de dagen weer langer en warmer worden waarschijnlijk ook weer zin 

-
- Contacteer:
hoe staat het nu met het projekt?
ik heb net contact gehad met seals int. over de body voor de 5.....
We zijn hier nog steeds bezig met de schuur........moet nog licht in komen, enz, enz. Daarna heb ik weer lekker de ruimte om te prutsen.Martijnberk schreef:hoe staat het nu met het projekt?
En vielen de prijzen mee?
-
- Contacteer:
ik moet de prijzen nog horen van ze, ik koop eerst een tweede cabrio erbij en over 2 weken ga ik bestellen bij ze....
dus als iemand nog reserve onderdelen nodig heeft....
dus als iemand nog reserve onderdelen nodig heeft....
-
- Contacteer:
ik ken dat
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
weet het ook .. ben nu in maand 6 met de alpine ... wil niet echt vlotten .
druk druk druk ...
maar arjen ... komt wel een keer goed .
druk druk druk ...
maar arjen ... komt wel een keer goed .
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Dit weekend heb voor het eerst sinds lange tijd weer eens in mijn oude 19 gezeten. Hierdoor begon het toch weer te kriebelen.........zeker na een half jaar rondknorren in een Gaap. Leuke comfi auto maar saai!!!!
Ook is het motorseizoen weer voorbij (en zijn beide motoren weer helemaal in orde) en dus moet je 's avonds wat anders gaan doen.
Dus ben ik eindelijk weer bezig gegaan met mijn 11. Eerst ff de koplampen gedemonteerd. Lijkt simpel maar dat wordt toch een stuk lastiger wanneer alle bouten doordraaien. Daarna ff gaten geboord in de kunststof zijschermen zodat deze nu mooi op hun plaats blijven zitten.
Daarna ff de oude motorkap verwijderd en de nieuwe kunststofkap op zijn plek gelegd. Nu moet ik alleen ff opvulplaatjes maken zodat de scharnieren goed gemonteerd kunnen worden. Dan nog ff de bonnet-pins op de juiste plek zien te monteren en dan ben ik weer een klein stukje verder.
Ik zeg maar zo: al het goede komt langzaam
Ook is het motorseizoen weer voorbij (en zijn beide motoren weer helemaal in orde) en dus moet je 's avonds wat anders gaan doen.
Dus ben ik eindelijk weer bezig gegaan met mijn 11. Eerst ff de koplampen gedemonteerd. Lijkt simpel maar dat wordt toch een stuk lastiger wanneer alle bouten doordraaien. Daarna ff gaten geboord in de kunststof zijschermen zodat deze nu mooi op hun plaats blijven zitten.
Daarna ff de oude motorkap verwijderd en de nieuwe kunststofkap op zijn plek gelegd. Nu moet ik alleen ff opvulplaatjes maken zodat de scharnieren goed gemonteerd kunnen worden. Dan nog ff de bonnet-pins op de juiste plek zien te monteren en dan ben ik weer een klein stukje verder.
Ik zeg maar zo: al het goede komt langzaam

Yep, tot maandag stond de 11 ook in de nieuwe schuur helemaal ingebouwd met pallets maar die zijn nu weer weg. Ook doen nog niet alle lampen het in de schuur maar ook zo heb ik al voldoende licht. Tevens heb ik voldoende stopcontacten en een lekker muziekje.Martijn *Baccara* schreef:Leuk!![]()
Je hebt nu goed de ruimte om te klussen?
Daarnaast heb ik een poosje geleden een gereedschapwagen gekocht zodat ik me niet meer het hompeschompes loop te zoeken naar allerlei gereedschap
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo'n gereedschapswagen is helemaal het betere werk! Ook een kachel daar, of wordt je warm van het harde werken? 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Geen kachel, maar een bak koffie en een biertje doen ook wonderen!Martijn *Baccara* schreef:Zo'n gereedschapswagen is helemaal het betere werk! Ook een kachel daar, of wordt je warm van het harde werken?
Laatst gewijzigd door Arjen op do 7 okt 2004 5:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beter Arjen dat je weer begonnen bent met je 11T. 

Dit weekend ff een poging tot lassen gedaan; en het is nog gelukt ook. Ik heb de motorkapscharnieren even aangepast. Daar moesten een paar plaatjes aangelast worden omdat de bevestigingsbouten van de nieuwe kap op een andere plek zitten.
De kap hangt nu mooi in zijn scharnieren. Zojuist heb ik even een ophangbeugel voor de intercooler gemaakt. De originele beugel was weggerot en hij was nieuw niet meer te krijgen.
Met een dun stuk plaat, een zaag, hamer en Dremel kom je een heel eind. Een beetje zagen, vouwen, randen omzetten voor de stevigheid en klaar is kees. Vanavond nog ff de bevestigingsgaten boren en de hoekjes vastlassen en dan kan de intercooler er weer in.
De kap hangt nu mooi in zijn scharnieren. Zojuist heb ik even een ophangbeugel voor de intercooler gemaakt. De originele beugel was weggerot en hij was nieuw niet meer te krijgen.
Met een dun stuk plaat, een zaag, hamer en Dremel kom je een heel eind. Een beetje zagen, vouwen, randen omzetten voor de stevigheid en klaar is kees. Vanavond nog ff de bevestigingsgaten boren en de hoekjes vastlassen en dan kan de intercooler er weer in.
-
- Moderator
- Car: Megane
het is wel een tien jaren plan he 
-
- Contacteer:
laat die jongen lekker rustig aan doen
hij krijgt het wel lekker voormekaar
go on man
het wordt tenminste erg speciaal
hij krijgt het wel lekker voormekaar
go on man
het wordt tenminste erg speciaal
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Moderator
- Car: Megane
ik zeg ook niet dat ie niet rustig mag doen van mij, alleen zou ik het geduld er niet voor hebben

-
gaat goed arjen ,
neem er alle tijd voor en raffel het niet af.
je weet , er zijn nog 7 11 turbo,s fase 2 in nederland
neem er alle tijd voor en raffel het niet af.
je weet , er zijn nog 7 11 turbo,s fase 2 in nederland
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Zojuist ff intercooler opengetrokken, een paar alu plaatjes erin gelijmd, vloeibare pakking ertussen, deksel er weer op en daarna een grote slangklem gemonteerd. Home-made beugel voor de intercooler gemonteerd. De intercooler past er zowaar nog in ook.
Morgenmiddag ff stuurhuis vervangen. Op het huidige stuurhuis zit speling en ik heb er nog 1 liggen met zo goed als nieuwe binnenste stuurkogels.
Morgenmiddag ff stuurhuis vervangen. Op het huidige stuurhuis zit speling en ik heb er nog 1 liggen met zo goed als nieuwe binnenste stuurkogels.
Heb ik het goed als het zo iets moet gaan worden?
[img]http://weaky.upload.free.fr/upload/CLEM ... 922446.jpg[/img]
[img]http://weaky.upload.free.fr/upload/CLEM ... 922446.jpg[/img]